Blog

April 2016

Campanie de advertoriale : Experimenteaza puterea unei campanii targetate prin intermediul oblyo.ro

Experimenteaza puterea unei campanii targetate prin intermediul oblyo.ro, pentru o rezonanta maxima in Social Media & SEO. Privita ca un instrument de marketing, campania de advertoriale aduce avantaje foarte greu de ignorat intr-un mediu de afaceri in continua tranzitie. Campaniile de advertoriale sunt orientate catre interactiunea cu categoriile specifice de consumatori prin intermediul formatorilor de opinie. Campaniile de care veti beneficia duc conceptele de „Buzz”, „Word of Mouth” si „Prezenta Social” la adevarata lor capacitate de propagare in social media. Iata […]

September 2017

Căutarea personalizată Google explicată pe înțelesul tuturor.

 

Cum funcționează personalizarea, ce înseamnă pentru SEO și cum să te asiguri că îți va înfluența în bine clasamentul.

 

Pe măsură ce rezultatele căutării prin motorul de căutare Google sunt din ce în ce mai personalizate, SEO este din ce în ce mai dificil de adaptat. Iar specialiștii în SEO sunt indignați de acest lucru. La Oblyo Digital Agency te ajutăm cu toate cele necesare ca acest lucru să nu afecteze clasarea paginii tale cât mai sus.

Urmărirea clasamentului- unul dintre principalele […]

5 metode prin care afacerea ta să arate foarte bine pentru clienții din mediul online.

Cum poți face ca marca ta să fie mult mai atractivă pentru clienți decât concurența?

Toți proprietarii de afaceri, la început de drum, își pun întrebarea aceasta. Cum poți atrage clienții fără să arăți ”ieftin”. Propietarii de afaceri se tem de faptul că difuzarea de materiale promoționale sau oferirea de reduceri, în special în anunțurile de pe rețelele de socializare, ar putea să transmită o imagine mai puțin dorită a produsului, sau a altor elemente (cum ar fi […]

August 2017

7 metode de a creea un conținut fenomenal (și care să aducă autoritate), chiar dacă ești la început de drum.

La Oblyo Digital Agency înțelegem că una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă blogger-ii și cei care realizează conținut este să scrie un conținut care să iasă în evidență, să fie atractiv. Dar nu trebuie să îți fie teamă.

Mulți oameni cred că trebuie să fii un expert cu mulți ani de experiență ca să concurezi pe piață. Ceea ce face ca realizarea de conținut să fie și mai dificilă este faptul că nu este suficient să creezi […]

Hai să vedem cum se face o campanie de căutare Google Adwords (Google Adwords Search).

O să ne referim la cele mai importante lucruri de care trebuie să ții cont antunci când vrei să ai anunțul potrivit pentru publicul tău țintă. Camapaniile de căutare Google Adwords reprezintă modalitățile cele mai eficiente. De ce spun lucrul acesta, dacă anunțul tău este relevant, cu atât cresc șansele ca afacerea ta să crească în performanță și în vânzări.

La oblyo.ro te ajutăm să construiești o campanie de căutare care să aducă cele mai bune rezultate firmei tale. […]

Cum să devii un reper în nișa ta și cum să îți construiești brand-ul.

Cum construiești recunoașterea mărcii tale și cum dezvolți autoritatea mărcii în nișa ta? 
După cum se spune în industrie: ”Conținutul este rege.” 

Google are un loc important pentru mărcile importante în rezultatele organice, de obicei sunt primele alese pentru indexare și a se face trimiteri. De aceea, trebuie să folosim marketing-ul de conținut pentru a putea fi priviți ca lideri și pentru a câștiga încredere și autoritate pentru brand-urile voastre. 

Conducerea și autoritatea brand-ului merg mână în mână.  Mărcile sunt construite pe […]

3 moduri prin care o strategie coerentă în mediul social online îți poate ajuta optimizarea SEO.

Au existat foarte multe discuții  despre modul în care marketing-ul din zona rețelelor de socializare influențează SEO și dacă cele scrise,  ”postările” din mediul online pot afecta în mod benefic clasamentul de căutare organică și vizibilitatea,       

În ciuda celebrului video al lui Matt Cutt din 2014, în care fostul inginer de la Google a respins ideea că articolele din rețelele de socializare făceau parte din algoritmul de clasificare, dezbaterea privind importanța rețelelor de socializare pentru SEO a […]

6 sfaturi care îți pot salva căderea campaniei tale de publicitate AdWords.

Elementele neperformante ale campaniilor tale AdWords te fac nervos?

Atunci când verifici toate datele pentru a afla ce împiedică să nu funcționeze bine campania pentru un ROI ridicat, nu vei obține numai informații valoroase, ci vei începe să optimizezi contul să crească, în loc să îl închizi.

Optimizarea a șase (6) arii importante te poate ajuta să revigorezi o campanie AdWords.

Atunci când te concentrezi la un câștig inițial ROI mare, ai putea să pierzi din vedere acele șase elemente cheie.

 

Împărțirea […]

Optimizarea SEO și a conținutului de calitate oferite cumpărătorului în diferite etape ale procesului de la interesat la cumpărător.

Marketingul de căutare și întregul peisaj digital au evoluat foarte mult în ultimii 20 de ani. Ca urmare, strategia de bază a echipelor de marketing modern s-a mutat de la la tehnicile și tacticile vechi, intruzive, spre un marketing al valorii.

Persoanele din marketing au ajuns să înțeleagă că nu mai este suficient doar să trimită mesaje pentru a vinde produse clienților, ci trebuie să îi atragă prin interacțiuni semnificative și utile.  

Echipele de succes își reorientează eforturile pentru a oferi […]

Această strategie SEO a ajutat Hootsuite la dublarea traficului.

Hootsuite este cea mai mare platformă de management de social media din lume. Dar, dacă ai impresia că lucrul acesta a însemnat că marca s-a clasat foarte ușor în top și a avut o mulțime de căutări organice vizibile, te înșeli.

În mod surprinzător, concurenții mai mici i-au depăși în clasamentul Google. De ce? Deoarece Hootsuite nu avea o strategie SEO.

Pe lângă acestea, au avut o serie de probleme tehnice care i-au făcut să nu fie foarte vizibili în căutări- […]

Paginile tale indexate sunt în cădere? Iată cinci (5) motive posibile pentru lucrul acesta.

Este un lucru esențial ca paginile tale web să fie indexate de Google (sau orice alt motor de căutare). Paginile care nu sunt indexate nu pot fi clasate.
Cum vezi câte pagini ai indexat? Poți să:

– să folosești ”Site: Operator” de la Google.
– Verifică starea trimiterilor tale XML Sitemap în Consola de căutare Google (Google Search Console)
– verifică starea generală a indexării.

Fiecare îți va da anumite cifre, dar de ce sunt diferite este o altă poveste.

Pentru moment, […]