Blog

July 2017

Cercetarea cuvintelor cheie. Introducerea copywriter-ilor cu succes în optimizarea SEO.

Conținutul de bună calitate este foarte important pentru SEO modern, mai ales că oferă și ceva valoros utilizatorilor.
De aceea, orice copywriter, fie că lucrează la o firmă sau pe cont propiu, trebuie să înțeleagă importanța cuvintelor cheie și a cercetării din spatele lor.
Sunt foarte mulți autori de articole care nu înțeleg cercetarea cuvintelor cheie, mai sunt și cei care înțeleg importanța dar nu o pun prea bine în practică.
Succesul SEO începe cu cercetarea cuvintelor cheie.
Este important să înveți și […]

Ghid în opt (8) pași pentru o clasare cât mai bună în căutările locale ale motorelor de căutare.

Vrei ca afacerea ta să fie listată în top 3 pe plan local în Google?
Din păcate, nu există nici o scurtătură magică ca să ajungi în primele trei locuri instant (cu toate că ar fi frumos). Lucrul acesta înseamnă că firmele locale trebuie să se bazeze pe o optimizare SEO locală pentru o mai mare vizibilitate online.
SERP-urile (Search Engine Resaults Page- -pagina unde apar rezultatele din căutările într-un motor de căutre a unor cuvinte cheie. Dacă sunt […]

Cum să păstrezi clasarea SEO atunci când reconstruiești un site web.

Această menținere în clasamentul SEO este ceva ce propietarul site-ului își dorește mai mult decât orice. Refacerea site-ul, revigorarea trebuie făcute făra a perturba echilibrul delicat al prezenței pe internet a unei afaceri. Riscul pierderii clienților, pierderea informațiilor despre site-urile web, cât și pierderea locului pe care se află site-ul în motoarele de căutare sunt cât se poate de reale și pot provoca daune pe termen lung afacerii. Cu toate acestea, există câteva lucruri pe care le poți face […]

Vrei să ai un rating mare, site-uri care să facă trimitere la link-urile tale? Scrie conținut de bună calitate.

Înainte, să îți spun o poveste despre cum să ajungi în top legată de succes și de noroc. Nu lăsa pe seama norocului. Ce zicea jucătorul de golf Gary Player când a fost întrebat despre succes, după ce câștigase un mare turneu: Reporterul întreabă:”-Felicitări, Gary! Mulți oameni din lume spun că ești cel mai norocos jucător de golf din lume. Care este secretul tău?” G.P: ”- Secretul meu este mult antrenament, multă pregătire și multă perseverență”. Reporterul-”Nu, mă refeream […]

Înapoi la scoala PPC (plata pe click): Cum să mărești vânzările în acest an (cum să devii premiant în vânzări anul acesta)

Perioada de cumpărături pentru ”înapoi la școală” (aici ne referim la campania publicitară, cum este și ”Vinerea Neagră”, care are ca element central reînceperea anului școlar, dar care se referă la un public larg, nu numai la școlari, prilej bun de reduceri) este una aglomerată pentru comercianți. Este una dintre cele mai mari perioade de vânzări pentru magazine, contribuind la 17 % din totalul vânzărilor anuale. Ca multe alte lucruri din domeniu, această campanie ”înapoi la școală” a venit […]

Cinci (5) lucruri asupra cărora trebuie să se concentreze firmele mari pentru a avea rezultate SEO foarte bune.

Cum ar trebui să abordezi optimizarea SEO pentru firmele mari și care este factorul cel mai important pe care trebuie să te concentrezi?

Optimizarea SEO pentru firmele mari vine cu provocări specifice și unice. Deoarece lucrezi cu mai multe departamente, obiective și direcții, s-ar putea să pară că uneori să fie nevoie de o intervenție divină pentru a obține ceva.

Iată cinci (5) sfaturi asupra cărora să te concentrezi când elaborezi planuri pentru firmele mari:
1. Decide pe ce este mai ușor […]

Trei (3) moduri prin care SEO și conținutul fac casă bună.

Relația dintre SEO și creerea unui conținut relevant și valoros (content marketing) poate să fie un pic mai complicată, în special în modul în care cele două se potrivesc, se completează. Merg bine împreună? Dacă da, este posibil să le facem să lucreze împreună?

Dacă încerci să crești traficul de căutare, nu poți să o faci doar cu una- trebuie să combini eforturile SEO cu conținutul captivant.   Dar care este cel mai eficient mod de a realiza acest lucru?

O modalitate […]

Cât costă Optimizarea SEO?

Cât costă Optimizarea SEO? Optimizarea SEO nu este la fel de ușoră ca, să zicem, o campanie publicitară prin trimiterea de  e-mail-uri la 100 de destinatari. În unele privințe, nu este întotdeauna la fel de ușor de măsurat cum funcționează, deoarece multe activități de marketing pot influența traficul de căutare organic (traficul organic se referă la vizitatorii care vin de pe motoarele de cautare, în urma listării unor pagini din blog/site in rezultatele căutărilor).

Costul SEO este, de asemenea, strâns […]

7 sfaturi pentru a-ți proteja site-ul de SEO negativ

Și, nu, nu este nici un basm, chiar dacă este magica cifră șapte din basme. SEO negativ este real. Este posibil să afectezi, dacă nu chiar distruge, un site prin utilizarea masivă de backlink-uri (un link care se află într-un alt site care face trimitere către site-ul sursă) și de utilizarea agresivă a acestora prin spam puternic. SEO negativ este atunci când cineva încearcă să facă tot posibilul ca un site să fie cât mai jos în motorul […]

3 (trei) tehnici SEO care îți vor schimba viața.

Unele tehnici SEO îți oferă o dezvoltare a perspectivei. Alte tehnici SEO îți vor schimba viața. Avem nevoie de ambele. Dar astăzi ne vom îndrepta atenția către cele trei tehnici care îți vor schimba viața. După cum probabil ți-ai dat seama, acestea nu sunt niște ”tactici”, ci sunt niște elemente esențiale de a-ți solidifica baza de cunoștințe. S-ar putea să fi auzit câteva dintre aceste tehnici. Dar, dacă există un lucru pe care l-am învățat în viață, constă în faptul că […]