fbpx

Importanța strategiei de content marketing

Oblyo Digital Agency aprilie 23, 2019

Marketing-ul de conținut este important, nu doar fiindcă contribuie la construirea încrederii, atragerea de potențiali clienți și cultivarea loialității clienților, ci pentru că a devenit noul standard din partea consumatorului.

În sine, el contribuie la creșterea așteptărilor clienților față de brand-urile cu care interacționează. Neglijarea sa este mult mai riscantă decât investirea în marketing-ul de conținut.

Ce brand-uri de călătorie, de mâncare sau de modă pot exista astăzi fără o pagină Instagram vibrantă, videoclipuri și câteva campanii de influență?

Companiile de software au devenit profesori de tehnologie cu videoclipuri și eBook-uri. Chiar și industria financiară dispune de aplicații, centre de cunoștințe online și alte instrumente care să ajute atât persoanele fizice, cât și clienții din mediul de afaceri să își îndeplinească mai bine obiectivele financiare și să o facă cu un nivel de transparență și confort, necunoscut cu 15 ani în urmă.

Un conținut de calitate, în special dinamic, strategii bine gândite, arată consumatorilor că ei merită mai mult.

Content marketing-ul este util atât pentru consumatori, cât și pentru brand-uri

Primul motiv pentru care marketing-ul de conținut este important este deoarece clienții dvs. îl apreciază. Marketing-ul de conținut generează de 3 ori mai multe lead-uri (cereri de oferă) decât strategiile de marketing outbound, are rate de conversie de șase ori mai mari și are potențialul de a crește de 7,8 ori traficul web.

Realitatea este că marketing-ul de conținut a stimulat realitatea orientată spre client pe care o desfășurăm acum. De la lucrări de cercetare bine documentate până la ascultători de serii de podcast nu se poate trăi fără, conținutul schimbă relația dintre brand și consumator.

În sectorul B2C, marketingul de conținut este la fel de important. Să ne uităm la un brand ca Nike, care a devenit mult mai mult decât o companie. Nike a devenit un mod de viață care a inspirat generații.

Prin oferirea de valoare și semnificație și prin oferirea oamenilor a unui întreg ecosistem pentru a descoperirea de informații, orientare și conexiune umană, marketing-ul conținutului a format o punte pe care consumatorii doresc să o parcurgă pentru a se conecta cu brand-urile pe care le doresc.

Nu este cale de întoarcere.

Marketing-ul de conținut a început ca alternativă la anunțuri. Este un răgaz atât de necesar după suprasaturarea de anunțuri reviste, postere promo, reclame de televiziune, și publicitate digitală.

Dar astăzi, aproape toți comercianții folosesc marketing-ul de conținut – 91% dintre comercianții B2B și 86% din B2C.

Și consumatorilor le place marketing-ul de conținut.

Brand-urile care neglijează importanța marketing-ului de conținut de astăzi vor trebui să-l prindă din urmă mâine. Pe de altă parte, cei care au o strategie de marketing de conținut sunt deja la nivelul următor – îmbunătățindu-și conținutul cu date mai bune despre clienți, o tehnologie mai bună și o rețea mai bine dezvoltată, fie internă, fie externalizată, a producătorilor de conținut.

Prin intermediul marketing-ului de conținut învățăm cui ne adresăm

Un alt motiv pentru care marketing-ul de conținut este atât de important este secretul înțelegerii clienților noștri. Datele pe care le vedem pe măsură ce oamenii se mișcă de-a lungul călătoriei clienților – ratele de implicare în postările social media, video-urile pe care oamenii le vizionează, cărțile electronice (eBook-urile) pe care le descarcă, mesajele de pe blog pe care le citesc și apoi le distribuie pe rețelele lor, acestea sunt informații puternice pentru comercianți.

Urmărind ce conținut este cel mai de succes, învățăm mai multe despre consumatorii noștri. Acest lucru oferă brand-urilor care investesc puternic în marketing-ul de conținut și care sunt capabile să dea sens instrumentelor de automatizare a marketing-ului și CRM-ului, un avantaj imens. Ținând cont de aceste perspective, este posibil să:

– Se creeze cumpărători mai buni

– Se dezvolte segmente de cumpărători mai precise

– Se îmbunătățească personalizarea – care este baza unei experiențe mai bune a clienților.

Trebuie adunate toate datele obținute în urm analizei de conținut pentru a face o strategie mai bună și apoi șterse, așteptat puțin apoi repetată analiza, astfel încât să îmbunătățiți întotdeauna ceea ce oferiți și să intensificați impactul marketing-ului dvs. de conținut.

Fără afluxul constant de date care este în mod specific legat de brand-ul dvs. și cumpărătorii dvs. (deoarece vine din strategia dvs. de marketing de conținut), vă lipsește piatra filosofală a marketing-ului modern – cunoașterea a ceea ce rezonează cu cumpărătorii dvs., acum – cum, cine, de ce, unde și când.

Competitorii dvs. deja îl folosesc

Și motivul final pentru marketing-ul de conținut este ridicol de important pentru comercianții de astăzi – sunt șanse, concurenții dvs. îl folosesc deja.

Dacă publicul dvs. țintă se bucură deja de mesagerie personalizată prin e-mail și știe deja că poate merge la site-ul concurentului dvs. pentru a căuta informațiile de care are nevoie atunci când are o nelămurire – aveți probleme.

Unul dintre motivele pentru care marketing-ul de conținut este atât de puternic este că acesta poate fi folosit pentru a vă stabili brand-ul ca autoritate de încredere în industria dvs. Ceea ce înseamnă că este nevoie de timp pentru a obține o strategie de marketing de conținut, pentru a avea un impact, deoarece este nevoie de timp pentru a stabili o prezență de încredere.

Dacă concurenții dvs. au deja biblioteci imense de blog-uri online, profile atrăgătoare de social media și sunt cunoscuți pentru tutorialele video și pentru evenimentele de marketing anuale, aveți puțin de lucru până îi ajungeți din urmă.

Marketing-ul de conținut este esențial pentru oricine începând cu organizațiile globale cu zeci de (sau sute) de comercianți de conținut, producători și analiști din echipa lor, terminând cu companiile mici care se concentrează pe afacerea lor locală. Nu este important doar. Este critic.

De unde ar trebui să începeți?

Începeți cu resursele pe care le aveți. Creați o strategie și realizați conținut de cea mai bună calitate și un mesaj dedicat brand-ului. Apoi, continuați să vă dezvoltați strategia de conținut, pe măsură ce aflați mai multe despre clienții dvs., interacționați cu ei și construiți legătura dintre brand-ul dvs. și oamenii pentru care există afacerea dvs.

Call Now Button