fbpx

Cum alegi cea mai bună agenție de marketing digital pentru afacerea ta?

Oblyo Digital Agency aprilie 11, 2021

Îndeplinirea obiectivelor, creșterea eficienței și a profitabilității companiei pe termen lung sunt deziderate ale liderilor puternici care creează și dezvoltă afaceri ce rezistă în timp și sunt alese de consumatori în detrimentul competiției.

Astăzi, mai mult ca oricând, pentru a lăsa în urmă concurența și pentru a obține un market share cât mai mare, antreprenorii trebuie să adopte mecanisme, strategii și tactici cât mai creative și inteligente cu care să ajungă cât mai eficient la publicul lor țintă.

Și există o modalitate perfectă pentru a conecta produse, branduri și companii cu consumatorii lor, actuali și potențiali: marketingul.

Dacă pe la începutul anilor 2000, marketingul nu era atât de dezvoltat în țara noastră și era văzut de regulă ca un departament suport pentru echipa de vânzări, în 2021 companiile care doresc să devină lideri de piață și să depășească concurența, nu numai că folosesc marketingul, ci se concentrează și adoptă un concept mult mai avansat: marketingul digital.

Oblyo Digital Agency îți explică pas cu pas toate benefiicile integrării marketingului digital în strategia de creștere a afacerii tale, dar și cum să alegi cea mai bună agenție de marketing digital pentru a fi sigur că investiția ta este una eficientă și corectă.

Acordă-ți câteva minute și află din acest articol:

  • De ce să integrezi marketingul digital în strategia ta?
  • De ce să lucrezi cu o agenție de marketing digital?
  • Ce face o agenție de marketing digital?
  • Ce instrumente folosește o agenție de marketing digital?
  • Cum alegi cea mai bună o agenție de marketing digital?
De ce Marketing Digital pentru afacerea ta?

Răspunsul este unul scurt și la obiect: pentru că viitorul notorietății, creșterii vânzărilor și al profitabilății companiei tale pe termen lung este…digital.

Hai să vedem ce înseamnă acest concept de marketing digital și cu ce este el diferit față de marketingul tradițional.

Marketingul tradițional folosește canale de comunicare clasice, ca TV, radio, panouri outdoor sau publicații din offline pentru a livra mesajul către publicul țintă iar principalul avantaj este că acesta ajunge la o masă mare de oameni. Neajunsul vine din faptul că eforturile de comunicare sunt dispersate iar campania de comunicare nu se adresează exclusiv clienților care ar și cumpăra produsul respectiv.

Revoluția tehnologică determinată de apariția și ascensiunea fulminantă a Internetului a schimbat pentru totdeauna însă nu numai piața de publicitate, ci și modul în care companiile comunică cu publicul lor țintă.

Și asta dintr-un motiv foarte simplu: consumatorii au migrat în online. Aici petrec timp destul de mult, aici se informează și tot aici consumă publicitate, interacționează cu branduri, compară produse și de cele mai multe ori, tot aici le și comandă.

Marketingul digital cuprinde toate eforturile de marketing care utilizează un dispozitiv electronic sau Internetul.

Marketingul digital folosește canale de comunicare online, cum ar fi motoarele de căutare (Google, Bing!), platformele de social media și video (Facebook, Twitter, LinkedIn, Snapchat, Instagram și Youtube), e-mail și site-uri web pentru a se conecta cu clienții actuali și potențiali.

Integrarea marketingului digital în strategia de comunicare a companiei tale, indiferent de mărimea sau stadiul de creștere a acesteia, îți pune la dispoziție posibilitatea unei comunicări aproape instante și personalizate cu clienții tăi și îți deschide posibilități multiple de creștere a vizibilității, interacțiunii, imaginii și a vânzărilor tale.

Mai mult, față de marketingul tradițional, ai ocazia să targetezi mesajele pentru diferite categorii de clienți, dar să și măsori aproape în timp real rezultatele campaniilor. Poți afla instant câți clienți potențiali au accesat site-ul, cât timp au petrecut navigând pe el, ce pagini din site au accesat sau câți au finalizat o achiziție.

