fbpx

SEO pentru sărbători: Ediția 2019

Oblyo Digital Agency septembrie 26, 2018

Dacă ați fost implicați în SEO pentru mai mult de câteva luni, vă veți da seama că aveți de-a face cu un mediu în schimbare rapidă.

Nu numai că avem de-a face cu algoritmi care se schimba zilnic, ci se aseamănă cu modificările layout-ului SERP și adesea cu schimbări drastice în utilizarea dispozitivelor.

Sper că vă pregătiți pentru vacanța 2018, dar SEO în 2019 și în viitor va fi foarte diferit de cel pe care îl optimizați astăzi.

După cum am menționat mai sus, există trei domenii principale în schimbare pe care trebuie să le avem în vedere:

Algoritmi

Layout-uri SERP

Dispozitive

Deci, haideți să le luăm pe rând și vă gândiți la ele în timp ce vă pregătiți pentru vacanța care se apropie cu pași repezi.

 

Algoritmi în 2019

Dacă există o constantă în SEO, aceea este schimbarea.

Schimbare constantă.

Google își actualizează algoritmii și sistemul learning machineaproape zilnic, iar asta a făcut ca schimbarea și testarea să scadă aproape la zero.

Fără îndoială, accentul schimbării algoritmice pe măsură ce se apropie sărbătorile va fi îndeplinirea intenției utilizatorului.

Ce înseamnă asta pentru noi?

Semnalele primare vor continua să se îndepărteze de cele pe care le considerăm în mod tradițional critice, cum ar fi să aveți cuvintele cheie în eticheta titlu, backlink, lungimea conținutului etc.

Aceasta nu înseamnă că vor fi neimportante. Doar mai puțin importante.

Aspectele pe care trebuie să le aveți în vedere când vă pregătiți pentru sezonul de vacanță 2019 sunt:

 

 

Timpul post-clic și acțiunea ulterioară

Dacă un utilizator petrece o zi pe pagină voastră sau 5 secunde, este irelevant pentru a stabili dacă intenția sa a fost îndeplinită. Ceea ce contează este dacă următoarea sa acțiune pe Google a condus la îndeplinirea intenției sale.

Dacă se întoarce pe Google în 5 secunde și dă clic pe rezultatele următoare, probabil că este nesatisfăcut, dacă revine și modifică căutarea, probabil că a găsit ceea ce dorea sau ceea ce a găsit nu este ce trebuie.

Ce se întâmplă după clic (în conformitate cu Google) nu este în prezent un semnal pentru un anumit site, ci este folosit pentru a determina calitatea generală a rezultatelor căutării.

Pot garanta că, pe măsură ce ne apropiem de vacanța 2019 și după aceea, vom discuta acest lucru în mod foarte diferit.

Cred în această afirmație bazată pe răspândirea crescândă a sistemului learning machine în algoritm și în capacitatea sa de a genera propriile semnale.

Nu cred că în prezent mulți algoritmi de căutare, dacă este cazul, sunt lăsați să-și definească și să-și evalueze propriile semnale, dar acest lucru se va schimba și utilizarea informațiilor post-clic va avea sens.

De fapt, dacă eram algoritmul sistemului machine learning, aș fi comentat dacă mi se împunea acest set de valori posibile, în timp ce eram îndrumat să creez cel mai bun set de rezultate de căutare.

Ce puteți face este să vă asigurați că ghiciți cu precizie intenția probabilă a utilizatorului:

Examinați frazele care îi determină pe utilizatori să acceseze anumite pagini cheie din site-ul dvs.

Luați în considerare ce ar vrea utilizatorul atunci când ajunge acolo pe baza varietății de fraze.

Apoi, uitați-vă la statisticile voastre pentru a determina dacă semnalele se potrivesc.

În majoritatea celorlalte pagini de pe site, care au o rată de respingere de 80,85% și 1,31 pagini media pe sesiune ar fi un semnal oribil.

