fbpx

10 caracteristicile ale unei postări pe blog de înaltă calitate

De câte ori ați postat un articol pe blog iar apoi a intrat într-un con de umbră și nu a mai fost vizualizat? Nicio vizualizare, nicio distribuire, nici măcar vreun link. 

De câte ori ați comandat conținut pentru blogul dvs., care nu furnizează măsurători directe și suspectați că strategia implică folosirea de titluri lipsite de importanță?

Când scrieți un articol pe blog nu înseamnă să scrieți vreo 500 de cuvinte despre orice aveți în minte sau despre ce vrea CEO să vorbiți. Nu presupune apoi, descărcarea unei imagini, încărcarea sa și ulterior publicarea articolul. 

Scrierea unui articol bun pe blog presupune mult mai mult decât copierea unor informații când simțiți nevoia să scrieți.

Din punctul nostru de vedere, al celor de la Oblyo, un conținut de calitate:

⭐ Are nevoie de vizualizare optimă pe orice dispozitiv.

⭐ Trebuie să fie de încredere și util.

⭐ Trebuie să rezolve problemele.

⭐ Să ofere un răspuns emoțional.

⭐ Să fie unic sau remarcabil.

Ceea ce vrem să vă dezvăluim în acest articol sunt 10 caracteristici ale articolelor de înaltă calitate postate pe blog. 

Dacă implementați fiecare pas, atunci calitatea articolelor dvs. nu numai că va crește, dar mai important, va începe să lucreze pentru dvs. și vă va ridica blogul și brand-ul pentru a deveni experți în nișa dvs. 

De ce să faceți acest lucru și ce înseamnă să-l faceți?

Întotdeauna începeți cu De ce?

Cunoașterea obiectivului este primul lucru la care trebuie să vă gândiți pentru a putea lucra astfel încât să obțineți cele mai bune rezultate.

Despre ce este blogul dvs.?

Este o resursă informațională pe un subiect de nișă?

Este un blog de dezvoltare personală și vreți să deveniți o autoritate pe această nișă?

Sau un site cu informații despre design și tehnica de ultimă oră?

Odată ce ați înțeles identitatea fundamentală a blogului în ansamblu, ar trebui să clarificați care este utilitatea fiecărei postări:

Pentru a crește numărul de cititori?

Pentru a crește numărul de abonați?

Este vorba despre o pagină de hub?

Este pentru distribuiri sau pentru link-uri?

Este pentru știri, o tendință pentru un succes rapid?

Sau este o postare evergreen, adică care nu se devalorizează niciodată?

Trebuie să înțelegi că este important să creați conținut pe blog pentru a vă putea construi autoritatea și reputația în industria în care activați.

Fiecare pagină este o resursă imensă, de aceea considerăm că trebuie pus accent pe calitate și nu pe cantitate, dacă vreți să atrageți trafic și să aveți vizualizări. 

Cine este publicul dvs. și ce dorește să citească?

Încercați să vă dați seama cui vă adresați. 

Acest lucru este relevant pentru articolul dvs. de pe blog, deoarece trebuie să știți ce dorește publicul dvs. să citească și nu ceea ce credeți dvs. că dorește să citească.

Definiți publicul țintă, ce anume îl interesează și, cel mai important, care sunt problemele sale, pentru a îi putea rezolva problemele prin intermediul a ceea ce scrieți. Acesta este un mod sigur de a atrage atenția cuiva asupra blogului dvs..

De exemplu, blogurile corporative au tendința de a vorbi despre ceea ce au făcut până acum, despre ce se întâmplă pe plan intern etc.

Dar, nimănui nu-i pasă că ați făcut acte de caritate sau că directorul dvs. de vânzări pleacă sau că echipamentele noi au crescut producția cu 25%.

Oamenilor le pasă de ei înșiși și cum le puteți face viața mai bună sau mai ușoară.

Scrieți doar despre lucruri despre care aveți cunoștințe

Pentru ca un brand să devină o autoritate, trebuie să aveți experiență și să fiți calificați. 

O firmă juridică care oferă idei despre rețete nu vă va convinge cu privire la abilitățile sale în materie de gastronomie, iar un antrenor de tenis nu va încerca să ofere consultanță fiscală.

Odată ce cunoașteți nișa, trebuie să stăpâniți foarte bine subiectul articolului pe care îl veți posta pe blog. 

