7 Sfaturi pentru a vă proteja reputația online
Sunteți pregătiți pentru sfaturi detaliate pentru a vă proteja reputația online?
Sfaturile pe care Oblyo Digital Agency vi le oferă în acest articol sunt bune atât pentru gestionarea proactivă a reputației, cât și pentru cei care au deja conținut online negativ sau recenzii negative despre ei.
Unele site-uri pot fi imposibil sau foarte greu de învins. Site-urile de știri mari (de exemplu, The Wall Street Journal, LA Times, New York Times) sunt greu de gestionat.
Dacă un site de știri mare a postat conținut negativ despre dvs., atunci într-adevăr trebuie să fiți (sau să angajați) un expert în SEO.
Opțiunea do-it-yourself nu este posibilă la această scară. Acestea fiind spuse, aceste sfaturi vă vor ajuta înainte de a apela la o firmă expertă în gestionarea reputației.
Furnizați servicii excelente
Vreți să vă asigurați că într-adevăr oferiți un serviciu excelent pentru a evita obținerea de comentarii negative? Luați în considerare depășirea eforturilor dvs. actuale.
De exemplu, dacă dețineți un restaurant, puteți oferi un aperitiv gratuit pentru a surprinde clienții noi sau care revin în restaurantul dvs.
Dacă observați chiar și cel mai mic semn că un client este nefericit, încercați să rezolvați problema cât mai repede posibil. Următorul lucru bun este să oferiți un serviciu gratuit sau să le restituiți banii pentru a rezolva problema.
Se spune că cel care apelează la serviciile noastre are întotdeauna dreptate. Știm că uneori nu au, dar țineți cont de faptul că, dacă vă contraziceți cu clientul, vă puteți afecta reputația.
Poate că o recenzie negativă pe Yelp sau Google Maps nu va afecta evaluarea dvs. generală, deoarece aveți multe recenzii pozitive.
Dar ce s-ar întâmpla dacă ați primit o recenzie negativă pe un site de reclamații precum RipoffReport?
Adesea, aceste categorii de recenzii se situează la un nivel ridicat pentru numele de brand și pot provoca mai multe daune în câteva luni decât litigiul cu clientul.
O recenzie negativă vă poate destui bani în încercarea de a repara reputația online.
Solicitați recenzii
Anumite profesii au mai multe șanse de a avea mai multe comentarii negative decât pozitive.
De exemplu, medicii stomatologi, din anumite motive, obțin un număr mare de recenzii negative. Nimeni nu merge la un dentist cu zâmbetul pe buze.
Cheltuirea de bani neplanificați este un motiv destul de bun de supărare. Chiar și cel mai nesemnificativ serviciu dentar costă. În general, procedurile dentare pot fi costisitoare.
Chiar dacă nu sunteți dentist, probabilitatea să obțineți comentarii pozitive dacă le cereți, este mai mare. Dacă evitați să le cereți celor mai buni clienți recenzii, puteți avea parte de mai multe comentarii negative decât v-ați fi dorit.
Însă, nu uitați să vă asigurați că cei pe care îi rugați să scrie o recenzie sunt mulțumiți de serviciile dvs.
Dacă vă întâlniți cu clientul, puteți începe să îl întrebați ce părere are despre serviciul dvs. imediat după ce ați terminat prestarea de servicii către acesta.
Alternativ, îl puteți urmări îndeaproape câteva zile.
Un alt sfat este de a pune o persoană diferită să-l urmărească, indiferent de cine s-a ocupat de client. Dacă unul dintre angajați s-a ocupat de sarcină / vânzare, atunci fie un manager, fie dvs. ar trebui să îl urmăriți îndeaproape.
În acest fel, există mai multe șanse să aflați despre o experiență negativă avută de client. În plus, nu veți simți nevoia de a vă apăra având în vedere că nu ați fost cel implicat.
Stimulente pentru recenzii
Luați în considerare oferirea unui fel de stimulent pentru recenzii, dar nu uitați că această practică este împotriva lui Yelp. Dacă faceți acest lucru, asigurați-vă că nu o solicitați niciodată în scris, ci întotdeauna verbal.
Dacă cineva vă raportează la Yelp că ați făcut acest lucru, este posibil să primiți un avertisment sau o retrogradare în rezultatele căutării lui Yelp.
