Campaniile Performance Max au fost lansate pentru toți agenții de publicitate din întreaga lume
În acest an imprevizibil, singura constantă a fost schimbarea. Și am observat acest lucru foarte clar din comportamentul consumatorilor produselor și serviciilor din mediul online. De exemplu, comparativ cu anul trecut, numărul căutărilor pe internet de tipul: yard landscaping ideas – idei de peisagistică pentru grădini a crescut cu 80%, întrucât tot mai multe persoane din întreaga lume caută să-și înfrumusețeze spațiul personal.
Între timp, la nivel global, a crescut cu 200% și numărul căutărilor ca de exemplu: best all-inclusive resorts – cele mai bune facilități de cazare cu servicii all-inclusive deoarece oamenii sunt tot mai inspirați să călătorească din nou.
Din fericire, agenții de publicitate nu trebuie să poată prezice viitorul pentru a se pregăti pentru el. Dacă schimbarea este provocarea, atunci automatizarea este soluția pe care companiile și agențiile o folosesc pentru a ține pasul cu cererea în continuă schimbare a consumatorilor. Anul trecut Google a introdus campaniile Performance Max ca noul mod de a cumpăra reclame Google ads pe YouTube, în Gmail, Display, Search, Discover și în Google Maps. Aceste campanii îți completează campaniile Search bazate pe identificarea cuvintelor cheie și te ajută să-ți îmbunătățești performanțele pe toate canalele furnizate de Google.
Deoarece au obținut rezultate foarte bune în modul beta, campaniile Performance Max vor fi disponibile tuturor agenților de publicitate din întreaga lume începând cu ziua de azi. De asemenea, ele vor deveni noua generație a campaniilor Local și Smart Shopping, care se vor transforma de asemenea în campanii Performance Max începând cu anul viitor.