Importanța alegerii website-urilor relevante pentru publicarea advertorialelor tale
În ziua de azi promovarea prin advertoriale este cea mai populară formă de promovare a unui brand nou, care dorește să-și facă rapid un nume pe piață, ori a unei companii renumite, dar care vrea să-și educe clienții și potențialii clienți într-o anumită direcție.
La prima vedere, este relativ simplu să te promovezi prin advertoriale, dar în realitate trebuie să fii foarte atent chiar și la cele mai mici detalii ca să poți să realizezi o campanie eficientă. Iar în ceea ce privește detaliile, pentru început, nici nu te gândi mai departe de publicații pe care vrei să postezi pentru că alegerea lor constă în primul pas către o campanie reușită.
Cum să alegi corect publicațiile pentru o campanie de advertoriale?
Gândește-te mai întâi de toate de ce investesc clienții tăi în campanii de marketing? Au nevoie de câteva link-uri în plus pentru a crește autoritatea website-urilor lor sau de mai multă expunere? Nu te grăbi să alegi doar unul din răspunsuri pentru că la fel de corecte sunt amândouă!
Orice campanie de promovare prin advertoriale ar trebui să aibă ca obiective atât consolidarea autorității website-ului promovat în mediul online, cât și consolidarea reputației brandului în cauză. Și pentru ambele probleme, soluția este una singură: selectarea unor publicații cu autoritate mare în mediul online, care fac parte din aceeași nișă cu brandul pe care îl promovezi.
Știi exact de ce publicații ai nevoie, dar nu știi dacă ți le permiți. Cum procedezi?
Poate că ești un specialist în marketing care abia a făcut primii pași în cariera sa sau poate ai deja acces la o colecție impresionantă de publicații, dar vrei mai mult și mai ieftin. Există vreo posibilitate să obții aceste lucruri?
Publyo™️ îți oferă o gamă foarte variată de publicații românești, la prețul corect
Publyo™️ este un sistem CRM care a fost creat de Oblyo Digital Agency cu scopul de a-i ajuta pe specialiștii în marketing să optimizeze la maxim sarcinile lor de lucru și să obțină cele mai bune rezultate cu un minim de efort. Cu Publyo™️, în doar câteva minute poți programa, raporta și monitoriza advertorialele dintr-o campanie de marketing oferind în același timp clienților tăi o experiență complet profesională. Dar asta nu este tot!
Publyo™️ oferă abonaților săi și acces la o gamă foarte variată, dar selectă de publicații online, unde aceștia își pot promova advertorialele la prețul corect. Chiar dacă ai încheiat deja parteneriate cu toți publisherii de care ai nevoie pentru implementarea campaniilor tale online oferite clienților tăi, poți folosi marketplace-ul Publyo™️ pentru a descoperi publicații noi sau chiar pentru a beneficia de oferte și mai atractive.
Business Review – una din cele peste 700 de publicații de top din portofoliul Publyo™️
În acest moment, portofoliul de publicații Publyo™️ este compus din 745 de publicații care mai de care mai atractive și cu mai mulți cititori, iar numărul lor crește odată cu dezvoltarea sistemului.
De exemplu, una din cele mai proaspete publicații care fac acum parte din acest proiect este Business Review – un site quality cu conținut de top, scris exclusiv în limba engleză.
Secțiunile pe care Business Review le pune la dispoziția cititorilor săi și implicit la dispoziția publisherilor care doresc să se promoveze prin intermediul său sunt următoarele: Business, Money, Property, Tech, 25×25 Interview, Green Strat, Call 4 Leaders și Future of Work, FIecare din aceste secțiuni a fost gândită cu scopul de trezi interesul oamenilor de afaceri, dar și celor care vor să se pună la punct cu mediul de business românesc și să descopere cele mai mari oportunități pentru a profita de ele. De asemenea, această catalogare mai are un obiectiv: acela de a-i ghida mai ușor pe specialiștii în marketing și de a-i convinge că aceasta este publicația potrivită pentru advertorialele lor.
Nu mai e de mult un secret faptul că lui Google îi place să vadă backlink-urile care conduc către un anume website într-un context relevant pentru acestea și implicit pentru website-ul respectiv în sine. De aceea, dacă vrei de exemplu să publici în Business Review un articol despre tehnologie, ar fi bine să alegi secțiunea Tech, așa cum unul despre o companie imobiliară s-ar încadra cel mai bine în secțiunea Property și așa mai departe.