Iată de ce să integrezi marketingul digital în strategia companiei tale:

  • Consumatorii tăi sunt în mediul online
  • În România peste 75% dintre gospodării au acces la Internet, peste 90% dintre utilizatori cu vârste cuprinse între 16 și peste 65 de ani dețin un smartphone și petrec în medie 3 ore și jumătate din zi folosindu-l.
  • Costuri mai mici decât în publicitatea tradițională
  • Campaniile de comunicare livrate prin intermediul bannerelor online, Google Ads, articole sau Seo costă cu mult mai puțin decât publicitatea pe posturi radio, tv sau în print.
  • Rentabilitatea investiției este mai mare și implicit vânzările
  • Știi cine este publicul tău țintă și eforturile de comunicare sunt concentrate doar pe acesta. Astfel, posibilitatea de conversie a potențialilor clienți în cumpărători efectivi este mai crescută.
  • Campanii ușor de monitorizat și îmbunătățit
  • Urmărești și evaluezi performanța campaniei în timp real cu instrumente de analiză digitală specifice. Bugetul poate fi redirecționat oricând către tacticile la care reacționează cel mai bine publicul tău țintă.
  • Audiență targetată
  • Soluțiile tehnice permit să știi exact cine sunt clienții tăi, ce preferințe au, câți ți-au accesat site-ul, cât timp au petrecut pe el, ce produse au vizualizat și ce au achiziționat sau poți descoperi motive care i-au determinat să nu finalizeze procesul de cumpărare.
  • Flexibilitatea utilizării instrumentelor de marketing digital
  • Fie că mergi pe un content foarte bine scris și optimizat Seo, fie că alegi bannere online, Google Ads, e-mail marketing sau paginile de socializare, separat sau împreună, poți face mixul potrivit astfel încât potențialii și actualii consumatori să reacționeze și să cumpere produsul tău.
  • Autoritate maximizată pentru brandul tău
  • Clienții tăi te văd, află informații despre tine și produsele tale și îi determini să aibă încredere în brandul tău, dar să te și considere un reper în cadrul industriei în care activezi.
  • Comunicare directă, creativă și interactivă cu publicul tău țintă
  • Comunici direct cu clienții care îți văd conținutul și poți să le livrezi publicitatea într-un mod personalizat, în funcție de materialele la care reacționază mai bine (bannere, content, social media etc.).
  • Competiția ta este și ea în online
  • Concurenții tăi folosesc deja marketingul digital pentru a ajunge la clienții actuali și potențiali și le influențează deciziile de cumpărare.

Contactează-ne să îți explicăm toate beneficiile pe care le aduce integrarea marketingului digital în strategia ta de comunicare!

De ce să lucrezi cu o agenție de marketing digital?

În orice stadiu s-ar afla compania pe care o conduci, fie că este la început de drum, fie că este deja un jucător stabil pe piață și oricare ar fi specificul produsului sau serviciului pe care îl oferi, ai nevoie să fii în online.

Trebuie să fii vizibil, credibil și să oferi experiențe diferite clienților tăi pentru ca aceștia să te aleagă în detrimentul concurenței.

Pentru că este un domeniu care cere multă expertiză, pentru a atinge obiectivele de creștere dorite și pentru a crea campanii de comunicate cu adevărat eficiente, trebuie să te bazezi pe profesioniști, care cunosc conceptele, știu cum să le aplice și care dispun de resursele tehnice necesare.

Iată care sunt cele mai bune motive pentru care să colaborezi cu o agenție de marketing digital:

  • Lucrezi cu specialiști care cunosc în detaliu toate mecanismele și instrumentele de marketing digital.
  • Ai posibilitatea de a opta pentru servicii complete de marketing digital: Google Ads, optimizare SEO, video marketing, servicii de branding personal și managementul reputației online și creare și dezvoltare site-uri.
  • Beneficiezi de consultanță și suport în îndeplinirea obiectivelor tale de comunicare și de business.
  • Ai strategii complete și pe termen lung care aduc creștere vizibilă pentru compania ta și îți îndeplinesc obiectivele de vânzări.
  • Desfășori campanii de comunicare coerente, complete și targetate folosind exact instrumentele de marketing digital de care ai nevoie.
  • Crești KPI-urile importante: notorietate, trafic pe site, acțiuni pe site, conversia leadurilor în vânzări efective.
  • Ai o prezență a brandului tău în online mai mare: site propriu, Google, platforme de socializare, articole pe diverse site-uri, bloguri, forumuri.

Vino să îți prezentăm viitoarea ta campanie de comunicare în mediul online!

Ce face o agenție de marketing digital cu adevărat profesionistă?

Oblyo Digital Agency, cu o echipă de experți în domeniul publicității online și cu un portofoliu de peste 100 de clienți mulțumiți, îți explică transparent ce face sau ce ar trebui să facă pentru tine o agenție cu adevărat bună.

