fbpx

Google anunță în iunie 2019 actualizarea generală a algoritmilor de bază

Oblyo Digital Agency iunie 5, 2019


Google a anunțat oficial o actualizare de bază extinsă. Actualizarea a avut loc luni, 3 iunie 2019.

Luni, 3 iunie 2019, Google a anunțat prin intermediul rețelei de socializare Twitter că actualizarea a fost live și lansată în centrele de date Google:

“Actualizarea de bază din iunie 2019 este acum disponibilă live și lansată în centrele noastre de date în zilele următoare”.

Anunțul inițial a fost făcut prin intermediul contului oficial de Twitter,  Google SearchLiaison, cu o zi înainte, duminică, 2 iunie 2019.

Acesta este anunțul oficial Google de actualizare generală de bază făcută cu o zi înainte ca actualizarea să fie live:

“Mâine, lansăm o actualizare extinsă a algoritmului de bază, așa cum facem de mai multe ori pe an. Se numește actualizarea de bază din iunie 2019. Sfatul nostru cu privire la astfel de actualizări este la fel ca de obicei. Considerați acest tweet mai mult despre asta: “

Tweet-ul Google SearchLiaison a linkat către tweet-ul din 11 octombrie 2018, care se numește An Update about Updates( O actualizăre despre actualizări). În acesta, Google susține că în actualizările de bază nu există, în general, nimic de rezolvat.

Iată cea mai importantă parte a acestei orientări multi-tweet:

“Uneori, facem modificări ample ale algoritmului nostru principal. Vă informăm despre acestea, deoarece nu există nimic în special de “reparat” și nu vrem ca proprietarii de conținut să încerce în mod greșit să schimbe lucruri care nu reprezintă probleme … “

Motivul pentru care spun că nu există nimic de rezolvat se datorează faptului că actualizările algoritmului de bază nu se pot referi, în general, la anumite tipuri de conținut de calitate scăzută, ci mai degrabă la îmbunătățirea relevanței.

Când vorbești despre calitatea conținutului, vorbești despre spam. Dar, afișarea rezultatelor relevante pentru utilizatori se referă la înțelegerea interogărilor și înțelegerea conținutului decât la excluderea spamului.

În general, aceste tipuri de actualizări vizează îmbunătățirea modului în care Google înțelege interogările de căutare, îmbunătățind modul în care Google înțelege paginile web și unește ambele părți pentru a furniza rezultate de căutare mai relevante.

O notă secundară despre algoritmul Penguin

Algoritmul Penguin în timp real este o parte a algoritmului principal Google. Algoritmul Penguin se ocupă de link-uri.

Nu a existat niciun comentariu oficial referitor la dacă algoritmul Penguin face parte din actualizarea algoritmului de bază din iunie 2019.

Cu toate acestea, se observă că în martie 2019, Gary Illyes a spus printr-un mesaj cheie transmis la Pubcon Florida, că echipa Google continuă să îmbunătățească algoritmul Penguin.

Iată cum Search Engine Journal a raportat:

Illyes, vorbind la Pubcon Florida în această dimineață, a fost întrebat despre SEO negativ, despre atacurile spam și dacă ar trebui să dezactivați o grămadă de linkuri nenaturale care linkează către site-ul vostru, pe care nu le-ați creat pentru a evita scăderea în clasament.

A spus că echipa continuă să lucreze la algoritmul Penguin în timp real pentru a-l face mai bun.”

Gary nu a anunțat că va apărea o îmbunătățire a lui Penguin. El a spus doar că echipa a continuat să-l îmbunătățească.

Această declarație nu înseamnă că o îmbunătățire a programului Penguin face parte din actualizarea algoritmului de bază din iunie. Este pur și simplu de remarcat faptul că a fost o afirmație generală că îmbunătățirea algoritmului Penguin continuă, și asta e tot.

Ce trebuie să faceți cu privire la actualizarea generală a algoritmului de bază din iunie?

Sfatul oficial oferit de Google este să nu faceți nimic.

Mulți editori și profesioniști din domeniul marketingului de căutare pot găsi acel sfat mai puțin decât acceptabil. Dar este un sfat bun.

Iată câteva lucruri de luat în considerare:

Potrivit sfatului oficial al Google nu există nimic de rezolvat.

Actualizările Google necesită, uneori, de la o săptămână până la zece zile să fie puse în practică. Deci este mai bine să așteptați înainte de a formula concluzii despre ce s-a întâmplat.

Actualizările generale de bază ale Google nu vizează nișe specifice. John Mueller de la Google a confirmat că actualizarea prost numită “Medic”nu a vizat site-uri legate de sănătate. Acest lucru are sens pentru o actualizare a algoritmului extinsă. Cu alte cuvinte, este o actualizare cu un domeniu larg de aplicare.

Oricine spune că o actualizare de bază extinsă vizează o nișă, probabil greșește.

Actualizările de bază globale ale Google se poate spune că sunt despre relevanță. Calitatea site-ului rămâne întotdeauna importantă. Dar nu a fost niciodată singurul punct al algoritmului. Este important să rețineți că aceasta este o actualizare extinsă a algoritmului de bază, nu este vorba doar despre actualizarea “calității site-ului”.

Când încercați să vă dați seama de ce site-ul dvs. nu mai rankează, nu încercați să remediați ceva. În schimb, ar fi mai bine să vă întrebați de ce site-ul dvs. nu  mai poate fi vizualizat de Google ca fiind relevant.

Uneori e mai productiv să vă întrebați mai puțin despre ce este în neregulă cu site-ul vostru. Ar putea fi mai productiv să analizați ce este mai relevant în ceea ce privește site-urile care rankează mai bine.

Call Now Button