fbpx

Vine iarna: SEO în timpul crizelor economice

De ce am început o afacere într-o perioadă economică dificilă? Am aflat că marketing-ul direct, în special optimizarea motoarelor de căutare, nu numai că încetinește declinul economic, ci este și o afacere prosperă.

Vine iarna

Dacă observați câștigurile economice, vei constata că se datorează unei recesiuni financiare semnificative.

Este imposibil de prevăzut dacă încetinirea viitoare va fi suficient de semnificativă pentru a fi definită ca o recesiune sau va fi doar un semnal pe radar.

Dar un lucru este sigur, în cele din urmă, economia se va îndrepta spre sud. Întotdeauna o face.

De ce SEO merge bine în perioada de criză economică?

Când banii sunt puțini, oamenii doresc banii pe care trebuie să-i facă mai greu. În marketing, câteva canale funcționează mai bine decât căutarea celor mai multe produse și servicii.

Aceasta nu înseamnă că trebuie să privim căutarea ca un panaceu, fie ca un lucru pentru toată lumea.

Înapoi la economie

Căutarea poate trăi într-un vid pentru o perioadă scurtă de timp. Iar când economia merge rău, branding-ul se duce de râpă. Când profiturile sunt scăzute, nu doriți să cheltuiți bani pe o strategie pe termen lung.

În perioadele de criză, pentru multe companii, este vorba de supraviețuire. Supraviețuirea înseamnă lead-uri (atragerea de clienți) și vânzări. Și căutarea oferă clienți potențiali și vânzări, chiar dacă este mai puțin eficientă când stați într-un vid fără brand.

Cum să vă pregătiți pentru SEO în perioadele economice grele

Indiferent dacă sunteți o agenție sau o companie in-house (folosiți propriile resurse), există lucruri pe care trebuie să le faceți pentru a pregăti factorii de decizie pentru o recesiune economică.

Dacă nu vă pregătiți, există șansa să vi se taie restul bugetului de marketing.

Atunci când economia trece printr-o perioadă rea, cheia pentru a ține factorii de decizie la bordul eforturilor lor de marketing de căutare se reduce la o urmărire și o comunicare eficientă a valorii.

Primul pas este să vă asigurați că voi și clientul vostru (sau șeful, pentru voi, oameni de afaceri in-house) sunteți la curent cu modul în care funcționează campania.
Dacă nu cunoașteți valoarea de viață a unui client, acum este momentul să investiți în descoperirea ei.

Dacă încă vă uitați la valorile ultimelor clicuri pentru căutare, trebuie să adoptați modelarea atribuțiilor.

Tocmai am făcut o serie de două părți cu privire la modelarea atribuțiilor pentru SEMrush, care vă poate oferi câteva cunoștințe utile despre cum să creați o strategie de atribuire utilizând numai Google Analytics.

Aruncați o privire.

În calitate de marketer de căutare, sunteți doar la fel de valoros ca percepția factorilor de decizie.

Obiectivul vostru ar trebui să fie acela de a deveni de neînlocuit. Asta înseamnă că trebuie să comunicați valoarea devreme și de multe ori. Trebuie să sărbătoriți fiecare victorie.
Trebuie să-l lăsați pe factorul de decizie să știe că, chiar dacă cineva se oferă să facă munca mai ieftină ( ei vor face), rezultatele voastre vor depăși costurile suplimentare pe care le suportă prin angajarea voastră.

Dar pentru a face acest lucru, trebuie să vă aflați pe aceeași lungime de undă cu factorul de decizie. Pentru a vă afla pe aceeași lungime de undă, trebuie să fiți de acord asupra rezultatelor.

Obiectivele sunt cheia reducerii frământărilor în timpul perioadei de criză economică

După ce sunteți de acord cu rezultatele, puteți începe să stabiliți obiective inteligente în ceea ce privește rezultatele. Și când puteți stabili obiective inteligente, atunci veți deveni de neînlocuit.
Dacă puteți stabili obiective realiste pe care cel care ia decizia le acceptă, puteți avea parte de succes pe termen lung. Stabiliți obiectivul și luați decizia de a accepta acest lucru. Faceți-o în scris sau într-un e-mail.

Am constatat că poate fi eficient să punem obiectivele pe hârtie și să facem ca ambele părți să semneze documentul, fiind de acord că, dacă obiectivele sunt îndeplinite, relația va continua.
Este cu siguranță un risc dacă nu atingeți obiectivele – dar nu stabiliți un obiectiv pe care nu credeți că îl veți putea atinge. Dacă factorul de decizie dorește să stabilească un obiectiv nerealist, trebuie să vă opuneți.

Extindeți obiectivul nerealist și stabiliți un obiectiv actual mai realist. Nu fiți de acord cu ceva ce nu puteți livra.

Obiectivele nu sunt garanții

Chiar dacă nu atingeți un obiectiv, puteți salva relația comunicând de ce obiectivul nu s-a atins și ce se va schimba în viitor.

Dar atunci când bugetele de marketing sunt reduse din toate părțile din cauza unei crize economii, obiectivele cu numere monetare care le susțin, vă pot salva job-ul.

Economia va rezista.

Economia va rezista.
Este posibil să nu fie mâine, luna următoare sau chiar în următorii doi ani.
Dar experții economici de top avertizează că s-ar putea întâmpla mai devreme decât mai târziu.
Când se întâmplă acest lucru, SEO-urile pot prospera pentru că ceea ce facem contribuie la linia de jos, chiar dacă economia este în dificultate.
Dar pentru a supraviețui, trebuie să ne pregătim acum.
Stabiliți obiective cu factorii de decizie.
Fiți de acord cu privire la cum arată succesul.
Deveniți de neînlocuit.
Dacă faceți aceste lucruri, veți supraviețui viitoarei furtuni financiare.

Call Now Button