Pe această pagină, totuși, oamenii ar trebui să vină, să copieze un cod sau să vadă că nu se aplică și să plece.

Semnalele pentru această pagină sunt exact ceea ce ar trebui să fie.

În timp ce ranking-urile fluctuează puțin pe regiuni, ele au menținut o constantă, iar traficul s-a îmbunătățit în timp, pe măsură ce sunt atrase mai multe cuvinte cheie.

De fapt, dacă observ un număr mare de pagini pe sesiune pentru un anumit cuvânt, ar trebui să iau în considerare ceea ce am greșit sau ce acțiunineașteptate întreprind oamenii.

În esență, mă gândesc  dacă analizele mele se potrivesc cu așteptările mele, dacă intenția utilizatorului a fost îndeplinită pentru cuvintele care îl conduc către pagină. Acest lucru îmi va permite să evaluez care este acțiunea probabilă pe care utilizatorul a întreprins-o.

În cazul de mai sus, el probabil ar ajusta cuvântul pentru a include regiunea lor, dacă nu este cea pe care o oferă codurile noastre sau se îndreaptă spre anunțurile Google, le folosește și trece mai departe.

 

Conținutul probabil pentru îndeplinirea intenției utilizatorului

Semnalele post-clic sunt minunate fiindcă vă permit să simțiți cum funcționează conținutul rankat în prezent – dar ce spuneți despre conținutul nerankat sau este în curs de dezvoltare?

Obiectivul Google este de a satisface intenția utilizatorului și, ca atare, să maximizeze probabilitatea ca o parte de conținut să facă acest lucru.

Cu sintagmă cum ar fi “cumpărați widgeturi albastre”, este destul de simplu. Căutătorul în mod clar dorește să cumpere un produs. Scopul este de a furniza toate informațiile de care ar putea avea nevoie pentru a lua decizia de a-l cumpăra de la voi.

Ea devine mai complicată atunci când vă străduiți să rakați cuvinte precum “Rafturi Metalice“.

Căutătorul și-ar putea dori să achiziționeze unele, și-ar putea dori să cunoască istoria industriei de fabricare a rafturilor metalice. 

Diferiți utilizatori pot dori, de asemenea, formate diferite de conținut și cu cât o pagină cuprinde o varietate mai mare de fraze, cu atât vor exista mai multe variabile.

Scopul nu este de a distruge experiența utilizatorului prin încercarea de a îndeplini toate intențiile posibile pentru fiecare tip de utilizator posibil, ci mai degrabă de a satisface intenția probabilă pentru un grup mai mare de căutători decât concurenții voștri.

Pe măsură ce vă pregătiți site-ul și vă dezvoltați strategia de conținut pentru sărbători, doriți să vă asigurați că maximizați probabilitatea de a satisface nu numai cumpărătorii, ci și alți căutători care ar folosi aceleași cuvinte.

 

 

Reputație și corectitudine

Dacă credeți că link-urile sunt importante, abia vă încălziți. Entitățile sunt viitorul căutării. Tot ce puteți gândi (inclusiv acel gând) este o entitate.

Entitățile vor înlocui într-o zi link-urile (deși link-urile vor ajuta la definirea și consolidarea relațiilor dintre ele). Reputația ar putea fi menționată și ca putere, în acest caz.

Astfel, PageRank-ul nu va mai avea putere. În schimb, vom lua în considerare legătura  asociată cu reputația.

Cele mai multe referințe care leagă o entitate de alta (cum ar fi legarea autorului “dave davies” de subiectul “seo”) și referințele mai puternice, cu atât mai probabil “dave davies” va fi considerată o autoritate pe tematica “seo”.

În acest paragraf am subliniat, fără link-uri, această relație și faptul că această referință se referă la Search Engine Journal, un site care are și o puternică legătură cu entitatea “SEO”, iar o reputație puternică o face și mai valoroasă.

