fbpx

Ai sau nu ai nevoie să angajezi o agenție de marketing online?

Oblyo Digital Agency august 2, 2021

Acesta este întrebarea iar răspunsul îl vei afla imediat, dacă acorzi câteva minute pentru a citi acest articol pe care Oblyo Digital Agency ți-l propune astăzi.

Integrarea marketingului online în strategia de promovare a afacerii tale, cu siguranță pentru anul 2021, nu mai este doar un moft sau un trend. Indiferent de domeniul în care activezi, prezența ta online poate face cu adevărat diferența dintre succes și eșec.

Fie că ești antreprenor la început de drum, fie că ai deja experiență, cu siguranță obiectivele tale principale de business sunt acelea de a face profit și de a crește compania.

Ei bine, aceste două obiective fundamentale sunt ajutate mai mult decât crezi de integrarea marketingului online în activitatea companiei tale.

De ce ai nevoie de marketing online?

Și dacă încă stai pe gânduri dacă și tu ai nevoie sau nu de marketingul online, îți spunem imediat două motive evidente pentru care întrebarea nu ar trebui să mai fie dacă să aplici marketingul online, ci cum să faci cel mai bun marketing online.

Deci…de ce ai nevoie de marketing online?

Din două motive foarte simplu de înțeles, dar care sunt extrem de importante.

Consumatorii tăi sunt prezenți în mediul online

Primul motiv este acela că exact clienții tăi sunt prezenți online, caută informații și petrec tot mai multe ore pe zi în mediul digital. Cum spuneam, nu contează dacă nu te axezi încă pe zona de e-commerce și nu vinzi încă produsele tale și pe online.

Consumatorii sunt tot mai des obișnuiți să caute informații despre produse și servicii, să compare, să se informeze și să interacționeze efectiv cu brandurile, chiar dacă acestea sunt achiziționate în definitiv din offline.

Astfel, imaginea ta în mediul online contează, autoritatea și încrederea pe care o inspiri contează, să fii găsit și să îți prezinți cât mai bine ”marfa” contează și mai mult.

În plus, majoritatea consumatorilor români din intervalul 16-60 de ani (interval comercial vânat de toți marketerii) petrec zilnic un timp considerabil navigând pe site-uri de internet, făcând cumpărături online, vizionând videoclipuri sau conectându-se la rețelele sociale.

Și…ai ghicit…exact în acest mediu este cel mai simplu să îi întâlnești, să le atragi atenția și să afle despre tine. Deci tu nu ai cum să nu fii prezent, indiferent că ai doar un site de prezentare și nu unul de vânzare.

Competitorii tăi sunt oline

Un al doilea motiv la fel de important este acela că și competitorii tăi sunt online și deja implementează strategii prin care atrag consumatorii și pe care îi conving să cumpere produsele lor în detrimentul tău.

Fie că se bat să fie primii în căutările de pe paginile Google, fie că au conținut relevant pentru public sau fie că servesc reclame care mai de care mai creative, îți spunem cu siguranță că nu trebuie să mai lași niciun minut competiția să fie în fața ta.

Utilizarea strategiilorși instrumentelor de marketing online au căpătat cu adevărat o importanță majoră în modul în care companiile nu numai că se promovează, dar fac conversii reale în vânzări, care bineînțeles, în definitiv duc la creșterea profitului companiei.

De ce să angajezi o agenție de marketing online?

Cu cele două motive de mai sus explicate atât de simplist, cum ți-am spus încă de la început, întrebarea adevărată la care trebuie să găsești un răspuns nu este ”dacă ai nevoie de marketing online” ci ”cum să faci cel mai bun marketing online pentru compania ta”.

Iar pentru a răspunde la întrebarea asta cel mai bine, deși poate ai resurse interne de marketing, ar trebui să te gândești serios să stabilești un parteneriat cu o agenție de marketing online care să te ajute cu îndeplinirea obiectivelor de business pe care le ai.

Parteneriatul cu o agenție de marketing online profesionistă este una dintre cele mai bune decizii de afaceri pe care o poți lua pentru creșterea companiei tale. Mai mult, vei economisi timp și bani pentru că o agenție de marketing specializată pe online va ști întotdeauna ce să facă pentru a-ți crește afacerea și pentru a-ți face cunoscute brandul și produsele.

Ce face mai exact o agenție de marketing online?

În primul rând, principalul obiectiv al unei agenții de marketing online este acela de a aduce valoare adăugată companiei tale și asta, pe termen lung.

Formată dintr-o echipă întreagă de profesioniști, de la creatori de conținut, la specialiști seo și oameni tehnici care știu cum să optimizeze cel mai bine site-urile, o agenție de marketing online îți poate propune strategii de promovare în mediul online, astfel încât tu să ai o comunicare coerentă și eficientă, o imagine de calitate, să fii în topul căutărilor pe Internet și bineînțeles, în final, să ai mai mulți clienți.