  • În primul rând o agenție de marketing digital profesionistă se va gândi și va găsi pentru tine o strategie de comunicare eficientă care să îți aducă rezultate vizibile de creștere pe termen lung.
  • Îți va propune întotdeauna un plan personalizat pentru cea mai bună strategie de comunicare, în funcție de domeniul în care activezi, specificul produselor tale, dar și în funcție de cum sunt și cine sunt clienții tăi, actuali și potențiali.
  • Îți evaluează eforturile tale de comunicare, le adaptează, le dezvoltă și le implementează în mediul online.
  • Analizează atent concurența și consumatorii din domeniul tău.
  • Folosește doar instrumentele de marketing digital care sunt potrivite pentru tine.
  • Îți oferă consultanță și îți livrează rapoarte intermediare pentru campaniile tale.
  • Percepe tarife transparente și perfect justificate în funcție de nivelul efortului depus.
  • Livrează proiectele în timpul și la calitatea promise.
  • Devine partenerul tău și va avea întotdeauna aceleași obiective ca tine: devansarea concurenței, notorietate și vânzări crescute, clienți potențiali transformați în clienți loiali.

Pentru o strategie integrală de marketing digital, cere-ne o ofertă personalizată și vom găsi pentru tine mixul de comunicare perfect pentru ca tu să devii o ”voce” unică în mediul online!

Ce instrumente folosește o agenție de marketing digital?

Pentru a atrage noi clienți, instrumentele folosite de marketingul digital sunt diverse, de aceea ai nevoie de o agenție care să știe cum să le mixeze, astfel încât la final să existe o comunicare coerentă, eficientă și care să atragă câți mai mulți consumatori potențiali.

Cele mai frecvente instrumente folosite în marketingul digital sunt:

Google Ads este cel mai simplu mod prin care poți să îți poziționezi site-ul în topul rezultatelor motoarelor de căutare.

Datorită faptului că valoarea spațiului contractat este calculată la nivel de click (Pay-Per-Click), bugetul ajunge să poată fi controlat într-o proporție foarte mare de către client. În plus, crește exponențial eficiența, atât a investiției realizate cât și a campaniei per total.

Cum implementează Oblyo Digital Agency campaniile de Google Ads?

  • Construim analize cu privire la industrie și competiție
  • Selectăm cele mai relevante cuvinte cheie
  • Implementăm extensiile de tip anunț
  • Implementăm campania și o optimizăm on-the-go
  • Testăm anunțurile în mod constant
  • Elaborăm rapoarte periodice

Search Engine Optimization (SEO) – constă în activități on-page și off-page pentru a spori vizibilitatea site-ului în paginile cu rezultate ale motorului de căutare (SERP) pentru cuvintele cheie preferate.

Când vorbim despre SEO, ne referim la două direcții importante:  SEO on page, pe pagina de optimizare și SEO of page prin link building.

Primul scop al optimizării este acela de a plasa pagina pe locuri superioare în motoarele de căutare, în funcție de anumite cuvinte cheie.

Acest lucru trebuie făcut într-o manieră durabilă și de așa natură încât să permită atingerea celui de-al doilea scop: traficul.

Creșterea traficului pe site are ca rezultat direct creșterea numărului de clienți și, implicit, a veniturilor.

Cum implementează Oblyo Digital Agency SEO?

  • Întocmim analiza inițială a site-ului
  • Analizăm și setăm cuvintele cheie
  • Modificăm datele meta și text link
  • Construim conținut optimizat
  • Configurăm Google Analytics/ Webmaster Tools
  • Configurăm “Bing Webmaster Tools”
  • Elaborăm rapoarte detaliate și periodice

Content marketing – crearea de conținut este coloana vertebrală a întregii strategii de marketing digital și poate fi folosit pentru a informa, distra sau inspira cumpărătorii.

Crearea unui conținut de calitate pentru site-ul propriu și integrarea unui blog intern cu articole originale, relevante și personalizate te vor ajuta ca Google să indexeze mult mai bine pagina ta.

Crearea de conținut pentru articole menite să fie publicate pe site-uri externe cu trafic și autoritate mare pentru domeniul tău de activitate și audiența ta te ajută să obții poziții mai bune într-un timp mai scurt în Google.

Cum creează Oblyo Digital Agency marketing content de calitate și original?

  • Analizăm piața pe care activezi, competitorii tăi și publicul tău țintă
  • Studiem și înțelegem valorile brandului și caracteristicile produselor Propunem teme relevante, personalizate și creative pentru tine
  • Scriem și livrăm doar conținut original, prietenos cu motoarele de căutare
  • Scriem profesionist în stiluri diferite care să se preteze la tipul de articole de care ai nevoie: pentru conținutul/blogul tău intern sau articole pentru site-uri externe

Video Marketing – pune în valoare toate punctele forte ale produselor sau serviciilor tale și poate fi distribuit pe platforme diverse ca Facebook, Instagram, Tik Tok, Youtube.

