Blog

March 2018

Google lucrează la integrarea beneficiilor AMP în viitoarele standarde web

 

Standardizarea va permite site-urilor să implementeze – și să beneficieze-de funcții AMP fără a adopta intreaga construcție.

Google continuă să facă investiții majore în îmbunătățirea performanței și a experienței pe care o au utilizatorii. Acest lucru s-a implementat inițial prin structura AMP, ce a fost prima dată lansată în 2015, dezvoltată, promovată și integrată în platformele de publicare încă de atunci.

Inițial privit ca un alt format de proprietate (chiar dacă este o sursă deschisă), pe lângă faptul că oferă doar […]

Întrebarea Nofollow: Cât de mult credit obțin link-urile nofollow ?

Link-urile rămân la fel de importante pentru un SEO de succes, acum mai mult ca niciodată.

Dacă nu ar fi profesioniștii SEO, cine ar putea să se ocupe de modul în care link-urile ajută navigarea în infinitatea internetului, permițând noi modele de implicare socială și comercială?

Profesioniștii SEO înțeleg importanța fiecărui link, dar tot ei realizează faptul că nu toate link-urile sunt create în mod egal.

Având în ”trusă” link-urile interne, externe și backlink-urile, suntem conștienți că doar o combinație corectă a […]

5 greșeli prostești pe care oamenii deștepti le fac

 
Greșelile se întâmplă.
Nu are importanță dacă ești un începător în optimizarea pentru motoarele de căutare, (SEO), sau ai o grămadă de ani de experiență.

Unii dintre cei mai deștepți oameni pe care i-am cunoscut din industria SEO au făcut și ei la rândul lor greșeli prostești.

Să stabilim un lucru de la început: a face greșeli nu înseamnă că ești prost.

Iar greșelile prostești nu sunt o reflcție a practicantului de SEO.

 
Toată lumea greșeste.
 

Cu toții pornim de la zero.

 
De ce sunt atât […]

Cum se face un audit de conținut?

Ultima verificare!

Când a fost ultima dată când ai facut un audit al conținutului?

Nu îți amintești?

Nu ești singurul.

Majoritatea creatorilor de conținut sunt concentrați pe crearea de conținut nou, încât uită să verifice conținutul deja existent.

Iata câteva motive pentru care trebuie să îți verifici conținutul:

Obiective: Conținutul vostru își atinge obiectivele dorite? Obțineți ROI din conținutul pe care l-ați produs? Nu veți știi dacă nu măsurați performanța conținutului și îl veți urmări prin audituri regulate.

Durata de viață: Continutul tău poate […]

Cât durează procesul SEO?

Deși există multe întrebări legate de SEO, una dintre cele mai greu de răspuns este:”Cât de mult durează?”

Asta pentru că, pe lângă toate variabilele care joacă un rol important în optimizarea propriului tău website, trebuie de asemenea să evaluezi aceleași variabile și în cazul competiției și a felului în care aceștia își optimizează paginile. Doar această afirmație transformă întrebarea într-una mult mai complexă și este mai dificil de găsit un răspuns corect.
Cel mai scurt răspuns este:’’ Depinde!”
Din păcate nu […]

Google confirmă- furtul (plagiatul) de conținut poate provoca efecte adverse (negative).

Sunt multe persoane care se întreabă dacă articole copiate, cu (probabil) conținut furat (plagiat), pot avea un efect negativ asupra unui site web. Există multe dovezi în care conținutul furat poate afecta clasarea site-ului. John Mueller de la Google a scris un articol în care confirma că există cazuri care afectează clasarea site-urilor.
Se poate să te afecteze conținutul furat?
Există foarte multe discuții pe forum-urile Google pentru webmasteri care se plâng de hoții de conținut care au mai mult succes […]

February 2018

Ce este conținutul Evergreen?

Conținutul ce rămâne mereu proaspăt și care ajută traficul de pe site-ul tău.
Tot mai multe publicații din mediul online, caută să publice conținut de tipul evergreen, conținut ce este mereu de actualitate pentru cititiori și foarte rar se întâmplă să devină învechit. Ideea din spatele acestui tip de conținut, o constituie scrierea de povești convingătoare ce au avantajul de a fi găsite cu rapiditate de motoarele de căutare, asigurându-se de asemenea, să fie mereu proaspete, de actualitate ( mereu […]

Cum să creezi o strategie SEO de conținut care să funcționeze.

Știi bine, partea bună despre marketing prin conținut este aceea că funcționează bine atunci când îl creezi având în minte utilizatorul final, care se pliază pe dorințele utilizatorului.

Dar, conținutul care este potrivit este diferit de conținutul care și funcționează. Nu este suficient doar să creezi conținut (vezi articolele scrise legate de această temă).

O strategie de marketing cu conținut funcțional este una care a fost optimizată pentru a oferi valoare maximă afacerii. Este diferit de marketing-ul de conținut care funcționează […]

Studiu de caz Euramis.ro: SEO On-page +Off-page = Succes!

Vom prezenta un studiu de caz relevant, despre efectele pozitive generate de conținul concentrat pe SEO, creat de către influenterii localii și felul în care acest lucru poate genera trafic.
În postarea de astăzi, vorbim despre un studiu de caz al unui site al unei companii ce are ca domeniu principal de activitate protecția și securitatea în muncă, site al cărui plan de afaceri încorporează o abordare simplă și deschisă, în ceea ce privește crearea de conținut diversificat pe site-ul […]

Este SEO important pentru 2018? 4 tendinte ce aduc mari schimbări

A trecut deja prima lună din 2018 și o dată cu ea oamenii se află într-un blocaj în căutarea strategiilor și obiectivelor noi.

Întrebarea legată de importanța SEO-ului se pune cel puțin o dată pe an, în vreme ce oamenii se străduiesc să înțeleagă ce înseamnă acest canal pentru afacerea lor și să decidă unde anume ar trebui să investescă în cursul acestui an.

Răspunsul rapid și fără echivoc la întrebare este: ‘’ mai mult decât anul trecut’’.

Atunci când îi este acordă atenția […]