Consecințele Medic Update

cristian noiembrie 26, 2018 0 Comments

Începând cu 1 august 2018, Google a lansat o serie de update-uri care au menținut volatilitatea rezultatelor căutării.

Mulți au privit update-ul din 1 august 2018 ca fiind “Medic Update” deoarece a afectat în mare măsură site-urile de sănătate / medicale.

Cu toate acestea, update-urile s-au extins și la multe alte nișe diferite, inclusiv e-commerce, site-uri de modă, locale, afiliate și multe altele.

Google a spus că update-ul inițial nu a vizat în mod special site-urile medicale, ci a fost un update de bazăextins.

Consensul general este că acest lucru vizează ceea ce Google numește “Expertiză, autoritate și încredere” (sau E-A-T) în Google Rater Guidelines, care este determinat de o varietate de semnale (după cum vom vorbi mai jos).

Pe măsură ce Medic Updatese produce, nu uitați că și alți factori ar putea fi implicați, inclusiv Penguin Update, precum schimbările dinultimele câteva luni bazate pe link-uri.

În cazul în care site-ul dvs. a fost vizat de actualizări (de update-uri), partea nefericită a actualizărilor este că majoritatea sfaturilor privind rezolvarea lor până la acest punct au fost puține, fără dovezi puternice care să le susțină.

Deci, în articolul de astăzi, voi analiza cele mai recente date și vă voi spune ceea ce trebuie să faceți pe baza a tot ce este acolo.

Dacă aveți informații, chiar întâmplări, îmi puteți spune despre ele în comentarii. Voi compila informațiile și le voi publica pentru a ajuta comunitatea.

Cronologia privind Medic Update-ul 2018 de bază

După cum am menționat, au existat multe actualizări și fluctuații SERP asociate cu această actualizare după lansarea inițială.

Iată o cronologie a diverselor trucuri din ultimele luni:

1 august – Primul “Medic Update” Rollout

Aug 17-18 – Tweak To Medic Update

Sep 8-11 – Local Update

17 septembrie 19-19 – Medic Updates

24 septembrie – Broad Core Updates

27 septembrie – Update

Update-uri Octombrie – Sistrix subliniază că există o legătură între link-uri și medic, în special pentru actualizările din octombrie

Oct 15 – Update

Octombrie 16 – Update

Oct 31 – Halloween Update

Trucuri privind această actualizare tot apar și ne așteptăm să vedem mai multe.

Pasii care trebuie făcuți dacă v-a afectat update-ul

Ca și în cazul oricărei actualizări, poate fi dificil de determinat cauza exactă a problemei, dar vestea bună este că apar dovezi ale unor site-uri care își revin.

În ultimii 5 ani, având în vedere că Google a tot făcut actualizări (update-uri), industria s-a panicat fiindu-i frică să nu fie penalizată.

Dar, în aproape orice formă de marketing, există aproape întotdeauna o modalitate de revenire. Hai să discutăm despre strategiile pe care le puteți pune în aplicare pentru a face față acestei actualizări.

Creați conținut nou pentru a sprijini modificările intenției de căutare

Unul dintre lucrurile pe care le-am observat este că Google a schimbat “intenția de căutare” pentru multe interogări. Google încearcă să ofere mai multe informații pe prima pagină pentru a ajuta la satisfacerea utilizatorilor.

De exemplu, dacă ați căutat anterior un supliment, Google poate afișa pagini de produse pentru a cumpăra suplimentul.

După update, Google începe să afișeze mai multe pagini bazate pe informații cu explicații despre supliment înainte de a afișa o pagină de produs / o pagină de cumpărare.

(Pentru a fi clar, afișările anunțurilor pentru cumpărături Google au crescut cu 47% în decursul anului – deci, dacă doriți să fiți în top, puteți plăti întotdeauna pentru asta! Dar dacă doriți să rankați, probabil că este o idee bună să creați conținut informativ)

Acesta este motivul pentru care este o idee bună să ocupați cum trebuie de paginile site-ului, să creați articole pe blog și articole care să vă explice serviciile.

