Blog

aprilie 2016

Campanie de advertoriale : Experimenteaza puterea unei campanii targetate prin intermediul oblyo.ro

Experimenteaza puterea unei campanii targetate prin intermediul oblyo.ro, pentru o rezonanta maxima in Social Media & SEO. Privita ca un instrument de marketing, campania de advertoriale aduce avantaje foarte greu de ignorat intr-un mediu de afaceri in continua tranzitie. Campaniile de advertoriale sunt orientate catre interactiunea cu categoriile specifice de consumatori prin intermediul formatorilor de opinie. Campaniile de care veti beneficia duc conceptele de „Buzz”, „Word of Mouth” si „Prezenta Social” la adevarata lor capacitate de propagare in social media. Iata […]

septembrie 2018

SEO pentru sărbători: Ediția 2019

Dacă ați fost implicați în SEO pentru mai mult de câteva luni, vă veți da seama că aveți de-a face cu un mediu în schimbare rapidă.

Nu numai că avem de-a face cu algoritmi care se schimba zilnic, ci se aseamănă cu modificările layout-ului SERP și adesea cu schimbări drastice în utilizarea dispozitivelor.

Sper că vă pregătiți pentru vacanța 2018, dar SEO în 2019 și în viitor va fi foarte diferit de cel pe care îl optimizați astăzi.

După cum am menționat […]

SEO a revenit! Dar oare a dispărut vreodată cu adevărat?

Ați auzit că SEO a murit din nou? Dacă îi credem pe toți care spun asta, acest lucru se întâmplă cel puțin o dată pe an. Dar vestea bună este că se pare că a revenit din nou, potrivit unora. Asta pentru că nu dispărut niciodată cu adevăr în primul rând.

Rapoartele despre moartea sa sunt extrem de exagerate… Deci, de ce au crezut oamenii că SEO a murit de data asta? Când Facebook a intrat pe piață în 2007, […]

De ce strategia dvs. de SEO ar trebui să se concentreze în primul rând pe construirea brandului

O afacere. Un brand. Spre deosebire de ceea ce crede lumea, cele două nu sunt sinonime și, de fapt, unul are un avantaj distinct față de celălalt și are șanse mult mai mari de a domina piața competitivă pe termen lung. După cum probabil ați ghicit, branding-ul este forța motrice principală din spatele fiecărei companii orientate spre creștere și esența vieții care păstrează acele mărci de titan cum ar fi Coca-Cola sau Apple pe tron ​​în industria lor.

Acesta este […]

august 2018

Top 5 așteptări SEO nerealiste ale clientului și cum să le rezolvi

În acest articol vă voi dezvălui câteva așteptări ale clientului despre SEO pentru a vă ajuta să le recunoașteți și să le rezolvați.

Vrem să rankăm pe pagina 1 pe acest cuvânt cheie competitiv

Da, la fel și alte 100 de site-uri concurente care sunt optimizate pentru acesta. Deci, pe măsură ce încercați ca site-ul să rankeze pe prima pagină în motoarele de căutare alegând cuvinte cheie competitive profitabile, nu pierdeți din vedere numărul mare de cuvinte cheie care nu necesită […]

Google poate ignora consistenţa cuvintelor-cheie dacă există valoare în conţinut

John Mueller, de la Google, a dezvăluit că algoritmii motorului de căutare nu pedepsesc prea mult cuvintele-cheie.

De fapt, consistenţa cuvintelor-cheie poate fi ignorată cu totul în cazul în care se constată că există în conţinut valoare pentru căutători.

Aceste informații au fost furnizate pe Twitter ca răspuns la utilizatorii care au întrebat despre consistenţa cuvintelor-cheie. Mai precis, un utilizator a fost preocupat de o clasare a paginii în rezultatele căutării în ciuda unor semne evidente de repetare a cuvintelor-cheie.

Prefaţând declarația […]

iunie 2018

5 motive pentru care ar trebui să evitați pachetele de SEO ieftine

Chiar și în era digitală, există câteva practici de marketing care polarizează opinia destul de asemănătoare SEO-ului.

Există persoane care consideră că investiția în Seo ( optimizarea pentru motoarelor de căutare) este redundantă sau inadecvată, însă există și persoane care investesc o mare parte din bugetele lor în SEO. Discuții despre acest subiect există în întreaga industrie.

Optimizarea pentru motoarele de căutare este, fără îndoială, mai importantă în actuala piață online competitivă decât a fost în orice moment al istoriei sale.

Cheia […]

Cum creați un brand personal

Marketing direct
Pentru orice afacere, brandul personal este un pas cheie spre succes. Iată ce puteți face pentru a îmbunătăți imaginea afacerii dvs.

Învațați să vă diferențiezi de ceilalți, făcându-vă brandul să iasă în evidență față de cele care prevalează pe piața afacerilor.

Ce este branding-ul?

În 1999, conceptul de “personal branding” (branding personal) a fost creat în Statele Unite de către expertul în literatura de afaceri Tom Peters cu scopul de a studia impactului mărcilor asupra pieței forței de muncă și a […]

mai 2018

Top 10 neînţelegeri despre Google & SEO

10 lucruri pe care credeți că le știți despre SEO, dar care sunt, de fapt, mituri

Agenția dvs. de construire a legăturilor vă pierde bugetul?

SEO este renumit pentru dezinformare, neînțelegeri și concepții greșite. Acest lucru nu este neînsemnat, din cauza faptului că Google este oarecum o cutie neagră care încearcă să limiteze jocul SERP-urilor.

Cu toate acestea, în ultima vreme, Google a făcut pași vizibili pentru a deveni mai transparent prin creșterea activității în comunitatea SEO.

Indiferent dacă este vorba de Hangouts […]

Ce este GDPR și cum mă afectează el?

Ce este GDPR și de ce am primit un e-mail de la Google Analytics despre el? Ce ar trebui să fac cu el?

Recent, este posibil să fi primit un e-mail din partea contul-ului dvs. Google Analytics, anunțându-vă că trebuie să ajustați setările de colectare a datelor pentru a vă conforma cu GDPR. Dacă nu ați auzit de GDPR înainte de aceasta, probabil că e-mailul vi se va părea derutant.

Ce este GDPR?

GDPR este Regulamentul General de Protecție a Datelor, care […]

3 semne de avertizare pe care trebuie să le optimizați în cazul cuvintelor-cheie greșite

Când ne gândim la SEO, ne gândim la cuvinte-cheie.

La urma urmei, cuvintele-cheie ajută totul, de la strategia de pagină la crearea de bloguri, și pot juca chiar un rol în crearea de link-uri.

Cuvintele-cheie sunt într-adevăr fundamentul unui program SEO solid.

Cu toate acestea, cuvintele-cheie pot fi înșelătoare.

Cercetarea cuvintelor-cheie pare că ar trebui să fie o sarcină ușoară, dar a înțelege fiecare cuvânt sau frază necesită un pic de muncă și cunoștințe solide atât privitor la rezultatele căutării, cât și la […]

 

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?