4 Module WooCommerce extraordinare cu ajutorul cărora poți îmbunătăți experiența clienților tăi
Indiferent dacă ești sau nu proprietarul unui magazin fizic, pentru o afacere de succes în domeniul comerțului este obligatoriu să-ți deschizi un magazin online. O poți face foarte simplu cu ajutorul unui website WordPress, chiar dacă acest sistem de administrare a conținutului online nu a fost gândit inițial ca o platformă ecommerce.
Cu WordPress poți crea niște website-uri superbe, rapide și cu un look profesional din toate punctele de vedere. Iar dacă vrei să și vinzi, tot ce trebuie să faci este să instalezi modul WooCommerce care îți transformă pe loc website-ul într-un magazin online complet funcțional, cu listări de produse, categorii, colecții și chiar și un coș de cumpărături.
Ce fel de module extra mai poți instala pe website-ul tău pentru a oferi clienților o experiență mai bună?
Pentru un magazin online simplu, WooCommerce poate fi suficient. Dar dacă îți dorești să colectezi taxe lunare de la clienții tăi, sau să vinzi de exemplu bilete la evenimente, ai nevoie de câteva module în plus.
Există o mulțime de setări de care ai putea profita având un magazin online, pe care WooCommerce nu le are. De aceea, vei fi tentat să testezi orice prinzi din oceanul de module, ca să ai mai multă flexibilitate. Pe de altă parte însă, în calitate de antreprenor, nu îți permiți să pierzi timpul cu modulele de care nu ai neapărată nevoie.
Scopul tău este să vinzi. Și pentru a merge direct la sursă, atunci când alegi module extra pentru WooCommerce, iată câteva criterii pe care trebuie să le ai în vedere:
- Stabilește scopul magazinului tău online! Orice magazin online este creat cu scopul de a vinde. Dar fii mai precis! Vrei să vinzi ciocolată? Vrei să vinzi flori? Vrei să vinzi licențe software? Și în plus, cât vrei să vinzi și CUI?
- Analizează ce fel de opțiuni ți-ar plăcea să ai în plus pentru website-ul tău ca să poți dezvolta un magazin online de succes;
- Înainte de a te apuca să instalezi la întâmplare module, alege o temă WordPress potrivită pentru modulul WooCommerce care s-ar putea să aibă deja opțiunile pe care le cauți;
- Dacă nici tema aleasă nu-ți oferă exact ceea ce vrei, abia acum pornește în căutarea modulelor care să completeze experiența WooCommerce!
- Gândește-te bine dacă este mai rentabil pentru website-ul tău să instalezi o mulțime de module gratuite, care să-ți ofere opțiunile pe care le cauți, dar să încetinească viteza de încărcare, sau un singur modul contra cost cu tot ce trebuie.
4 Module WooCommerce de care te vei îndrăgosti de la prima utilizare
Acum că ai stabilit care îți sunt prioritățile, din mulțimea de module special create pentru WooCommerce, am ales câteva care s-ar putea să fie pentru magazinul tău, exact ceea ce-i lipsește.
#1 WooCommerce PDF Invoices & Packing Slips
Motivul pentru care acest modul WooCommerce are peste 200.000 de instalări la activ este faptul că niciunui proprietar de magazin online care vinde nu stă să completeze manual toate facturile pe care le eliberează. Acestea pot fi realizate și automat, iar unul din cele mai bune module WooCommerce cu ajutorul căruia poți face acest lucru este WooCommerce PDF Invoices & Packing Slips.
#2 YITH WooCommerce Wishlist
Nu toată lumea poate cumpăra pe loc tot ce-i face cu ochiul dintr-un magazin online. Unii dintre noi mai trebuie să facă și economii ca să-și permită luxul cumpărăturilor dorite și de aceea un wishlist care să ne amintească de motivele pentru care muncim este una din primele opțiuni pe care le căutăm la magazinele virtuale. Oferă și tu această libertate clienților tăi cu YITH WooCommerce Wishlist!
#3 Custom Product Tabs for WooCommerce
Ordonează paginile produselor tale cu modulul Custom Product Tabs for WooCommerce! Decât un bloc de text greu de parcurs, clienții tăi se vor bucura nespus să găsească tab-uri separate pentru toate caracteristicile de interes ale produselor pe care le comercializezi.
#4 WooCommerce Multilingual
Ultimul, dar nu cel din urmă modul WooCommerce pe care îl recomandăm este WooCommerce Multilingual. Nu te baza pe faptul că în România toată lumea vorbește engleză pentru că nu numai că ești departe de adevăr, dar poți fi acuzat și de lipsă de profesionalism în domeniul afacerilor. Așa cum am menționat și în rândurile de mai sus, înainte să treci la acțiune, gândește-te bine CUI vinzi iar dacă răspunsul este: românilor, atunci fă în așa fel ca magazinul tău să se vadă că a fost creat cu adevărat PENTRU ei!