fbpx

De o campanie de Google Ads este importantă pentru succesul online al unei afaceri

Oblyo Digital Agency aprilie 23, 2019

În acest caz, însă, vom examina mai atent modul în care AdWords poate contribui la succesul dvs. online.

Există o mulțime de piese în mișcare într-o campanie de marketing online de succes. SEO, marketing-ul social media, marketing-ul de conținut, experiența utilizatorilor site-urilor și publicitatea plătită pe clic trebuie să colaboreze pentru a menține roțile în mișcare frumos și fără probleme.

Puteți utiliza AdWords pentru a îmbunătăți ciclul vânzărilor în companiile B2C (companii de tip e-comerț), precum și companii B2B. Este vorba despre modul în care integrați campania dvs. cu celelalte eforturi de marketing online.

Ce este AdWords?

Google AdWords este o platformă simplă și eficientă care vă permite să utilizați în mod creativ text și imagini pentru a ajunge la un public extrem de specific. Atunci când un utilizator caută anumiți termeni, puteți să vă asigurați că anunțurile dvs. apar în rezultatele motorului de căutare.

Este o modalitate simplă de a vă afișa compania în partea de sus a motoarelor de căutare pentru cuvinte cheie specifice și nu plătiți pentru anunț până când cineva face clic pe el. În același timp, puteți seta un buget strict, astfel încât să nu plătiți mai mult dacă există o explozie bruscă de interes în jurul cuvintelor dvs. cheie.

De ce ar trebui să includeți o componentă PPC în campania dvs.?

AdWords oferă o serie de beneficii care vă pot mări eforturile de marketing online. Acestea sunt motivele pe care vă recomandă să începeți cu AdWords.

Viteza

Acesta este, de obicei, aspectul cel mai atrăgător al unei campanii AdWords și ceea ce va impresiona majoritatea companiilor care încearcă să obțină trafic online. PPC-ul poate oferi rezultate mult mai repede decât SEO-ul organic. Este literalmente posibil să vă trasați imediat drumul spre partea de sus a motoarelor de căutare – este important să rețineți că ați putea fi o scurtă durată în top dacă aveți buget suficient.

Acest lucru nu înseamnă că ar trebui să încetați să faceți și SEO. Asta ar putea să vă consume prea repede bugetul. Este, totuși, o modalitate foarte bună de a genera trafic în timp ce eforturile dvs. SEO continuă să împingă site-ul dvs. pe primele pagini ale motoarelor de căutare.

Google într-adevăr împinge Ads-urile

Nu cu mult timp în urmă, Google a pus doar unul sau două anunțuri în partea de sus a rezultatelor motorului de căutare, iar restul erau afișate în coloana din dreapta. Acum, toate anunțurile sunt plasate peste rezultatele organice, care pot împinge în jos clasamemtele organice, uneori. Dacă direcționați anumite cuvinte cheie localizate, rezultatele dvs. organice ar putea fi împinse înainte atunci când Google decide să afișeze rezultatele din Hărți.

Și nu se încheie doar cu anunțurile din rezultatele căutării. Google afișează mai multe anunțuri în mai multe locuri. Acesta va afișa rezultatele de cumpărătări în coloana din dreapta a rezultatelor căutării și, ocazional, în partea de sus a unei căutări de imagini.

Situația este clară. Google dorește să ajute oamenii care îi ajută.

Din nou, acest lucru nu înseamnă că nu trebuie să vă mai faceți griji despre căutarea organică. Aceasta înseamnă că AdWords vă oferă șansa de a vă prezenta în fața publicului în timp ce vă dezvoltați ranking-urile naturale. SEO-ul dvs. trebuie să continue, astfel încât să puteți ajunge la persoanele care vor sări peste anunțuri de fiecare dată, deoarece preferă rezultate naturale față de promoțiile plătite.

Testarea

O campanie AdWords vă permite să testați aproape fiecare aspect al eforturilor dvs., de la textul anunțului sau imaginea la pagina de destinație și ora la care este prezentată celor care caută. Puteți folosi instrumentele disponibile pentru a testa totul și apoi pentru a face schimbări imediate.

Este vorba doar de luarea deciziilor în cunoștință de cauză. Totul este măsurabil și puteți vedea ce funcționează și ce nu. Puteți să eliminați rapid anunțurile care nu au performanțe bune și să le dezactivați pentru ceva nou și mai eficient.

Acest tip de testare trece peste alte aspecte ale campaniei. Dacă găsiți anumite pagini de destinație care nu funcționează, puteți schimba conținutul dvs. pentru a fi mai eficient. Puteți chiar să folosiți aceleași principii cu ajutorul rețelelor dvs. sociale și să vă asigurați că anunțurile și postările au rezultate bune.

Extinderea posibilităților

Doar pentru că ați început cu un set de cuvinte cheie nu înseamnă că nu puteți extinde posibilitățile mai târziu. De fapt, trebuie să fiți întotdeauna deschiși la extinderea posibilităților privind lista de cuvinte cheie. Acest lucru vă poate ajuta să renunțați cu adevărat la lucrurile pe care clienții dvs. în mod natural le caută.

Acest tip de cercetare va aduce beneficii și altor părți ale campaniei. Pe măsură ce descoperiți mai multe cuvinte care funcționează bine și au o rată de conversie ridicată, puteți începe să adoptați eforturile SEO pentru a include acele cuvinte cheie și subiecte.

Flexibilitate

AdWords vă oferă posibilitatea de a specifica o serie de variabile, de la tipurile de potrivire a cuvintelor cheie la perioadele și locațiile în care au fost publicate. De asemenea, puteți utiliza extensii de anunțuri, care vă permit să alegeți ce se afișează – aceasta ar putea include informații de contact sau imaginea produsului.

De asemenea, puteți targeta mai decât clienții de tip first-click cu ajutorul remarketing-ului. Acest lucru vă permite să păstrați legătura cu persoanele care v-au vizitat o singură dată, dar nu au făcut o achiziție. Întotdeauna există șansa ca ei să vadă anunțul dvs. câteva zile mai târziu și să-și reconsidere decizia.

Totul este despre a fi relevant. Google dorește să difuzeze anunțurile relevante pentru interogările utilizatorilor lor. Aest lucru se datorează faptului că Google dorește ca aceștia să facă clic pe un anunț la fel de mult ca dvs., iar utilizatorii au mai multe șanse să facă clic atunci când anunțul dvs. este în mod clar relevant pentru nevoile lor.

O bună campanie AdWords este complet integrată cu celelalte eforturi de marketing online. Acest lucru vă va asigura că scorul de calitate rămâne ridicat, iar clicurile dvs. continuă să se îmbunătățească.

Call Now Button