Creare sau optimizare de site-uri web – fie că este doar un site de prezentare sau un magazin online, acesta trebuie să aibă un conținut și o funcționalitate care să fie perfecte pentru a atrage clienți potențiali.

Îți punem la dispoziție toată această gamă de servicii pentru a crea campanii eficiente și cu impact îm creșterea vânzărilor!

Cum alegi cea mai bună agenție de marketing digital?

Pentru a atinge obiectivele de creștere dorite, este necesar să colaborezi doar cu profesioniști, care știu atât principiile marketingului cât și cum să le aplice, care au resursele necesare de timp și experiență și care sunt conectați la toate noutățile din acest domeniu.

Astfel, ție, ca antreprenor sau manager de companie, îți revine decizia importantă de a face alegerea potrivită: cine poate să îți ofere cele mai bune rezultate pentru campaniile de comunicare în online?

Iată în funcție de ce criterii poți să alegi o agenție de marketing digital profesionistă:

  • Analizează cum își face propriul marketing digital: pe ce poziție este în motoarele de căutare, cât de bine rankează pe anumite cuvinte cheie specifice pentru activitatea agenției, cum arată site-ul de prezentare și cât de bine este structurată informația de aici.
  •  Gama de servicii pe care o oferă: o agenție de marketing digital care se respectă are în portofoliu minim 3 servicii pe care le poate oferi clienților săi și pe care trebuie să le folosească în sinergie pentru a avea rezultate cu adevărat importante și pozitive: Google Ads, SEO și content marketing (este și mai bine dacă face content original nu numai pentru blog sau site intern, dar poate desfășura și campanii de adveroriale pe site-uri externe).

Dacă o agenție nu oferă toate cele 3 servicii, atunci cu siguranță ar trebui să alegi o alta, deoarece inclusiv viitoarele tale campanii de comunicare vor avea nevoie de toate cele 3 instrumente pentru a-ți îndeplini cu adevărat obiectivele de creștere.

Ce KPI’s (Key Performance Indicator) are, adică ce indicatori folosește pentru a-ți evalua performanța campaniei de comunicare.

Metrica este importantă în marketingul digital.

Un număr crescut de like-uri la o postare pe facebook de exemplu dacă nu face conversie în creșterea volumului de vânzări, nu înseamnă aproape nimic în final.

Sigur, notorietatea brandului tău este importantă și cât mai multe like-uri, comentarii și vizite pe site-ul tău sunt foarte importante, dar pentru ca o campanie să își dovedească eficiența, ea trebuie să genereze cu adevărat vânzări.

Iată cei mai importanți indicatori de performanță pe care trebuie să îi urmărești:

  • Numărul de vizitatori unici pe site
  • Timpul petrecut pe site
  • Sursele de trafic
  • Rata de respingere (Bounce Rate)
  • Costul per click CTR (rata de click)
  • și mulți alți indicatori pe care ți-i vom explica detaliat atunci când îți vom propune planul tău personalizat de comunicare
  • Fii atent și la ce promite agenția, mai ales dacă oferta sa de prețuri este una scăzută. Nicio agenție care este serioasă NU îți poate promite numărul de clienți pe care îl poți avea în final sau cât timp durează ca SEO să devină cu adevărat eficient.

Cum am tot spus pe parcursul întregului articol, planul tău de comunicare e personalizat și depinde foarte mult de piața pe care activezi ca să poți să estimezi un timp optim de eficiență a implementării campaniei.

Cu cât piața este mai aglomerată, cu atât eforturile de marketing digital au nevoie să fie realizate pe un termen mai lung pentru a avea și rezultatele scontate.

Dacă ai ajuns la finalul acestui articol, ai o imagine mult mai clară acum despre ceea ce înseamnă marketingul digital și ce avantaje competitve poate să îți aducă integrarea acestuia în strategia ta de comunicare.

Dacă vrei să fii mult peste concurență, să ai campanii coerente și cu impact real care să îi determine pe consumatori să te cunoască și să te aleagă în detrimentul concurenței, este momentul să începem să lucrăm împreună.

Completează acest formular, povește-ne despre afacerea, competiția și obiectivele tale de creștere și vom reveni către tine cu un plan personalizat de comunicare digitală.

Call Now Button