Pentru termenii pe care i-ați pierdut sau la care ați renunțat, verificați ce tipuri de pagini sunt rankate de Google acum. Este posibil să aveți nevoie să creați un tip diferit de conținut în timp ce încercați să remediați ceea ce aveți în prezent.

Penguin – Renunțați la link-urile nenaturale

Am văzut rapoarte care arată că renunțarea la legăturile nenaturale / de proastă calitate  poate ajuta la redresare. Sistrix a subliniat o legătură între link-uri și medic updates.

Verificați și îmbunătățiți viteza paginii

O altă importantă discuție a fost viteza paginii. Pe măsură ce Google deplasează site-urile către indexarea mobilă, acestea pun un accent mai mare pe experiența utilizatorilor.

Verificați viteza paginii cu instrumentul Google (Google’s tool).

Citiți Google Guidelines

O mare parte din discuțiile despre această actualizare se referă la Google’s Quality Rater Guidelines.

Documentul este destul de repetitiv și lung, așa că am trecut prin el și am tras concluziile de mai jos:

Creați o About Page (Despre Pagină), asigurați-vă că este legată de fiecare pagină a site-ului

În Rater Guidelines, Google este expert în a descoperi cine se ocupă de site și de conținut. O modalitate de a face acest lucru este să creați o pagină “Despre (About)” și să faceți în așa fel încât să fie găsită ușor.

Fiecare pagină aparține unui site și ar trebui să fie un lucru clar: cine (ce persoană, companie, afacere, fundație etc.) se ocupă de site. Cele mai multe site-uri au pagini “contactați-ne” sau “despre noi” sau “despre” care oferă informații despre persoana care deține site-ul.

Creați un bio autor în fiecare postare

De asemenea, Google  dorește să precizați în mod clar cine creează conținutul și care sunt referințele despre acesta.

Cine (ce persoană, companie, afacere, fundație etc.) a creat conținutul paginii pe care o evaluați…

Reputația pozitivă a site-ului pentru un site responsabil de conținutul principal de pe pagină. Reputația pozitivă a creatorului conținutului, dacă este diferită de cea a site-ului.

[Un semnal rău ar fi dacă] … există o cantitate nesatisfăcătoare de informații despre site sau informații despre creatorul de conținut în scopul paginii (nu există motive întemeiate pentru anonimat).

Dacă sunteți pe WordPress, puteți utiliza un plugin ca Simple Author Box.

Creați o pagină de lucru / carieră (dacă este cazul)

Acesta este un semn al unei companii reale și apare în Rater Guidelines.

Multe companii au trecute pe site sau blog informații despre cine sunt și ce fac, ce locuri de muncă sunt disponibile etc. Google și Marriott sunt exemple ale unor astfel de companii și există multe altele.

Creați o pagină de contact / pagina de servicii pentru clienți

Acest lucru este destul de evident pentru orice afacere reală, dar Google are mai multe puncte de vedere despre asta.

Căutați informații de contact – inclusiv politicile magazinului privind plățile, schimburile și returul. Uneori aceste informații apar în secțiunea “Customer service- Serviciu Clienți”.

Căutați   pagina “contactați-ne” sau “serviciul clienți”. Explorați site-ul dacă nu puteți găsi o pagină cu “contactați-ne”.

“Contactați-ne”, nu dă numele unei companii sau al unei adrese fizice, care, de asemenea, nu poate fi găsită în altă parte pe site…

Obțineți recenzii despre site-ul vostru

Google pune accent mare pe reputație. Am văzut dovezi despre acest lucru în ultimii ani, din ce în ce mai multe stele de schemă fiind afișate în SERP-uri, iar recenziile adăugate fiind afișate în panourile de informații.

