Blog

October 2017

Noua versiune Google AdWords este acum disponibilă pentru toți agenții de publicitate.

Google lansează oficial noua platformă AdWords pentru toată lumea. Compania a promis că va fi disponibilă tuturor până la sfârșitul anului, iar acum este momentul. Noua experiență AdWords promite să fie mai rapidă, mai intuitivă, punând un nou accent în atingerea obiectivelor în afaceri.

Hai să vedem câteva dintre avantajele la care să te aștepți atunci când vei utiliza noua versiune AdWords:

Ce este diferit la noua versiune?

• pe lângă design-ul îmbunătățit, mult mai ordonat și curat, navigarea mai ușoară, paginile […]

Desktop-ul nu este mort: De ce nu totul în SEO se axează pe dispozitivele mobile.

Dispozitivele mobile (smarthphone-uri, tablete..etc) au devenit punctul central pentru multe strategii de SEO, și este și ușor de văzut de ce este așa.
La urma urmei, Google a anunțat că indexul său de site-uri web ia în calcul zona mobilă prima. Este un indicator foarte clar privind poziția dispozitivelor mobile ca tipuri de dispozitive care ocupă primul loc în 2017.
SEO pentru zona mobilă necesită o abordare diferită față de optimizarea SEO pentru desktop. Cele două sunt complementare, dar există factori […]

Axează-te pe o gamă variată de cuvinte cheie.

La Oblyo Digital Agency te îndrumăm cum să ai SEO de succes. Hai să vorbim despre Yoast SEO , o extensie care te va ajuta cum să optimizezi căutările pentru cuvintele cheie. Îți spunem cum să utilizezi această extensie corect, astfel încât textul tău să fie optimizat până la cinci cuvinte cheie. Vom explica de ce este important să te focalizezi pe mai multe cuvinte cheie asemănătoare, cu mai multe trimiteri, în timp ce acest lucru optimizează textul.
Explicarea cuvintelor […]

Cum clasifică Google paginile web ca fiind de ”calitate slabă”.

Ca profesioniști în SEO, ne interesează cum să realizăm cele mai bune site-uri web, conținut de calitate și să oferim cea mai bună valoare. Deși toate acestea sunt lucruri importante, este important, de asemenea, să recunoaștem lucrurile negative pe care Google le caută.

Actualizările Google pentru calitate apar lunar, după evenimentul Fed din Martie 2017 problemele legate de calitatea site-urilor web sunt mult mai atent analizate.

Secțiunea 7 din Ghidul Google privind calitatea paginilor sfătuiește echipa de evaluare cu privire la […]

Cele 4 calități importante pe care trebuie să le aibă persoanele care creează conținut.

Importanța marketing-ului de conținut este foarte bine documentată. Potrivit unui raport al unei agenții ce se ocupă cu creere de conținut, 88% dintre comercianții B2B (business to business) utilizează strategii de marketing de conținut, cei din top au un trafic pe site de 7,8 ori mai mare decât cei din pozițile mai joase.
Investițiile în marketing-ul prin conținut își vor arăta efectul, persoanele care dedică mult timp acestui aspect având mult de câștigat.
Dar, în toată această vâltoare, un element […]

September 2017

Lucruri de care trebuie să ții cont atunci când închei un contract de colaborare cu o agenție care se ocupă cu creerea de legături (link-uri).

Lucruri de care trebuie să ții cont atunci când închei un contract de colaborare cu o agenție care se ocupă cu creerea de legături (link-uri).

Având în vedere că majoritatea firmelor nu mai au timp suficient pentru SEO, este de înțeles de ce majoritatea optează pentru a externaliza integral sau parțial planificarea și execuția SEO.

Firmele optează să îi lase pe partenerii agenției să aibă drepturi depline asupra construirii legăturilor, din simplul motiv că această tactică SEO este considerată foarte dificil […]

Căutarea personalizată Google explicată pe înțelesul tuturor.

 

Cum funcționează personalizarea, ce înseamnă pentru SEO și cum să te asiguri că îți va înfluența în bine clasamentul.

 

Pe măsură ce rezultatele căutării prin motorul de căutare Google sunt din ce în ce mai personalizate, SEO este din ce în ce mai dificil de adaptat. Iar specialiștii în SEO sunt indignați de acest lucru. La Oblyo Digital Agency te ajutăm cu toate cele necesare ca acest lucru să nu afecteze clasarea paginii tale cât mai sus.

Urmărirea clasamentului- unul dintre principalele […]

5 metode prin care afacerea ta să arate foarte bine pentru clienții din mediul online.

Cum poți face ca marca ta să fie mult mai atractivă pentru clienți decât concurența?

Toți proprietarii de afaceri, la început de drum, își pun întrebarea aceasta. Cum poți atrage clienții fără să arăți ”ieftin”. Propietarii de afaceri se tem de faptul că difuzarea de materiale promoționale sau oferirea de reduceri, în special în anunțurile de pe rețelele de socializare, ar putea să transmită o imagine mai puțin dorită a produsului, sau a altor elemente (cum ar fi […]

August 2017

7 metode de a creea un conținut fenomenal (și care să aducă autoritate), chiar dacă ești la început de drum.

La Oblyo Digital Agency înțelegem că una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă blogger-ii și cei care realizează conținut este să scrie un conținut care să iasă în evidență, să fie atractiv. Dar nu trebuie să îți fie teamă.

Mulți oameni cred că trebuie să fii un expert cu mulți ani de experiență ca să concurezi pe piață. Ceea ce face ca realizarea de conținut să fie și mai dificilă este faptul că nu este suficient să creezi […]

Hai să vedem cum se face o campanie de căutare Google Adwords (Google Adwords Search).

O să ne referim la cele mai importante lucruri de care trebuie să ții cont antunci când vrei să ai anunțul potrivit pentru publicul tău țintă. Camapaniile de căutare Google Adwords reprezintă modalitățile cele mai eficiente. De ce spun lucrul acesta, dacă anunțul tău este relevant, cu atât cresc șansele ca afacerea ta să crească în performanță și în vânzări.

La oblyo.ro te ajutăm să construiești o campanie de căutare care să aducă cele mai bune rezultate firmei tale. […]