Gestionarea reputației online a avocaților

cristian mai 17, 2019 0 Comments

Ce este managementul reputației online?

Construirea unei bune reputații online poate dura mai mulți ani, dar poate fi distrusă în doar câteva secunde . În cazul unei afaceri, ceea ce contează cel mai mult este modul în care este percepută imaginea brandului dvs., atât online, cât și offline. Prin urmare, protejarea acesteia împotriva amenințărilor externe și a negativității ar trebui să fie prioritatea maximă a organizației. La urma urmei, odată ce imaginea brandului dvs. a fost murdărită, se vor pune întrebări despre reputația brandului și în cel mai scurt timp, imaginea dvs. va fi zdrobită. Acum intervine gestionarea reputației online, deoarece vă ajută la creșterea gradului de conștientizare și vizibilitate a brandului dvs. Toți vorbesc despre nevoia dvs. de a vă concentra pe protejarea reputației dvs., asigurându-vă că oamenii au doar lucruri bune de spus despre brandul dvs.

Cum poate fi legată de avocați?

Astăzi, managementul reputației online are o prioritate mai mare, deoarece fiecare afacere – fie că este vorba de un magazin alimentar sau de un restaurant – este judecată după evaluările online. Avocații și firmele nu sunt imune la acest lucru. 

Realitatea este că în această epocă digitală, există o mare probabilitate ca înainte de aintra în biroul dvs., clientul să fi căutat deja o recenzie în motorul de căutare, cum ar fi Google sau Yahoo Local, fie pe site-uri cu recenzii despre avocați. Informațiile despre activitatea dvs. online, ar putea avea o consecință importantă asupra dezvoltării firmei sau distrugerii ei. 

Mai rău – o reputație online negativă ar putea afecta grav veniturile dvs. dacă un potențial client vede orice fel de comentarii negative despre imaginea dvs. de brand – ceea ce îl determină să opteze pentru serviciile unui concurent.

Cum stabilim strategia de gestionare a reputației avocatului?

După cum probabil ați ghicit până acum, majoritatea oamenilor sunt în mod clar influențați de informațiile publicate online. Prin urmare, este imperios necesar să faceți demersuri în direcția corectă pentru a vă construi o prezență solidă pe site-urile cu recenzii despre avocați, pe care intră clienții potențiali. Prin punerea în aplicare a unei strategii sistematice de reputație online pentru a vă proteja firma, veți putea evita orice “incendiu” înainte de a se răspândi și provoca pagube ireparabile.

 Mai mult decât atât, stabilirea unei strategii solide de gestionare a recenziilor despre avocați va contribui la apariția unor recenzii bune despre afacerea dvs. , asigurând totodată existența mai multor mărturii pozitive online – în special pe site-urile de rating ale avocaților. Promovarea conținutului pozitiv despre afacerea dvs. va contribui, de asemenea, la devalorizarea oricărui conținut negativ din mediul online în clasamentul motorului de căutare și, în timp, le va face ineficiente.

Sfaturi de gestionare a reputației online a avocaților

1. Fiți vigilenți Online

Clienții caută întotdeauna să găsească un avocat pe internet. De aceea, în primul rând, trebuie să începeți să vă monitorizați prezența online și să căutați pe internet mențiunile și / sau recenziile publicate despre firma dvs.. Asigurați-vă că răspundeți atât la postările pozitive, cât și la cele negative. De asemenea, rețineți că răspunsul la o recenzie poate fi văzut de mii de oameni – deci trebuie să faceți timp să creați un răspuns care să sensibilizeze cititorul. În timp ce îl scrieți, asigurați-vă că respectați termenii neutri din punct de vedere al genului.

Dacă nu știți ce gândesc oamenii despre brandul dvs., nu veți putea înțelege gravitatea situației și că recenziile negative pot provoca daune ireparabile afacerii și reputației. În plus, prin configurarea alertelor Google, veți putea să urmăriți mențiunile despre numele firmei, numele dvs. și numele oricăror clienți sau cazuri la care lucrați.

Acordați atenție rețelelor de Social Media

Folosiți rețelele de socializare – Facebook, Twitter, LinkedIn și Instagram – în avantajul dvs., rămânând activ pe paginile și profilurile dvs. Acestea vă sunt utile, deoarece creează o senzație de apartenență la o comunitate, o legătură între dvs. și / sau firma dvs., atât cu clienții existenți, cât și cu cei potențiali. Trebuie, de asemenea, să vă asigurați că toate informațiile despre companie, pe paginile dvs. de social media, sunt corecte și actualizate în orice moment. Mai mult decât atât, mențineți nivelurile de entuziasm afișând mereu informații noi, postând mereu pe blog și oferind conținut vizibil pentru a atrage atenția clienților. Aceste măsuri proactive vor contribui la crearea unei baze de clienți loiali. 

Solicitați și urmăriți feedback

Este de la sine înțeles că eventualii clienții se vor simți mai bine atunci când își vor da seama că firma dvs. este una în care pot avea încredere. 