..Dar pentru evaluarea calității paginii, trebuie să căutați, de asemenea, informații despre reputația externă și independentă a site-ului. Când site-ul spune un lucru despre el însuși, dar sursele externe de renume nu sunt de acord cu ceea ce spune site-ul, aveți încredere în sursele externe.

Folosiți-vă de cercetarea reputației pentru a afla părerea utilizatorilor reali, precum și a experților despre site. Căutați recenzii, referințe, recomandări făcute de către experți, articole de știri și alte informații credibile create / scrise de persoane fizice despre site-ul vostru.

O reputație ușor negativă pentru un site sau creator de conținut principal, pe baza unei cercetări de reputație extinse …. pentru un site YMYL, o reputație mixtă este o cauză a unui rating scăzut.

O modalitate excelentă de a încuraja recenziile reale este crearea unui sistem de strângere a recenziilor.

Puteți face asta cu HOTH Stars, care vă ajută să automatizați solicitarea recenziilor și să obțineți recenzii pe site-urile terților care vă interesează cel mai mult.

Obțineți premii pentru credibilitate

Google apreciază premiile sau alte semne de credibilitate.

Multe alte tipuri de site-uri au reputație, de asemenea. De exemplu, puteți afla că un site de ziare a câștigat premii jurnalistice. Premiile de prestigiu, cum ar fi premiul Pulitzer, reprezintă dovada puternică a reputației pozitive.

Cercetarea reputației este necesară pentru toate site-urile pe care le întâlniți. Nu presupuneți doar că site-urile pe care le folosiți personal au o bună reputație. Cercetați! S-ar putea să fiți surprinși de ceea ce găsiți

Căutați articole, recenzii, postări pe forum, discuții etc. scrise de persoane despre site-ul vostru.

Obțineți evaluări bune BBB

Google apelează de fapt la BBB de mai multe ori în document.

… Cu toate acestea, ratingurile foarte scăzute  BBB sunt, de obicei, rezultatul plângerilor multiple nerezolvate. Vă rugăm să luați în considerare ratingurile foarte scăzute pe site-ul BBB ca dovezi pentru o reputație negativă.

[Referitor la un rezultat de proastă calitate ] … Această afacere are un rating BBB de F.

Verificați ratingul vostru BBB pe site-ul oficial Better Business Bureau.

Îmbunătățiți conținutul

“Îmbunătățirea conținutului” este un sfat destul de generic, astfel încât vă voi spune câteva moduri de a face acest lucru în următoarele rânduri. Iată câteva exemple:

Expertiza creatorului de conținut principal. Autoritatea creatorului de conținut, a creatorului în sine și a site-ului. Credibilitatea creatorului de conținut, a creatorului în sine și a site-ului.

Recomandările medicale High E-A-T trebuie scrise sau produse de persoane sau organizații cu expertiză medicală adecvată sau acreditare. Recomandările sau informațiile medicale High E-A-T trebuie să fie scrise sau produse într-un stil profesional și trebuie să fie editate, revizuite și actualizate în mod regulat.

Articolele de știri High E-A-T ar trebui să fie produse în stil jurnalistic profesionist- ar trebui să aibă conținut precis din punct de vedere faptic prezentat într-un mod care să ajute utilizatorii să înțeleagă mai bine evenimentele.

Paginile de informare High E-A-T pe teme științifice ar trebui să fie elaborate de persoane sau organizații cu expertiza științifică corespunzătoare și să reprezinte un consens științific bine stabilit cu privire la aspectele în care există un astfel de consens.

Site-urile de recomandări High E-A-T despre teme cum ar fi remodelarea la domiciliu (care poate costa mii de dolari și poate să aibă impact asupra stilului vostru de viață) sau sfaturi privind problemele legate de părinți (care pot avea impact asupra fericirii viitoare a unei familii) provin din surse “expert” sau surse experimentate în care utilizatorii pot avea încredere.

