3 greșeli privind clienții unei agenții de marketing digital pe care trebuie să le evitați

cristian mai 29, 2019 0 Comments

Dețineți, gestionați sau lucrați într-o agenție de digital?

Atunci știți cât de greu este să faceți performanță în mediul digital de astăzi și să oferiți valoare clienților.

Dacă puteți face aceste două lucruri, probabil veți reuși cel mai important și, uneori, cel mai dificil lucru: să vă faceți clientul fericit.

Majoritatea agențiilor de marketing digital fac greșeli pe tot parcursul ciclului de viață al unei campanii. E inevitabil.

Cu toate acestea, făcând un pas greșit față de un client sau greșind la mijlocul campaniei, puteți distruge complet relația.

Pe de altă parte, dacă se evită următoarele trei greșeli, vă puteți bucura de gestionarea cu succes a unei campanii.

Greșeala 1: Concentrarea pe site, nu pe client

Cunoașteți-vă clientul.

Fiecare angajament ar trebui să înceapă fie cu o întâlnire de o jumătate de zi, fie cel puțin cu o întâlnire lungă la prânz pentru a vă familiariza cu:

-Cine este clientul dvs.

-Ce vinde / oferă.

-De ce v-a contactat pe dvs.

Adesea, specialiștii în marketing digital încep să-și cunoască clientul prin simpla vizualizare a site-ului sau a prezenței lor în social media. Trebuie să vedeți imaginea de ansamblu.

Vă îndemn să cumpărați sau să încercați produsul sau să discutați cu cei care au folosit serviciul lor.

Cum veți vinde un concept dacă nu îl înțelegeți din toate punctele de vedere?

Dacă clienții au o locație fizică, luați-vă echipa, mergeți acolo pentru a vă da seama cu cine lucrați acum. Acest lucru este cel mai bine să-l faceți înainte de a vă întâlni pentru a discuta lucrurile în detaliu. O vizită la locația cu pricina, vă va oferi sugestii și întrebări pentru noul client.

Dacă nu experimentați cu adevărat produsul / serviciul clientului până la sfârșitul colaborării, probabil veți regreta acest lucru.

Descoperirea din timp a informațiilor despre noul client, vă va ajuta să setați cursul potrivit pentru strategia dvs. de campanie – și vă va ajuta să evitați să o schimbați complet mai târziu.

Doriți să aveți o întâlnire cu adevărat eficientă? Adresați / nu ratați aceste întrebări / subiecte:

Aflați de ce clientul a ales agenția dvs. Când sau unde credeți că vă vom oferi cea mai multă valoare?

Ce vă preocupă?

Ce nu vă preocupă? Ce funcționează?

Ce “cifră” trebuie să atingem?

Cel mai probabil veți acoperi subiectele de bază ale istoriei companiei despre structura de comunicare a clientului, inteligența competitivă etc.

Acoperirea celor patru puncte de mai sus vă va permite să înțelegeți modul în care vă percepe, unde are nevoie de dvs. și ce veți face pentru el.

Greșeala 2: Setarea incorectă a obiectivului

Bazele negative conduc la concluzii negative.

Nimic nu este mai rău decât prezentarea rezultatelor despre ceea ce ați considerat a fi o campanie de succes numai pentru a afla că CEO-ul și-a dorit un alt standard de la voi.

Întâlnirea pe care o organizați pentru a afla mai multe detalii despre client vă ajută să înțelegeți nevoia globală, dar setarea obiectivului ar trebui să fie o colaborare a:

Ceea ce solicită clientul C-suite.

Ceea ce trebuie să îndeplinească echipa de marketing și de vânzări a clienților.

Ceea ce simțiți dvs. ca profesioniști în marketing digital că este realizabil prin intermediul platformelor dvs. digitale și al execuției campaniei.

O înțelegere completă a nevoilor clienților dvs. vă va ajuta să vă educați clienții despre cele care vor fi considerate obiective solide, precum și despre indicatorii cheie de performanță care vă vor ajuta să vă atingeți obiectivele.