Un mod sigur de a face acest lucru este prin creșterea numărului de comentarii pozitive la recenzii și prin încurajarea feedback-ului pozitiv din partea clienților dvs. Puteți încuraja clienții să vă lase feedback prin includerea unui link relevant pe profilul dvs., astfel încât să lase mai ușor comentarii, iar voi să le puteți urmări, de asemenea, cu ușurință.  

Consolidarea statutului clienților dvs. prin promovarea recenziilor pozitive pe site-ul dvs., întărește poziția bună a firmei dvs. de avocatatură și, la rândul lor, recenziile sporesc reputația sa.

Ce tip de site-uri de recenzii funcționează cel mai bine pentru avocați?

Rămâneți în top și fiți conștienți de ceea ce se spune despre  dvs. pe site-urile de rating online despre avocați. În plus, informați-vă cu privire la site-urile de recenzii despre avocați, care generează cel mai mare trafic și care conduc spre compania dvs. de avocatură. În cele mai multe cazuri, site-urile precum LinkedIn sau cele de recenzii despre avocați ( Yelp, Yahoo, Pagini Aurii, Google Places, Google Business, Avvo și Lawyer Rating) sunt site-urile de rating despre avocați cele mai populare, folosite de consumatori pentru a oferi feedback despre avocați și a găsi un avocat.

Este absolut esențial să înțelegeți importanța motivului pentru care aceste site-uri trebuie monitorizate îndeaproape și acolo, să învățați să gestionați conținutul asociat fiecărei pagini. După ce vă dați seama unde vă caută potențialii clienți și ce recenzii oferă clienții actuali, puteți să schimbați situația prin stabilirea unei bune strategii de gestionare a recenziilor.

Pași pentru a obține mai multe recenzii online

Cum vă asigurați că afacerea dvs. primește mai multe recenzii online? Oferirea de servicii excelente s-a dovedit suficientă pentru a obține recenzii online? Nu, pentru că nu toți clienții oferă recenzii online, mai ales dacă sunt pozitive. Pe de altă parte, oamenii scriu și recenzii online negative. Nu puteți evita asta. Este normal ca oamenii să facă asta. Iată câteva modalități de generare a mai multor recenzii online pozitive:

1. Cereți clienților să vă ofere recenzii

Cea mai bună modalitate de a obține recenzii online este să cereți clienților să vă ofere una după ce au avut parte de bunurile sau serviciile dvs. Clientul nu este foarte atent astăzi, trebuie să recunoaștem. Cu toate acestea, este responsabilitatea dvs. să oferiți o platformă unde clienții dvs. pot trimite recenziile. O modalitate de a face acest lucru este să aveți o opțiune CTA.

O altă modalitate de a face acest lucru este să vă invitați clientul să posteze o recenzie. Încurajarea unui client este o modalitate mai politicoasă de a genera recenzii online în comparație cu solicitarea acestora. Aveți multe instrumente care vă pot ajuta în această privință. Aveți posibilitatea să folosiți un chestionar gata făcut, cu răspunsuri pe care clientul dvs. trebuie să-l completeze și să- l trimită. Acesta înseamnă economie de timp pentru client. Cu toate acestea, acest sistem nu permite clientului să-și prezinte opiniile. Trebuie să facă click pe opțiunile disponibile. Cu toate acestea, este mai bine decât să nu primiți nicio recenzie.

Afișați recenzii pozitive pe site-ul dvs. ca widget-uri cu CTA pentru a genera mai multe recenzii

Nu uitați să vă revendicați identitatea online. Există probabilitatea de a apărea în liste de directoare care utilizează un nume similar sau chiar numele companiei dvs. Acest fapt ar putea induce în eroare clienții potențiali și existenți. Prin revendicarea înregistrării dvs., puteți să actualizați diferitele directoare ale pe site-urile de evaluări cu datele dvs. corecte și să completați toate informațiile lipsă sau incorecte.

3. Răspundeți atât comentariilor pozitive, cât și celor negative, recenziilor sau evaluărilor

Întotdeauna este bine să răspundeți atunci când oamenii postează comentarii – fie pozitive, fie negative. Deși la  comentariile / recenziile pozitive trebuie răspuns pentru a mulțumi, modul în care răspundeți la comentariile negative îi poate ajuta pe oameni să-și formeze o anumită impresie despre activitatea dvs. 

Prin urmare, în timp ce răspundeți, asigurați-vă dați dovadă de eleganță și promptitudine, arătând că vă pasă de clienții dvs. Dacă este nevoie, puteți chiar să încercați să le răspundeți în privat, să remediați situația și să discutați mai mult cu aceștia. Din acest motiv, cum reacționați la comentariile primite poate afecta nu numai capacitatea dumneavoastră de a atrage clienți, ci și calitatea de membru al comunității de avocați în general.

De asemenea, nu uitați să vă creați cont pe LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube. Rețelele de socializare vă ajută să oferiți tuturor informații utile despre ceea ce faceți,  despre cum sunteți ca profesionist. În plus, nu uitați să vă creați propriul site. 

Mult succes!

Call Now Button