Paginile High E-A-T despre hobby-uri, cum ar fi fotografia sau cum să înveți să cânți la chitară, necesită, de asemenea, expertiză.

Adăugați referințe la conținut

Marie Haynes a comentat că, după o revenire reușită în urma Medic Update, ei au adăugat un număr mare de referințe la articole științifice în fiecare postare.

Actualizați postări vechi

Consultanța financiară High E-A-T, consultanța juridică, consilierea fiscală etc. trebuie să provină din surse demne de încredere și să fie menținute și actualizate în mod regulat.

Publicați politici editoriale

Sursele de știri  High E-A-T au publicat, de obicei, politici editoriale bine stabilite și recenzii puternice.

Creați conținut complet

Caracteristicile paginilor de înaltă calitate: O cantitate satisfăcătoare de conținut de înaltă calitate, inclusiv un titlu descriptiv sau util.

Pentru site-uri de comerț electronic: Adăugați informații despre serviciul de relații cu clienții

Informații satisfăcătoare despre site și / sau informații despre cine se ocupă de site. Dacă pagina este în primul rând pentru cumpărături sau include tranzacții financiare, atunci ar trebui să aibă informațiisatisfăcătoare despre serviciul pentru clienți.

Pentru site-urile de comerț electronic:  Creați pagini de produs

Google dorește ca paginile voastre de produse să aibă o cantitate semnificativă de informații despre ele. Site-urile de comerț electronic sunt expuse riscului dacă furnizează doar descrieri ale producătorului de stocuri.

O cantitate satisfăcătoare de conținut principal de înaltă calitate

Această pagină de cumpărături pe un site de cumpărături cu reputație are o cantitate satisfăcătoare de conținut de înaltă calitate. Pagina oferă specificațiile produsului producătorului, precum și informații despre produse originale, peste 90 de utilizatori, informații de transport și retur, mai multe imagini ale produsului etc.

Eliminați titlurile în stil ClickBait

Google nu apreciază clickbait-ul, ei vor să fiți cinstiți în ce ceea ce privește conținutul.

Titlul conținutului este exagerat sau șocant.

Eliminați anunțurile care distrag atenția

Anunțurile sunt menționate de mai multe ori în document. Deci, în ciuda faptului că Google crește în mod drastic anunțurile pe propria platformă și le face să pară din ce în ce mai mult rezultate de căutare decât anunțuri, Google nu vrea să faceți asta.

Acest lucru este probabil cel mai amuzant dintre toate.

Ratingul scăzut ar trebui să fie utilizat dacă pagina are anunțuri (Ads), SC sau alte caracteristici care întrerup sau distrag atenția de la utilizarea conținutului principal….

… Pagini care maschează anunțurile acestea apărând ca și conținut principal.

… Pagini care maschează anunțurile care apar ca link-uri de navingare pe site

 Corectați greșelile de gramatică și punctuație

… scrierea acestui articol este neprofesională, inclusiv multe erori gramaticale și de punctuație. fapte inexacte…

Articolul are erori de gramatică și de ortografie …

Puteți folosi un program de corectare a greșelilor de gramatică.

Creați conținut original (mai ales pentru site-urile E-commerce)

Asigurați-vă că aveți conținut original care nu este “furat”.

Evaluarea cea mai scăzută este potrivită dacă tot sau aproape tot conținutul de pe pagină este copiat cu puțin efort, expertiză, curație manuală sau valoare adăugată pentru utilizatori. Astfel de pagini ar trebui să aibă rating-ul cel mai scăzut, chiar dacă pagina atribuie credit pentru conținutul unei alte surse.

Concluzie

Majoritatea revenirilor de pe urma Medic Updates implică adoptarea abordării ninja și stabilirea simultană a mai multor probleme. Sper că acest articol vă este util  și că v-am oferit niște sfaturi pentru îmbunătățirea rezultatelor căutării.

Call Now Button