În 2021, adoptarea strategiilor și integrarea instrumentelor de marketing digital sunt deja un etalon pentru un business de succes.
Iar acest lucru se întâmplă dintr-un considerent vizibil și măsurabil: clienții sunt acum în online iar interacțiunile cu aceștia sunt convertite real în creșteri de vânzări.
Fie că ești o companie la început de drum, fie că ai deja experiență, marketingul digital îți va genera de la brand awareness și autoritate în mediul online, până la creșterea traficului pe site și maximizarea vânzărilor.
Unul dintre cele mai folosite instrumente ale marketingului digital este content marketingul: advertoriale și articole SEO originale și de calitate care expun calitățile produsului, imaginea brandului și oferă informații prețioase despre acestea și care sunt scrise într-un mod prietenos cu motoarele de căutare.
Content marketingul nu numai că va oferi consumatorilor tăi un conținut de calitate, relevant și unic, ci are o importanță majoră în optimizarea SEO (prin care obții poziții superioare în paginile Google, trafic către site și vânzări crescute).
Acest tip de articole, în cadrul cărora vei integra cuvinte cheie, pot fi publicate atât în conținutul tău propriu din site (și cel mai simplu mod de a face asta este să dezvolți un blog intern), cât și pe site-uri externe relevante și cu autoritate din punct de vedere SEO.
Și pentru o eficiență maximă, este bine să adopți ambele tactici.
Practic, prin aplicarea unei strategii de content marketing vei stimula chiar nevoia de consum și cererea clienților prin distribuirea de conținut de calitate publicului tău țintă. Audiența ta va privi eforturile tale mai mult decât ca pe o formă de publicitate, ci se va simți informat și va considera brandul tău unul cu expertiză și autoritate.
Content marketingul este ”materia primă” pentru strategia ta de SEO câștigătoare, asta ca să fie clar de la început.
Pentru a apărea pe poziții în superioare în paginile motoarelor de căutare, ai nevoie de o optimizare SEO eficientă iar acest lucru poate fi îndeplinit prin 2 direcții principale: SEO in-site (optimizare conținut site propriu) și SEO off-site (obținere de backlinkuri de la site-uri cu trafic și autoritate mare).
Iar ambele sunt sprijinite de conținutul de marketing.
1. Crearea unui conținut de calitate pentru site-ul propriu și integrarea unui blog intern cu articole originale, relevante și personalizate te vor ajuta ca Google să indexeze mult mai bine pagina ta. Cu cât site-ul tău este mai des actualizat, cu atât mai mult motoarele de căutare îi vor face o vizită pentru a indexa noul conținut. Astfel, ori de câte ori Google îți acordă atenție, șansele tale de a obține mai multă autoritate și de a-ți contura prezența în piață cresc.
De aceea ai nevoie de articole orginale, valoroase din punct de vedere informațional și ușor de înțeles de către audiența ta și care să vorbească despre personalitatea brandului tău, despre caracteristicile unice ale produselor tale și cum îndeplinesc acestea nevoile de consum ale clienților tăi într-un mod superior decât concurența.
2. Crearea de conținut pentru articole menite să fie publicate pe site-uri externe cu trafic și autoritate mare pentru domeniul tău de activitate și audiența ta.
Cu cât vei atrage mai multe link-uri de la acest tip de site-uri, cu atât vei obține poziții mai bune într-un timp mai scurt în Google.
Nu numai că vei putea comunica foarte creativ cu clienții tăi, ci articolele publicate pe site-uri de profil îți vor aduce vizibilitate, vei obține încredere, îți vor oferi un avantaj competițional și te vei poziționa ca o autoritate în domeniul tău de activitate.
Obiectivul numărul 1 al echipei Oblyo Digital Agency este acela de a aduce valoare pentru client și de a livra strategii de marketing digital care să creeze voci puternice și relevante pentru branduri în mediul online.
Suntem la curent cu tot ce înseamnă marketing digital și propunem întotdeauna soluții corecte și reale de creștere pentru clienții noștri.
De ce suntem cei mai buni pentru a te ajuta cu conținutul tău de marketing?
- Analizăm piața pe care activezi, competitorii tăi și publicul tău țintă
- Studiem și înțelegem valorile brandului și caracteristicile produselor/serviciilor tale
- Propunem teme relevante și creative pentru brandul, produsele și serviciile tale
- Scriem și livrăm doar conținut original, cu informații valoroase și ușor de înțeles pentru audiența ta dar și prietenoase cu motoarele de căutare
- Îți asigurăm cantitatea de articole de care ai nevoie și o livrăm în intervalul de timp promis
- Scriem profesionist în stiluri diferite care să se preteze la tipul de articole de care ai nevoie: pentru conținutul/blogul intern sau articole pentru site-uri externe
Pentru o comunicare coerentă, eficientă și care să atragă câți mai mulți consumatori potențiali este important să folosești mixul potrivit de instrumente de marketing digital.
Pentru maximizarea rezultatelor, pe lângă contentul de marketing, îți punem la dispoziție și servicii de Google Ads, optimizare SEO, video marketing, servicii de branding personal și managementul reputației online și creare și dezvoltare site-uri.
Cere-ne o ofertă personalizată și vom găsi pentru tine mixul de comunicare perfect pentru a deveni o ”voce” unică în mediul online!