Dacă vă cunoașteți bine publicul, știți exact ce îl interesează. Combinați punctele de maxim interes cu cunoștințele dvs. de specialitate, apoi oferiți publicului dvs. ce anume dorește să citească pentru a considera articolul de pe blog unul interesant. 

Acest lucru va da articolelor dvs. șansa de a deveni atractive. Rețineți că trebuie să atrageți atenția publicului alegând un titlu atractiv, apoi conținutul articolului trebuie să îi ofere exact ceea ce își dorește. 

Cercetați asemenea unui jurnalist

Inspirația pentru algoritmul Google inițial a venit din importanța trimiterilor (citărilor) din lucrările academice.

Cantitatea de trimiteri pe care o conține o lucrare și legăturile dintre multe alte lucruri este modul prin care este judecată lucrarea.

Acest lucru a devenit o bază pentru modul în care algoritmul a fost structurat pe link-uri (și înainte ca oricine să poată concepe ferme de link-uri).

Orice articol de înaltă calitate trebuie să fie scris dintr-o perspectivă jurnalistică. 

Ceea ce vrem să spunem este că toate informațiile ar trebui să fie bine argumentate. Și fiecare informație oferită ar trebui să se bazeze pe o cercetare temeinică, pe diverse informații, statistici și studii care să susțină subiectul articolului.

Oferirea de informații nesigure este cel mai rapid mod de a vă pierde credibilitatea.

Cele mai bune bloguri în prezent angajează jurnaliști cu experiență pentru a crea articole de înaltă calitate. În plus, fiecare articol ar trebui să aibă link-uri și trimiteri către alte materiale de valoare și credibile pentru a-și susține valabilitatea.

Nu faceți ce fac toți ceilalți- Fiți originali sau utilizați o abordare proaspătă

Crearea de conținut asemenător potrivit spiritului de turmă nu este un lucru neobișnuit. Dar dacă veți spune aceleași lucruri, nu veți atrage atenția sub nicio formă. 

Este evident atunci când se definește o nișă, se poate observa că multe articole sunt create respectând structura altor articole. 

Pentru a crea articole de înaltă calitate, care se remarcă, trebuie să oferiți publicului ceva original sau să abordați același subiect dar într-un mod aparte. 

Chiar dacă există multe articole pe același subiect, întotdeauna este posibil să abordați în mod unic un anumit subiect. 

Articolul pe care îl scrieți trebuie:

⭐Să aibă un tonus unic

⭐O abordare originală a temei

⭐Multe date pentru a vă susține teoria.

⭐Să conțină analogii și povești.

⭐Să dezbați subiectul din mai multe unghiuri. 

Creați un articol informativ și răspundeți la întrebările audienței

Web-ul există ca o resursă informațională imensă (de neconceput acum 30 de ani, când cercetările erau făcute în biblioteci).

Și majoritatea oamenilor care caută informații online doresc să descopere ceva. Căutările sunt axate pe răspunsul la întrebări la probleme.

Marketing-ul de conținut răspunde la întrebări, îi ajută pe oameni și oferă soluții.

De asemenea, funcționează prin evidențierea brand-ului – cu cât un utilizator citește mai mult articolele dvs. sau vede numele / brand-ul legat de conținut, cu atât mai mult investește încredere în dvs. și este mai probabil să cumpere de la dvs.

Există, în general, articole scrise cu scopul de a furniza informații. Un articol care nu spune nimic are valoare și uzură redusă și nu intenționează să inspire, să atragă sau să determine pe nimeni să reacționeze. Nu-și va face treaba.

Prin urmare, un articol de înaltă calitate ar trebui să răspundă la întrebări specifice ( el oferă informațiile pe care audiența vrea să le citească).

În spațiul de marketing digital, suntem răsfățați de multe bloguri de înaltă calitate. Cei mai mulți bloggeri scriu articole de valoare cu o mulțime de tutoriale, iar standardul este, în general, mai mare decât în alte industrii.

Cât de lung ar trebui să fie un articol de înaltă calitate?

Destul de lung. Există numeroase studii cu privire la cea mai bună lungime pentru un articol, iar rezultatele sunt de obicei ponderate în ceea ce privește conținutul de lung, dominând cele mai bune 10 rezultate ale căutării, cu o lungime medie de aproximativ 2.000 de cuvinte.