Cum puteți începe să fiți cu un pas înainte?

Creați o listă standardizată de stabilire a obiectivelor.

-Asigurarea că toate părțile au colaborat pentru a defini care ar trebui să fie obiectivele campaniei.

-Foaie de parcurs privind cel mai bun mod de urmărire a obiectivelor campaniei, precum și urmărirea “copiilor de rezervă” (adică rapoartele de la platformele sociale, platforma de marketing Google etc.)

-Înțelegerea modului în care veți urmări obiectivele, urmărirea evenimentelor, urmărirea apelurilor, urmărirea în interiorul platformei etc.

-Configurarea valorii unui lead.

Când ajung la acest ultim punct mulți nu-și ating obiectivul. Renunțarea după asigurarea faptului că obiectivele corecte vor fi urmărite este o greșeală în sine.

În urma întâlnirii pentru cunoașterea amănunțită a clientului, veți înțelege obiectivul pe care îl aveți de atins. Este de datoria agenției dvs. să realizeze o strategie privind modul în care veți ajunge la acest punct, dar trebuie să găsiți și valoarea obiectivelor pe care le veți atinge.

Trebuie să vă asigurați că echipa dvs. va monitoriza care sunt taxele sau cheltuielile pentru atingerea unui obiectiv. Va îndeplini acesta costul per lead sau costul per achiziție dorit de client?

Greșeala 3: Îl setați și îl uitați

Fiți indispensabili.

Cei care desfășoară campanii și pleacă, nu prezintă nicio valoare și muncă poate fi realizată acum in-house (în interior) sau chiar mai rău de altă agenție.

Dacă sunteți exploatați sau așteptați finalizarea testelor pe campanii publicitare, SEO etc., întotdeauna trebuie vă gândiți la următorul pas.

Ați parcurs deja un drum lung? Nu sunteți niciodată suficient de departe.

Faceți-vă timp pentru a vă îmbunătăți abilitățile prin intermediul educației din industrie și platformă.

Să fiți acea voce care îl ține la curent în permanență pe clientul ocupat cu noutățile din industria digitală în continuă schimbare, înseamnă mai mult decât veți ști vreodată.

Dvs. deveniți mai mult decât o factură. Dvs. deveniți o piatră de temelie în strategia sa de marketing.

Doriți să vă păstrați echipa mereu în formă sau să evitați tăcerea în relația cu clientul dvs.? Încercați aceste sfaturi:

Creați un raport săptămânal care se adresează clienților dvs. Acest lucru vă asigură că echipei dvs. îi lipsesc informații doar pe câteva zile despre vreunul dintre conturi. Acest lucru menține fluxul continuu în cadrul campaniilor.

Ședințe săptămânale de colaborare în echipă. Sigur vă doare atunci când clientul dvs. vă spune că este posibil să nu lucrați destul de mult. De asemenea, doare dacă restul echipei dvs. poate vedea acest lucru. O incapacitate de a contribui la sesiunile săptamânale cu privire la starea contului indică persoanele mai slabe din echipa dumneavoastră și ajută la creșterea răspunderii. Din nou, încurajați mișcarea continuă în campaniile dvs.

Stimulați și recompensați echipa. Furnizați recompense pentru câștigarea de premii și distincții. Acest lucru conduce la un nivel sănătos de concurență internă pentru a combate stagnarea în cadrul unei campanii și pentru a determina echipele de digital să avanseze.

Funcționarea fără Greșeală

Se fac și se vor face mereu greșeli în viață. Nimeni nu e perfect.

Dar există cu siguranță procese pe care le puteți pune în aplicare pentru a evita acele momente cheie în cazul în care doriți să vă puteți întoarce în timp cu un buton de resetare.

Agențiile de marketing digital se vor confrunta întotdeauna cu obstacole, de la crearea celei mai bune culturi la operarea cu cele mai bune instrumente și programe.

Relațiile dvs. cu clienții înseamnă mult pentru mijloacele de trai ale agenției. Deci, sper că veți țineți cont măcar de câteva din aceste sfaturi.

Call Now Button