Există o legătură în bio, care va consolida legătura, dar numai a entității “dave davies” la site-ul “Motor de căutare Journal” asistând reputația mea.

Factorii de legătură sunt mult mai complecși și implică legătura între pagina, conținutul și entitățile conectate.

Deci, pe măsură ce vă pregătiți pentru sărbători, da, doriți să construiți câteva legături, dar mai mult, trebuie să luați în considerare modul în care legați entitatea care este site-ul vostru de entitatea care este oferta voastră de bază, oricare ar fi ea.

Adesea, acestea vor implica menționări în cadrul conținutui relevant, link-uri din site-uri relevante și chiar legături cu alți autori și entități relevante.

Acest lucru ar putea semăna foarte mult cu construirea de link-uri, dar strategiile vor fi modificate și vor apărea unele complet noi sau din motive complet diferite.

 

De ce ați pune pe alcineva să scrie pentru site-ul vostru?

Dacă entitatea “loren baker” a scris un articol despre entitatea care este “site-ul beanstalk”, am susopiciuni în privința faptului că optimizarea algoritmilor sezonului de sărbători 2019. Pot reafirma că articolul a fost într-adevăr scris de acest Loren Baker, că articolul scris ar fi rankat mai mult sus decât dacă aș fi scris pe același subiect ca entitate care este mai puternic asociată cu termenii care ar ranka.

În plus, veți dori ca entitatea care este compania voastră să fie legată de entitățile legate de abordarea sărbătorilor.

Dacă vindeți widget-uri albastre vreți să le asociați, de asemenea, diverselor lor utilizări, istoric etc. În acest caz, nu trebuie să fie entitatea care este “voi”, ci pur și simplu una asociată cu entitatea care este “compania voastră “.

Fiecare personal se poate specializa într-o zonă legată de widget-uri albastre și tot personalul va fi asociat cu compania voastră, transferând astfel greutatea totală către compania voastră. Cu toate acestea, dacă cineva  ar scrie despre subiectul alteia, relevanța adoptată nu ar fi la fel de puternică. Ca și mine, scriind despre entitatea care este “marketing prin e-mail”.

Deci, gândiți-vă la modalități creative de a vă asocia entitățile corect. Invitați alte entități la “locul vostru de joacă” și încercați să fiți invitați în al lor.

Nu va fi vorba doar de link, așa că nu fiți (pre)ocupați, va fi vorba despre subiectele cu care veți asociați și cât de puternic veți fi aociați.

 

Layout-uri SERP

Este greu de anticipat cum va arăta SERP în 15 luni.

Ceea ce știm cu 100% certitudine este că ele vor fi foarte diferite și că unele sectoare se vor schimba mai mult decât altele.

Aveți un site de travel? Puteți fi siguri că Google va schimba complet modul în care acestea stabilesc rezultatele și modul în care utilizatorii caută.

Practic, s-au făcut modificări majore ale layout-urilor în fiecare săptămână sau două, astfel încât să se poată presupune cu ușurință că layout-ul SERP care se înscrie în sărbătorile din 2019 va fi foarte diferit pentru site-urile de călătorie.

Și asta e doar vârful aisbergului. În ultimele câteva luni au fost adăugate:

Caruselurile de comparare.

Noi layout-uri de căutare hotel (câteva dintre ele).

Întrebări și răspunsuri, întrebări frecvente și întrebări-cheie plasate în SERP.

Anteturi lipicioase.

Un nou set de date care se reflectă în SERP.

Aceasta sunt doar câteva dintre schimbările care au avut loc în ultimele două luni.

În timp ce ne pregătim pentru săbători, va fi foarte important ca proprietari de site-uri să acordați o atenție deosebită modificărilor acestor structuri pentru a lua în considerare modul în care acestea vă vor afecta și cum puteți profita de ele.

În plus, chiar dacă nu investiți în anunțurile Google sau Bing, trebuie să acordați atenție modificărilor efectuate acolo. Diferitele machete și structuri din spațiul plătit duc adesea la modificări ale planurilor.

