fbpx

Managementul reputației online a medicilor

Majoritatea medicilor își pot gestiona reputația informal prin managementul relațiilor cu clienții și modul în care îi tratează pe pacienții lor. Dar majoritatea nu cunosc foarte multe modalități practice de a gestiona riscul creării unei reputații proaste.

Opiniile oamenilor privind medicii nu se mai transmit prin viu grai, de la unii la alții. Deși majoritatea doctorilor operează local, pacienții fericiți (clienții dvs.)  recurg la mediul online  pentru a le spune prietenilor și familiei despre experiențele lor pozitive. Același lucru este valabil și atunci când au parte de experiență neplăcută.

Google funcționează similar creierului uman. Va pune mult mai mult accentul pe rezultatele negative decât pe cele bune. De asemenea, creierul uman este mult mai sensibil la știrile negative.

Deci, un rezultat rău care reușește să-și facă drum pe prima pagină a SERP poate distruge întreaga reputație a medicului.

Există mai mulți factori care trebuie evaluați:

Cum sunteți văzuți în prezent de către pacienți?

Cât de des primiți recomandări?

Îndepliniți așteptările de bază și așteptările practice ale pacienților?

Răspunsul la aceste întrebări de bază ar trebui să îi ajute pe medici să determine ce părere au membrii comunității lor despre ei.

Percepția este reputația. Gestionarea credințelor și a percepțiilor va favoriza o reputație sănătoasă – online și offline.

Anatomia reputației online a medicilor

În timp ce tratamentul medical este necesar pentru societatea noastră, iar medicii sunt necesari pentru sănătatea noastră, medicii cu reputație proastă au puțini pacienți.

Înainte de a identifica semnele unei reputații online favorabile pentru medici, vrem să explicăm medicilor în termeni “medicali” cum arată o bună reputație în ochii pacienților.

SERP poate fi împărțit în trei părți:

Creierul și inima

Creierul și inima reprezintă primele trei rezultate din SERP.

În funcție de pacient, ei vor gândi cu rațional sau emoțional atunci când văd o recenzie negativă sau un rezultat pozitiv despre doctorul lor.

Indiferent dacă gândesc  logic sau sunt cuprinși de emoție, nicio variantă nu este bună în această situație.

Stomacul

Stomacul este locul în care percepția asupra lucrurilor se poate schimba, din bună în rea, în ziua următoare.

Este nevoie de o mulțime de schimbări de comportament în trafic, pentru ca Google să schimbe primele rezultate. Deci, va vedea ce se întâmplă mai întâi.

Majoritatea persoanelor se vor concentra mai puțin pe ceea ce se întâmplă. Rata de clicuri de la poziția 1 la poziția 5 scade cu 24,13 % pe desktop și cu 17,1 % pe telefoanele mobile.

Pe telefoane, oamenii vor derula mai puțin. Deci, recent, CTR-ul pentru primele trei rezultate ale telefoanelor mobile a crescut foarte mult.

Restul corpului

Ultimele două rezultate – și totul după aceea – reprezintă restul corpului: funcțiile de susținere (sau, în acest caz, rezultatele de susținere).

Consumatorul de zi cu zi nu va fi la fel de influențat de susținerea rezultatelor căutării, așa cum ar fi de un ranking superior.

Destul de interesant, majoritatea oamenilor își vor schimba pur și simplu căutarea dacă nu găsesc ceea ce caută în primele opt rezultate.

Semnele vitale ale unei reputații proaste

Din nefericire, anatomia gestionării reputației online nu este la fel de bine definită așa cum este pentru medicii care studiază corpul uman.

Algoritmii Google sunt mult mai complecși și se schimbă în mod constant.

Deci, ce determină riscul reputațional al medicilor?

Diferența dintre percepție și realitate.

Schimbarea așteptărilor și percepțiilor.

Activitatea și modul de comunicare.

Când are loc o criză de reputație, este greu să cuantificăm cât de multe daune va provoca pe termen scurt și lung. Cel mai bun indicator este cuantificarea răspunsurilor calitative.

Sunteți un doctor care nu are maniere de bază?

Vă faceți pacienții să aștepte o oră și jumătate pentru o întâlnire și îi vedeți doar cinci minute?

Sunteți de încredere?

Secretarele și asistentele dvs. nu răspund?

În funcție de răspunsurile la aceste întrebări, evaluați modul în care satisfaceți așteptările clienților dvs. Acumularea de experiențe neplăcute va crește neîncrederea într-un medic.

Nu supraestimați cât de mult pot sau nu pot oamenii să vă placă. Apariția dvs. cât mai sus în clasamentul motoarelor de căutare vă indică cât de mult vă plac oamenii. Totul depinde de cum vă purtați cu ei.

Cum să apăreți cât mai sus în clasament? Introduceți numele dvs. cu diferite combinații de cuvinte cheie.

Începeți cu numele dvs. complet și titulatura dr. în fața. Apoi, renunțați la primul dvs. nume, adăugați orașul la sfârșit și înlocuiți cuvintele precum recenzii, plângeri, supărări, evaluări, comentarii și știri.

Ceva rău a intervenit? Activitatea dvs. medicală privită ca o afacere ar putea fi afectată. 

Ce urmează?

Deci, sunteți un doctor cu recenzii proaste, poate o acțiune disciplinarăminoră, dar puteți încă profesa? Cum recâștigați încrederea clienților?

Evaluați-vă modul de exercitare a profesiei. 81% dintre americani cred că prima impresie a unui medic este extrem de importantă sau foarte importantă. Acest lucru este puternic asociat cu manierele de bază, cât de mult timp aceștia își fac timp pentru a-și cunoaște pacienții și îmbunătăți calitatea serviciilor la un moment dat.

Răspundeți la recenzii. În timp ce multe firme specialiste în gestionarea reputației online ar putea sugera eliminarea (întotdeauna o opțiune, dar nu întotdeauna cea mai etică metodă de a schimba SERP-ul), încercați să răspundeți mai întâi la recenzii. Nu numai că răspundeți utilizatorului, ci arătați oricărei persoane care citește răspunsul, că voi ați recepționat mesajul și că vreți să începeți o discuție.

ORM, PR, SEM, SEO, fiecare acronim la care vă puteți  gândi. O combinație de gestionare a reputației online, social media, relații publice și comunicate de presă, marketing-ul motorului de căutare și optimizarea motorului de căutare vor contribui la o mai bună creionare a imaginii dvs. online.

Întreținere: Nu vă opriți niciodată. Este aproape imposibil să nu aveți o prezență online. De multe ori, pacienții sunt cei care creează acea prezență online pentru medici.

În timp ce eliminarea recenziilor și a rezultatelor negative nu este nici etică, nici garantată, este o posibilitate. Vorbiți cu un avocat sau cu cei care se ocupă de gestionarea reputației online despre aceste posibilități.

Preluați controlul asupra reputației dvs. online, gestionând ceea ce se spune despre dvs. online. În momentul în care încetați să vă mai implicați online, veți pierde rapid controlul asupra reputației dvs. online. O singură postare poate distruge totul.

Din nou, impresia negativă pe care Google și-o face poate distruge întreaga imagine cu o singură postare, un comentariu, o recenzie. Întotdeauna să fiți pregătiți să contraatacați și să fiți cu un pas înainte, răspândind conținut pozitiv și atrăgător.

Call Now Button