Care sunt cele mai bune motive pentru a colabora cu o agenție de marketing online?
  • Lucrezi cu specialiști care cunosc în detaliu toate mecanismele și instrumentele de marketing online, fără ca tu să fii nevoit să angajezi în echipa ta oameni specializați sau să le faci training celor pe care deja îi ai.
  • Costurile pentru a angaja o agenție de marketing online sunt mai reduse decât dacă ai încerca să înveți oamenii pe care îi ai deja în echipă să facă marketing online.
  • Beneficiezi de consultanță și suport în îndeplinirea obiectivelor tale de afaceri și beneficiezi de toate cunoștințele și update-urile din domeniu (pentru că mediul online este foarte dinamic și lucrurile se schimbă rapid, doar specialiștii care lucrează în acest domeniu sunt la curent cu toate noutățile).
  • Ai strategii coerente, eficiente și pe termen lung care îți vor aduce creștere vizibilă și îți îndeplinesc obiectivele de vânzări pentru că o agenție de marketing online cu astfel de proiecte se ocupă și evident, că specialiștii de aici cunosc în detaliu cele mai bune, eficiente și rapide proceduri, strategii și tactici.
  • Desfășori campanii de comunicare eficiente, targetate pe publicul tău țintă, folosind exact instrumentele de marketing online de care ai nevoie, fără să risipești resurse de bani și timp.
  • Îți crești notorietatea, ai o prezența mult mai bună în mediul online, îți crești traficul pe site și bineînțeles vânzările.
  • Ai posibilitatea de a opta pentru servicii complete de marketing digital: Google Ads, optimizare SEO, video marketing, servicii de branding personal și managementul reputației online și creare și dezvoltare site-uri.
Care sunt avantajele tale de a colabora cu o agenție de marketing online?

Ei bine, ele rezultă cumva din motivele pentru care nu ar mai trebui să stai pe gânduri și să alegi să colaborezi cu o agenție de marketing online.

  • Brand awarness și trafic crescut pe site

Profesioniștii în marketing de la agențiile de marketing online au cunoștințele tehnice necesare de a genera un trafic organic crescut pe site-ul tău, astfel încât acesta să fie mai vizibil și evident, mai accesat de către clienții tăi. Cu tehnicile potrivite de SEO și cu un conținut de calitate și relevant, de asemenea, prezența brandului tău în mediul online va fi mai mare și consumatorii vor căpăta mai multă încredere în el.

  • Conversia traficului în vânzări efective

Traficul generat prin intermediul instrumentelor de marketing online folosite (optimizare site, SEO, content marketing, Google Ads) în campaniile de comunicare derulate pentru brandul tău va duce la creșterea volumului de vânzări.

  • Venituri crescute pentru compania ta

În mediul online publicitatea se poate face foarte targetat, spre deosebire de cea tradițională folosită la radio, tv, presă scrisă, etc. Datorită soluțiilor tehnice disponibile în mediul online, anunțurile despre brandul tău pot apărea doar pentru oamenii care ar fi interesați de produsul tău și astfel cresc șansele ca aceștia să îl și achiziționeze.

  • Rata investiției este mai mare și raportul costuri promovare – eficiență campanie este mai rentabil

Costul metodelor tradiționale de marketing, cum ar fi utilizarea spațiului publicitar pentru radio și televiziune, este foarte mare comparativ cu metodele folosite în marketingul digital. Nu contează dacă investiția se face în gestionarea rețelelor sociale, servicii SEO, content marketing sau alte metode, aceasta este rentabilă.

Ce instrumente folosește o agenție de marketing online?

Instrumentele folosite în marketingul online sunt diverse și de aceea ai nevoie de o agenție de marketing online care să știe cum să jongleze cu acestea și să îți propună cea mai bună strategie.

La final trebuie să ai o comunicare eficientă, coerentă, care să atragă cât mai mulți clienți potențiali și care să te aleagă în detrimentul concurenței.

Iată care sunt cele mai folosite instrumente în digital, pe care le găsiți și în gama de servicii puse la dispoziție și de Oblyo Digital Agency:

  • Google Adwords – prin intermediul unor anunțuri plătite (text, bannere) se poziționează site-ul în topul rezultatelor motoarelor de căutare, atunci când clienții inițiază o astfel de căutare.
  • Video Marketing – poți să expui punctele forte ale produselor sau serviciilor tale într-un mod foarte creativ și foarte atactiv pentru consumatori astfel încât să le stârnești interesul. Mai mult, acesta poate fi distribuit pe platforme diverse ca Facebook, Instagram, Tik Tok, Youtube.
  • Seo (search engine optimization) și link building – se plasează site-ului pe locuri superioare în cadrul motoarelor de căutare folosind anumite cuvinte cheie (cele mai des folosite sau cele mai relavante pentru domeniul tău de activitate atunci când un utilizator caută un anumit produs, serviciu, topic pe Google).
  • Marketing content – advertoriale și articole Seo cu un conținut original și de calitate în care se expun calitățile brandului/produsului și publicate pe pagina ta sau pe alte site-uri externe vor duce la un trafic crescut și la obținerea unei autorități mai mari pentru tine, astfel încât Google să te indexeze mai bine, să te considere relevant pentru utilizatori și să te afișeze în paginile sale pe poziții superioare.
  • Branding și managementul reputației în online – se acordă o atenție deosebită asupra calității conținutului care este atașat brandului
  • Creare sau optimizare de site-uri web – fie că este doar un site de prezentare sau un magazin online acesta trebuie să aibă un conținut și o funcționalitate care să fie perfecte pentru a atrage clienți potențiali.

Acestea fiind spuse, cu siguranță 2021 nu mai este anul care să mai stai pe gânduri dacă să adopți sau nu strategia de marketing online sau dacă să angajezi o agenție de marketing online profesionistă.

Și dacă vrei cu adevărat să îți devansezi concurența și să ai o strategie online cu impact real care să îi determine pe consumatori să te cunoască și să te, este momentul să ne cunoaștem și să lucrăm împreună. 

Call Now Button