Dacă există titluri noi și clicuri crescute plătite, este o veste proastă pentru partea voastră organică.

Dar dacă doriți să fiți optimiști, luați în considerare modul în care structura lor apare pe o pagină și cât timp și bani au investit în testarea layout-urilor pe care s-a dat clic cel mai des. Poate vă inspiră activitatea lor.

Indiferent de schimbările pe care le vedeți, trebuie să vă opriți și să gândiți. Nu vă gândiți doar la ceea ce fac și nu vă gândiți niciodată cum puteți profita de situație – gândiți-vă de ce.

Gândiți-vă la ceea ce se pierde sau se câștigă și luați în considerare dacă le-ar putea dezvolta și pregătiți-vă pentru asta.

Vor exista sute de modificări ale layout-ului SERP  în această perioadă. Indiferent de cât de mică este schimbare trebuie să fiți atenți. Pe măsură ce lucrurile încep să se înrăutățească, veți ști  direcția în care se îndreaptă lucrurile și ce să faceți.

 

Schimbarea dispozitivelor

Modul în care oamenii accesează date se schimbă rapid.

Pentru a vă oferi o idee, când v-ați pregătit pentru sărbătorile din 2016, ați avut de-a face cu un mediu în care doar aproximativ 25% dintre oameni au folosit căutarea vocală într-un birou.

La sărbătorile din 2017, numărul a crescut la peste 30%.

Odată cu această creștere a apărut o creștere uluitoare a numărului de dispozitive vocale care au urcat de la aproximativ 7,9 milioane la mai mult de 23 de milioane.

La sărbătorile din 2018, estimarea va fi de aproximativ 50 de milioane de euro. Rețineți că pe măsură ce vă pregătiți pentru sărbătorile din 2019 … estimarea va fi  89 de milioane.

Mai mult decât atât, modul în care oamenii interacționează cu dispozitivele lor s-a schimbat dramatic prin înlocuirea interogărilor specifice locației și a acestor tipuri de modificări de către utilizatori, combinate cu aspectul mobil al Google și cum și ce date sunt prezentate. Procesul prin care utilizatorul își găsește și își achiziționează produsele, va fi semnificativ diferit.

Ca și în cazul modificării layout-urilor SERP, obiectivul în acest domeniu este în principal reactiv.

Conținutul cheie de pe site-ul vostru va trebui formatat pentru a oferi rezultate vocale întrebărilor obișnuite ale utilizatorilor atunci când întreabă “Care este recordul mondial pentru consumul de widget-uri albastre?”.

 Pregătindu-vă pentru sărbători, va trebui să citiți în mod constant și să țineți pasul cu schimbarea peisajului și cine se schimbă odată cu el.

 Înțelegând mai bine care oameni tind să utilizeze căutarea vocală, veți putea anticipa modul în care puteți introduce conținutul vostru în viața lor.

Aveți un magazin alimentar cu livrare rapidă? Oamenii folosesc căutarea vocală atunci când mâinile lor sunt murdare, astfel încât să poată comanda rapid un produs  cu livrare rapidă la domiciliu prin intermediul aplicației sau site-ul vostru mobil sau când pregătesc o rețetă de sărbători și își dau seama că au uitat un ingredient.

 

Este timpul să începeți acum

Sărbătorile din 2019 se apropie cu repeziciune.

Multe dintre sarcinile pe care trebuie să le îndepliniți vor avea nevoie de timp.

Va trebui să:

Ajustați strategia link-ului la strategia unei entități.

Examinați (și modificați) conținutul vostru pentru căutarea vocală.

Țineți cont de modificările layout-ului SERP și de oportunitățile oferite.

Aceasta activitate va fi obositoare – și incredibil de plină de satisfacții.

Începeți acum și nu veți avea doar o șansă, veți avea un avantaj fața de ceilalți.

 Sărbătorile vor fi foarte fericite.

Call Now Button