Motivul care stă la baza acestui lucru este că articolele mai lungi primesc mai multe distribuiri pe rețelele de socializare și sunt mai susceptibile de a atrage link-uri datorită calității și cercetării făcute.

DAR, (și este un mare Dar) doar pentru că ați putea avea un subiect de referință de 2.000 sau 3.000 de cuvinte nu înseamnă că ar trebui să scrieți un articol atât de lung – cu excepția cazului în care aveți ceva de spus.

Articolul dvs. ar trebui să fie suficient de lung cât să ofere valoare, dar suficient de scurt pentru a fi la subiect. Este important ca un articol să fie concis și dens. Gândiți-vă la densitatea conținutului, nu la lungimea conținutului.

Asigurați-vă că fiecare cuvânt din articol este justificat și nu scrieți doar pentru a atinge un număr de cuvinte țintă SEO.

Când scrieți aveți grijă ca tonul vocii să fie cel corect pentru publicul dvs.

Imaginați-vă că sunteți la un eveniment de networking B2B  la nivel înalt. Trebuie să vă adaptați tonul vocii în funcție de persoanele cu care vorbiți.  

Pentru a face asta este important să cunoașteți bine audiența. Ulterior, puteți să vă dați seama cum trebuie să vorbiți. 

Desigur, este important să păstrați un anumit nivel al personalității dvs., dar ar trebui să fie similar cu al publicului. 

Luați în considerare nivelul la care funcționează audiența dvs., un freelancer, un contabil de nivel mediu sau un director de nivel înalt. Articolul dvs. trebuie să fie potrivit nivelului lor de inteligență.

Dacă veți vorbi la nivel înalt, veți avea nevoie de cadre și strategii mai ample de leadership, în timp ce freelanceri este mult mai probabil să dorească ghiduri practice de tip pas cu pas cu privire la probleme mai detaliate.

Dacă audiența dvs. este de tip B2C, atunci este posibil să doriți să adoptați tonul conversației, în timp ce pentru o afacere B2B veți folosi un limbaj specific industriei. Asigurați-vă că folosiți un ton potrivit!

Prezentarea este esențială 

Poate e un caz extrem, dar un număr semnificativ de articole își prezintă atât de rău conținutul, încât pur și simplu nu îl puteți citi.

Deoarece articolele lungi au devenit mai populare în mediul online, este esențial să stimulați vizual cititorul pentru ca acesta să continue să citească.

Încă mai credem că elementele de bază sunt reprezentate de un subiect puternic, cercetare temeinică și conținut de bună calitate, dar prezentarea corespunzătoare a articolului contribuie la citirea acestuia. 

Puteți scrie un articol bine documentat, desspre un subiect neabordat de nimeni, dar dacă nimeni nu-l citește, atunci este irelevant.

Actualizați conținutul articolului

Ce se întâmplă cu articolul dvs. după ce a fost publicat?

Îl publicați apoi îl uitați pentru totdeauna?

În ceea ce privește conținutul de înaltă calitate, conținutul evergreen (informație persistentă) este o investiție valoroasă care va fi plătită pe termen lung, având în vedere că va apărea mereu în căutari. 

Și, la urma urmei, motivul pentru care toți producăm acest conținut este în scopuri de marketing și de a conduce traficul către site. 

Un articol de înaltă calitate, evergreen, va avea o valoare mai mare decât 10 sau chiar 20 de articole de proastă calitate.

Dar, dacă conținutul dvs. este evergreen, va trebui să vă asigurați că informațiile sunt actualizate prin revizuirea periodică a paginilor.

De asemenea, actualizarea datei de publicare crește șansa ca utilizatorii să facă clic pe rezultatele căutării. În plus, trebuie ținut cont de faptul că Google preferă conținutul de calitate evergreen.

Dacă efectuați un audit de conținut pe site-ul dvs., puteți vedea ce pagini existente au valoare și care atrag trafic.

Dacă, după examinare, articolul pare a fi depășit, atunci o actualizare a conținutului și o reactualizare a datei de publicare ar trebui să contribuie la o creștere puternică a traficului.

Pentru a produce conținut de înaltă calitate, Oblyo Digital Agency este soluția perfectă indiferent de sectorul dvs. de activitate.Oblyo Digital Agency construiește experiențe digitale de brand pentru consumatori și se străduiește să găsească cele mai bune canale de comunicare pentru aceștia. 

Call Now Button