De ce strategia dvs. de SEO ar trebui să se concentreze în primul rând pe construirea brandului

De ce strategia dvs. de SEO ar trebui să se concentreze în primul rând pe construirea brandului

O afacere. Un brand. Spre deosebire de ceea ce crede lumea, cele două nu sunt sinonime și, de fapt, unul are un avantaj distinct față de celălalt și are șanse mult mai mari de a domina piața competitivă pe termen lung. După cum probabil ați ghicit, branding-ul este forța motrice principală din spatele fiecărei companii orientate spre creștere și esența vieții care păstrează acele mărci de titan cum ar fi Coca-Cola sau Apple pe tron ​​în industria lor.

Acesta este motivul pentru care transformarea afacerii dvs. într-un brand ar trebui să fie prioritatea dvs. nr.1.

Stabilirea unui brand puternic în arena competitivă va alimenta strategia dvs. de  și va propulsa compania dvs. în topul fiecărei liste de căutare – deci este un fel de win-win. Spre deosebire de companiile mici care nu au un brand recunoscut, Google și alte motoare de căutare relevante preferă să evidențieze branduri cunoscute și optimizate, doar pentru că oferă o experiență mai bună pentru utilizatori și mențin industria în creștere.

Acest lucru este evident în faptul că, dacă tastați “cumpărați lămpi de birou” în bara de căutare, probabilitatea să dați de Amazon sau eBay pe prima poziție a paginii cu rezultate este mai mare decât, de exemplu, în cazul unui site care are un nume de domeniu ce conține cuvinte cheie.

Este bine știut faptul că nu este vorba numai despre utilizarea cuvintelor cheie în numele dvs. de domeniu. Din acest motiv, și din multe alte motive, este esențial ca strategia dvs. SEO să se învârtă în jurul construirii unui brand puternic pe care piața globală îl va cunoaște și îl va iubi.

Modul în care demografia reacționează la un brand

Pur și simplu, oamenii au mult mai multe șanse de a cumpăra de la un brand cunoscut decât de la un brand omolog mai puțin cunoscut, indiferent de oferta de preț sau de calitate. De fapt, este cunoscut faptul că marile brand-uri dispun de popularitatea și recunoașterea necesară pentru a-și supravalora produsele, chiar dacă acestea merită mult mai puțin. În plus, probabilitatea de a găsi aceleași produse la jumătate de preț pe un site mai mic, este foarte mare.

Dacă transformăm celălalt obiect în avantajul aparent nedrept pe care îl au aceste mărci asupra competiției, adevărul este că oamenii doresc și trebuie să cumpere de la branduri în care pot avea încredere. Acest fapt este susținut și de un sondaj efectuat de Nielsen în 2013, care concluzionează: ” 60% dintre consumatorii mondiali cu acces la Internet preferă să cumpere produse noi de la un brand cunoscut, în loc să le aleagă de la un brand nou, potrivit unui nou studiu realizat de Nielsen. ”

Pentru un antreprenor aspirant, adică pentru a deveni mare în lumea afacerilor moderne, trebuie să vă concentrați pe stabilirea unei identități de brand de încredere, relatabilă și relevantă, care nu numai că va rezona cu inimile și mințile publicului, dar care va stabili câștigătorul jocului SEO. Chiar dacă nu vă clasați pe primul loc, ci pe al doilea sau al treilea, trebuie să vă măriți CTR – adică puterea brandului bun.

De exemplu, Neil Patel este un tip destul de cunoscut în lumea online. De fapt, omul a devenit un brand propriu de-a lungul anilor. Spuneți că ați căutat strategii de creștere online și că primul link este un site cu care nu sunteți familiarizat, iar a doua sau a treia opțiune în acest moment este guru-ul nostru în marketing digital? Pe ce link veți da clic mai întâi? Exact, haideți să ne îndreptăm spre modul în care Google favorizează brandul.

