Blog

April 2016

Campanie de advertoriale : Experimenteaza puterea unei campanii targetate prin intermediul oblyo.ro

Experimenteaza puterea unei campanii targetate prin intermediul oblyo.ro, pentru o rezonanta maxima in Social Media & SEO. Privita ca un instrument de marketing, campania de advertoriale aduce avantaje foarte greu de ignorat intr-un mediu de afaceri in continua tranzitie. Campaniile de advertoriale sunt orientate catre interactiunea cu categoriile specifice de consumatori prin intermediul formatorilor de opinie. Campaniile de care veti beneficia duc conceptele de „Buzz”, „Word of Mouth” si „Prezenta Social” la adevarata lor capacitate de propagare in social media. Iata […]

February 2018

Ce este conținutul Evergreen?

Conținutul ce rămâne mereu proaspăt și care ajută traficul de pe site-ul tău.
Tot mai multe publicații din mediul online, caută să publice conținut de tipul evergreen, conținut ce este mereu de actualitate pentru cititiori și foarte rar se întâmplă să devină învechit. Ideea din spatele acestui tip de conținut, o constituie scrierea de povești convingătoare ce au avantajul de a fi găsite cu rapiditate de motoarele de căutare, asigurându-se de asemenea, să fie mereu proaspete, de actualitate ( mereu […]

Cum să creezi o strategie SEO de conținut care să funcționeze.

Știi bine, partea bună despre marketing prin conținut este aceea că funcționează bine atunci când îl creezi având în minte utilizatorul final, care se pliază pe dorințele utilizatorului.

Dar, conținutul care este potrivit este diferit de conținutul care și funcționează. Nu este suficient doar să creezi conținut (vezi articolele scrise legate de această temă).

O strategie de marketing cu conținut funcțional este una care a fost optimizată pentru a oferi valoare maximă afacerii. Este diferit de marketing-ul de conținut care funcționează […]

Studiu de caz Euramis.ro: SEO On-page +Off-page = Succes!

Vom prezenta un studiu de caz relevant, despre efectele pozitive generate de conținul concentrat pe SEO, creat de către influenterii localii și felul în care acest lucru poate genera trafic.
În postarea de astăzi, vorbim despre un studiu de caz al unui site al unei companii ce are ca domeniu principal de activitate protecția și securitatea în muncă, site al cărui plan de afaceri încorporează o abordare simplă și deschisă, în ceea ce privește crearea de conținut diversificat pe site-ul […]

Este SEO important pentru 2018? 4 tendinte ce aduc mari schimbări

A trecut deja prima lună din 2018 și o dată cu ea oamenii se află într-un blocaj în căutarea strategiilor și obiectivelor noi.

Întrebarea legată de importanța SEO-ului se pune cel puțin o dată pe an, în vreme ce oamenii se străduiesc să înțeleagă ce înseamnă acest canal pentru afacerea lor și să decidă unde anume ar trebui să investescă în cursul acestui an.

Răspunsul rapid și fără echivoc la întrebare este: ‘’ mai mult decât anul trecut’’.

Atunci când îi este acordă atenția […]

15 mituri SEO care nu vor să dispară.

În marketing-ul digital, și în special în optimizarea pentru motoarelor de căutare (SEO), poți să găsești foarte multe articole, ”trick and trips”, informații care să nu fie chiar atât de adevărate în ceea ce privește optimizarea SEO. Adică, oamenii pot crede că utilizând cele scrise vor avea succes, dar, în realitate, se pot dovedi niște mituri nefondate, ”mituri zombi”, cum le mai numesc americanii. Ce este acelea un ”Mit zombi”?
Mitul zombie sunt acele mituri care, cu toate că au […]

November 2017

MozTrust (încrederea Moz)

Ce este MozTrust?
MozTrust este scorul de încredere global al unui link. Este similar cu MozRank, dar, mai degrabă decât măsurarea popularității link-ului brut din toate paginile și legăturile în mod egal, măsoară o formă de legătură care este legată de ”încrederea” site-ului de legătură. “Încrederea” în ceea ce privește legătura dintre site-uri este importantă deoarece primirea de link-uri din surse cu încredere inerentă – cum ar fi paginile de pornire ale unor site-uri universitare majore sau anumite pagini web […]

Bazele optimizării SEO. Ce este conversia?

Primul lucru, conversia nu este SEO. Conversia este un fel de finalizare a călătoriei clientului pe site-ul tău. Nu este chiar sfârșitul deoarece clientul ar putea reveni și să înceapă o nouă etapă a călătoriei. Conversia poate să fie îmbunătățită printr-o optimizare SEO de calitate, și este adevărat dacă:

 

vizezi cuvintele cheie potrivite.
Site-ul are structura corectă.
Asicură-te că vizitatorii de pe site au cea mai bună experiență de utilizare.

 

Asigurându-te că vizitatorii de pe site au parte de o […]

Legăturile externe (external links)

Dacă într-un alt articol am vorbit despre legăturile interne (internal links), și cum ajută acestea optimizarea SEO, trebuie să vorbim și despre legăturile externe.
Legăturile externe sunt hyperlink-uri care indică (ținta) orice domeniu, altul decât domeniul pe care există legătura (sursa).
În alți termeni, dacă un alt site este legat de site-ul tău, acest este considerat un link extern către site-ul tău. În mod similar, dacă te conectezi la un alt site, acesta este, de asemenea, considerat o legătură externă.
<a href=”http://www.external-domain.com/”>Link […]

Off-site SEO (Optimizarea externă).

Ce este off-site-ul SEO?
Off site-ul SEO (mai este numit și ”off-page SEO”) se referă la acțiunile tale intreprinse în afara zonei site-ului tău web pentru a influența clasarea site-ului într-un loc cât mai sus în motoarele de căutare (SERP).
Ce presupune lucrul acesta? Optimizarea pentru factorii de clasare off-site implică optimizarea pentru motorul de căutare și a percepției de către utilizator a popularității, relevanței, credibilității și autorității site-ului. Acest lucru este realizat de alte zone din Internet (pagini, […]

SEO este istorie- cele mai răspândite mituri despre SEO care trebuie să dispară.

Ca în orice domeniu, există concepții și mituri care nu vor dispărea. Chiar și în timpurile moderne de azi, există o mulțime de convingeri și idei care încă rămân false (pentru că așa le știe toată lumea), indiferent de câte contra argumente se vor aduce. ”Ia-i omului minciuna vieții și l-ai ucis”.
Este mai ușor ca oricând, în ziua de azi, ca oamenii să împărtășească informațiile în toate variantele lor. Și miturile au devenit mult mai accesibile.
Știrile false, informațiile greșite […]