Blog

January 2017

Cauti sa alegi cea mai buna agentie de servicii SEO? Iata cum o poti face.

Ca o agentie care ofera servicii SEO clientilor nostri, descoperim ca, in mod constant, primim aceleasi intrebari de la persoanele care ne suna si se intereseaza despre serviciile noastre. SEO este un lucru complicat si o agentie nu poate spera sa fie solutia pentru toate companiile.

Asa ca, daca esti ca acei clienti care cauta sa aleaga agentia web care ofera servicii SEO de calitate, in deplina concordanta cu necesitatile si obiectivele afacerii lor, atunci acest mini-ghid ar trebui sa […]

De ce am nevoie de servicii de optimizare SEO ?

Cei mai multi specialisti in marketing si proprietari de afaceri stiu ca optimizarea SEO a site-ului este un factor major pentru generarea de trafic online. Daca site-ul si continutul acestuia nu sunt optimizate corespunzator, atat pentru desktop, cat si pentru dispozitive mobile, va fi mai dificil si va dura ceva mai mult timp pana sa atragi trafic pe site prin cautari organice.

Pe langa cresterea traficului pe site, exista o multime de alte beneficii importante pe care le poti obtine […]

Cum scriem un advertorial de calitate?

Un advertorial este un articol editorial scris si publicat cu un singur scop: obtinerea unor actiuni specifice din partea cititorului. Prin advertoriale, cititorului ii este oferit un continut de calitate, cu valoare adaugata, chiar daca acesta este legat, indirect, de mesajele publicitare.

Un articol scris in stil advertorial poate avea diverse forme si dimensiuni. Ar putea fii sub forma unei liste sau a unui ghid, sub forma unui video sau de articole tiparite. Ar putea avea o pagina sau sase. 

Cu […]

Ce sunt si cum se folosesc advertorialele?

Un advertorial este un articol editorial scris in scopuri publicitare si publicat atat in presa scrisa, cat si online, pe site-urile web. Continutul de text simplu poate fi imbogatit suplimentar cu imagini, inregistrari video, tabele sau alte elemente grafice. 

Limita dintre informare si publicitate a fost neclara mult timp in cazul advertorialelor. Acest fapt se reflecta deja din alegerea denumirii deoarece “Advertorial” este format din cuvintele in limba engleza “advertising” si “editorial”. Ceea ce in limba romana inseamna “publicitate” + […]

December 2016

De ce are importanta strategica SEO bine facut

In prezent, pentru multi manageri de companii, SEO inca este doar un instrument secundar, considerat putin important pentru eforturile de marketing al companiei. De aceea, Cristian Ionita, CEO la Digital Oblyo Agency explica de ce aceste puncte de vedere sunt eronate.

Inca de acum zece ani de cand a fost conceput ca o disciplina de marketing, SEO a avut in general focus tactic, cu scopul de a castiga linkuri, trafic, pozitionare buna in motoarele de cautare etc. Insa SEO este […]

Ghid complet pentru copywriting-ul de conversie

Modelarea unui text, ambalarea sa in termeni frumosi si atragatori pentru potentialii clienti se numeste copywriting.

Campaniile PPC, e-mail marketingul, managementul canalelor social media, optimizarea SEO sau vechea metoda de promovare, “word of mouth”.

Toate acestea sunt metode viabile si cu potential profital pentru cresterea brandului si a afacerii tale.

Dar, de asemenea, ele sunt si foarte diferite.

Un expert PPC nu ar putea rula o campanie de e-mail de succes, la fel cum un guru in social media s-ar putea lupta pentru […]

Trendurile in SEO pentru 2017

„Search engine optimization” evolueaza uimitor de repede. De aceea, inca de pe acum este necesar sa examinam situatia marketingului digital pentru 2017.

Anul acesta, SEO a cunoscut o dezvoltare rapida, iar multe dintre trendurile lui 2016 vor continua si vor creste si in 2017. Tinand cont ca Google isi actualizeaza constant algoritmul, este insa de aseptat ca la anul sa apara noi trenduri.

Asadar,
Optimizarea intentiei utilizatorului
Desi cuvintele cheie sunt importante, cuvintele simple vor aduce rezultate… simple. Consumatorii de azi stiu exact […]