Blog

January 2017

Ce sunt si cum se folosesc advertorialele?

Un advertorial este un articol editorial scris in scopuri publicitare si publicat atat in presa scrisa, cat si online, pe site-urile web. Continutul de text simplu poate fi imbogatit suplimentar cu imagini, inregistrari video, tabele sau alte elemente grafice. 

Limita dintre informare si publicitate a fost neclara mult timp in cazul advertorialelor. Acest fapt se reflecta deja din alegerea denumirii deoarece “Advertorial” este format din cuvintele in limba engleza “advertising” si “editorial”. Ceea ce in limba romana inseamna “publicitate” + […]

December 2016

De ce are importanta strategica SEO bine facut

In prezent, pentru multi manageri de companii, SEO inca este doar un instrument secundar, considerat putin important pentru eforturile de marketing al companiei. De aceea, Cristian Ionita, CEO la Digital Oblyo Agency explica de ce aceste puncte de vedere sunt eronate.

Inca de acum zece ani de cand a fost conceput ca o disciplina de marketing, SEO a avut in general focus tactic, cu scopul de a castiga linkuri, trafic, pozitionare buna in motoarele de cautare etc. Insa SEO este […]

Ghid complet pentru copywriting-ul de conversie

Modelarea unui text, ambalarea sa in termeni frumosi si atragatori pentru potentialii clienti se numeste copywriting.

Campaniile PPC, e-mail marketingul, managementul canalelor social media, optimizarea SEO sau vechea metoda de promovare, “word of mouth”.

Toate acestea sunt metode viabile si cu potential profital pentru cresterea brandului si a afacerii tale.

Dar, de asemenea, ele sunt si foarte diferite.

Un expert PPC nu ar putea rula o campanie de e-mail de succes, la fel cum un guru in social media s-ar putea lupta pentru […]

Trendurile in SEO pentru 2017

„Search engine optimization” evolueaza uimitor de repede. De aceea, inca de pe acum este necesar sa examinam situatia marketingului digital pentru 2017.

Anul acesta, SEO a cunoscut o dezvoltare rapida, iar multe dintre trendurile lui 2016 vor continua si vor creste si in 2017. Tinand cont ca Google isi actualizeaza constant algoritmul, este insa de aseptat ca la anul sa apara noi trenduri.

Asadar,
Optimizarea intentiei utilizatorului
Desi cuvintele cheie sunt importante, cuvintele simple vor aduce rezultate… simple. Consumatorii de azi stiu exact […]

Link building-ul este marketing (specializat)

Editorialistul Andrew Dennis explică cum link building-ul este construit pe aceleași principii fundamentale ca marketing-ul efectiv: prin intermediul cercetării, promovării strategice, prin efort susținut și mesaje atent create.

Principiile care se aplică unui marketing bun sunt aceleași principii care se aplică unui link building bun. Procesul care asigură link-urile trebuie să fie unic și să se bazeze pe marketing-ul tradițional.

Unii cred că link building este un proiectil magic pentru SEO, sau un fel de robinet de trafic pe care ei […]

November 2016

Strategii SEO Last-Minute pentru perioada sarbatorilor de iarna

Ai tot amanat sa folosesti strategii SEO pentru perioada sarbatorilor de iarna din 2016?
Daca este prea tarziu sa folosesti cuvinte cheie cu buget mare, Cristian Ionita iti arata cateva tactici pe care le poti utiliza pentru a castiga pe partea de SEO si in acest sezon. Deci, ai amanat pana la mijlocul lunii noiembrie, iar acum te lupti sa gasesti o modalitate de a impulsiona traficul de cautare organica pentru perioada sarbatorilor. Chiar daca acesta este, probabil, momentul ideal pentru planificarea […]

Ce este SEO?

SEO este acronimul pentru Search Engine Optimization (optimizarea pentru motoarele de cautare) si consta in optimizarea site-urilor astfel incat sa atinga o pozitie cat mai inalta in rezultatele cautarilor pe Google – sau alte motoare de cautare. SEO se centreaza pe rezultatele cautarilor organice (neplatite). Mai jos vrem sa raspundem la intrebarea „Ce este SEO?”, explicand cum facem noi SEO la Oblyo Digital Agency.
Algoritmul Google
Pentru a face ca paginile web sa apara printre primele rezultate ale motoarelor de cautare, […]

SEO si content marketing merg mana in mana

Intre SEO si marketingul prin continut exista o stransa legatura. Atunci cand ambele sunt perfectate de catre profesionisti, succesul este aproape garantat. De fapt, activitatile de SEO trebuie vazute ca un mod de a consolida activitatile specifice marketingului prin continut. Acest tip de abordare poate face diferenta dintre succes si ratare.

SEO nu inseamna numai cuvinte sau expresii cheie, iar marketingul prin continut e mai mult decat un text publicat online si scris in jurul cat mai multor cuvinte cheie […]