Există persoane care au scris mesaje pe spatele cărților lor de vizită cerând recenzii Yelp, cu o reducere pentru recenzii pozitive.
Este suficient ca un client să fotografieze un astfel de mesaj și să îl trimită la Yelp. Yelp va reacționa rapid cu o Consumer Alert în contul dvs.
Restituiți banii către clienții nefericiți
Dacă aveți clienți care nu sunt mulțumiți de serviciile dvs., încercați mai întâi să remediați sau să rezolvați problemele, dar dacă acest lucru nu este posibil, atunci restituiți total sau parțial banii sau oferiți un alt stimulent, cum ar fi cupoane de reducere sau chiar carduri cadou.
Acceptați că ați greșit. Încercarea de a rezolva problemele va fi privită altfel de către clienți. Nu încercați să vă certați cu aceștia, căci acest lucru nu va fi în favoarea dvs.
Restituirea banilor poate contribui la evitarea recenziilor negative, fie la diminuarea pagubelor și la transformarea recenziilor negative într-unele oarecum pozitive.
Revedeți platforme de generare de recenzii
Multe companii folosesc platforme pentru generarea de recenzii. Conceptul de bază este colectarea e-mailurilor și / sau numerelor de telefon ale clienților.
După vizita lor sau oricât de des, puteți trimite un e-mail sau un mesaj text pentru a solicita feedback.
Mesajul va conține o întrebare referitoarea la ce părere au despre serviciile dvs. și, dacă răspunsul este pozitiv, puteți să le cereți apoi să scrie o recenzie pe site-uri precum Yelp și Google Maps.
Dacă răspunsul este negativ, veți vedea mesajul și îi puteți contacta pentru a încerca să rezolvați problema înainte de a se gândi să publice o recenzie negativă în primul rând.
Luați în considerare examinarea modelului dvs. de afaceri
Sfatul nostru este să analizați modelul dvs. de afacere, indiferent de tipul acesteia, pentru a vedea ce ajustări puteți face astfel încât să evitați situațiile care duc la recenzii negative. Chiar dacă veți cheltui ceva bani, va fi mai bine pe termen lung.
Nu numai că vă veți dezvolta afacerea atrăgând clienți noi (datorită recenziilor pozitive), ci și clienții fericiți se vor întoarce și îi vor îndruma și pe alții către afacerea dvs.
Fiți proactivi, nu reactivi
Există o serie de lucruri pe care le puteți face pentru a crea o imagine online pozitivă.
Obiectivul dvs. ar trebui fie să fiți în top 20 al Google cu conținut pozitiv referitor la afacerea dvs., ceea ce, la rândul său, poate ajuta la evitarea conținutului negativ. Iată câteva recomandări:
Creați-vă profiluri pe cele mai importante site-uri de social media și rămâneți activi pe aceste platforme.
Profilurile active de Twitter ajung adesea în top 10 pentru numele lor de brand, iar Google poate chiar să arate cele mai recente feed-uri de la ei, luând spațiu suplimentar.
Videoclipurile YouTube vor fi de multe ori benefice pentru numele de brand. Puteți crea un videoclip profesionist pentru mai puțin de 1.000 de dolari sau un videoclip cu buget mai mic, utilizând telefonul smartphone. De asemenea, puteți angaja un freelancer de pe un site ca Fiverr pentru a face un videoclip de tip slide show despre afacerea dvs.
Distribuiți comunicate de presă la fiecare câteva luni. Încercați să utilizați diferite rețele de distribuție pentru a obține o acoperire maximă.
Dacă nu aveți deja blog, creați unul și postați în mod regulat (minim o dată pe săptămână este ceea ce recomandăm clienților noștri).
Creați mini site-uri sau bloguri pe platforme precum wordpress.com sau tumblr.com. Asigurați-vă că numele dvs. de brand apare ca parte a subdomeniului. (ex. afacere.wordpress.com).
Care este cea mai bună soluție pentru o reputație online de excepție?
Răspunsul este unul foarte simplu. Oblyo Digital Agency. De ce? Deoarece creăm conținut de calitate și îl plasăm strategic pe site-uri credibile, eliminăm eficient conținutul negativ din Google, cunoaștem foarte bine algoritmii Google, plasăm cu succes în prima pagină Google diferite branduri/companii/ profesioniste pe cuvinte cheie relevante