În prezent, înainte de a lua orice decizie comercială, oamenii caută pe Internet informaţii şi referinţe legate de brandul/numele companiei/serviciile/produsele/profesioniştii pe care doresc să-i contracteze.
Astfel, rezultatele de pe prima pagină a motorului de căutare Google sunt esenţiale. De aceea, nu îţi poţi permite ca aici să pară rezultate negative. Ele îţi pot periclita imaginea şi alunga clienţii/partenerii/colaboratorii.
Un rezultat negativ are şanse mari să capteze interesul şi astfel Google să-l poziţioneze cȃt mai sus în rezultatele căutărilor relaţionate cu brandul tău. Nicidecum să nu ai senzaţia că vor dispărea singure… Aşa că tu nu îţi poţi permite să stai cu mȃinile în sȃn, corect?
Acţionează acum! Controlează-ţi reputaţia în mediul online!
În primul rȃnd, trebuie ca rezultatele negative să fie eliminate din prima/primele pagini ale rezultatelor afişate de Google în urma căutărilor după cuvinte cheie relaţionate cu brandul tău.
Analizăm şi evaluăm situaţia şi gradul în care aceasta a afectat brandul (în funcţie de numărul rezultatelor negative, importanţa site-urilor pe care acestea apar, dar şi volumul căutărilor) pentru a elabora un plan în baza căruia aceste rezultate vor fi depoziţionate din Google.
Conţinut de calitate
În acelaşi timp, iniţiem o campanie de creare de conţinut de calitate, în conformitate cu valorile, viziunea şi misiunea brandului, optimizat pe cuvintele cheie cu probleme şi care va fi plasat pe site-uri importante, cu autoritate.
Promovarea noului conţinut
Ideea este ca rezultatele căutărilor să ofere acest conţinut nou, relevant pentru brand, în locul rezultatelor negative. De aceea, acesta trebuie, la rȃndul său, corect optimizat.
Aceşti trei paşi îţi oferă posibilitatea de a-ţi controla reputatia brandului în mediul on-line.
Motive pentru a lucra cu noi
⭐experienţa în crearea de conţinut de calitate şi plasarea strategică a acestuia pe site-uri credibile, cu autoritate (parteneriatele exclusive cu cei mai importanţi publisheri);
⭐rezultate foarte bune în eliminarea de conţinut negativ din Google;
⭐cunoaşterea aprofundată a algoritmilor Google şi actualizarea continuă a informaţiilor în legătura cu schimbările acestora;
⭐succes în plasarea în prima pagină Google a diferitelor branduri / companii.