Modul în care Google pune brand-urile cu identitate înainte

Introducerea funcției de auto-sugerare care sugerează un website al unui brand înainte să terminați chiar și tastarea, faptul că brand-urile vor ocupa în prezent o parte mult mai mare din pagina cu rezultatele căutării, completată de fragmente de pe același site, toate acestea facilitează dominarea jocurilor online de către companiile înființate. Și invers, pentru ca brand-urile mai puțin cunoscute să țină pasul.

În 2010, când Google a anunțat că ei introduc rezultatele de căutare extinsă pentru branduri, comercianții digitali știau că brandurile mari și cele care au o reputație în industrie vor ranka în mod inevitabil mai sus decât omologii lor mai mici. Motoarele de căutare încearcă direct să vă influențeze comportamentul, sugerând un link direct la website-ul unui brand pentru a vă determina să dați clic în loc să vă lase să priviți lista de pe pagina de căutare.

Rolul unui conținut extraordinar în recunoașterea brandului

Nu contează cu adevărat dacă abia ați intrat în jocul de marketing digital sau dacă de mai mulți ani aveți o afacere modernă. Ar trebui să știți că fără conținut de înaltă calitate pe site-ul dvs. nu puteți să vă atingeți obiectivele SEO pe termen lung. La urma urmei, conținutul este rege în lumea online și, ca atare, comandă creșterea brand-ului dvs. într-o multitudine de feluri.

Unul dintre acestea este, desigur, optimizarea conținutului și crearea de audiență și căutari relevante. Jocul SEO a devenit mai rafinat și nuanțat de-a lungul anilor, însă, în prezent, numai o agenție competentă de SEO poate oferi o strategie de conținut cuprinzătoare care să poată pune brandul dvs. pe hartă și, mai important, pe primul loc pe Google. La urma urmei, nu este vorba numai de scrierea de articole pe blog și de speranța că oamenii le vor citi, ci despre difuzarea acestora în lumea digitală pentru a atrage publicul să vă cunoască brand-ul și să înțeleagă valoarea sa.

Deci, care este legătură dintre conținut și strategiile SEO? Pe scurt, ele construiesc vizibilitatea, recunoașterea, identitatea și încrederea brandului dvs. în arena mult prea competitivă. Prin crearea constantă a unui conținut de calitate, care este perfect optimizat pentru poziționarea SERP, puteți nu numai să vă răsfățați publicul cu articole încântătoare, dar puteți, de asemenea, să vă asigurați că cei din industrie vor afla despre ceea ce scrieți.

Construirea brandului dvs. în 5 pași importanți

Construirea brandului este o formă specială de artă care necesită o cercetare aprofundată a pieței, un brainstorming creativ și o planificare, cunoștințe tehnice și povești meticuloase pentru a crea un pachet complet, irezistibil pe care publicul îl va iubi. Iată ce trebuie să faceți:

Apelați la User Expericience Design (UX)

Primele impresii contează cel mai mult, și da, oamenii judecă o carte după coperta sa. Nu numai că prezentarea dvs. online trebuie să se laude cu un design care va capta atenția vizitatorilor dvs. instantaneu, dar trebuie să ofere o experiență de neegalat utilizatorilor din momentul în care aceștia văd primul mesaj. Ar trebui să fie ceva care oferă valoare și stimulează vizitatorul să rămână pe site și să se uite.

Începeți prin a veni cu un logo unic, care va surprinde întreaga dvs. identitate vizuală și va permite conținutului dvs. să vă portretizeze complet brand-ul în cea mai bună lumină posibilă mai târziu.

Apoi, construiți identitatea vizuală cu ajutorul unei scheme de culoare curată, concisă și în general pozitivă.

Odată ce aveți logo-ul și o schemă completă de culori, puteți lucra la experiența utilizatorului prin maximizarea vitezei de încărcare a site-ului. Faceți acest lucru prin comprimarea și trunchierea imaginilor, dezactivarea pluginurilor inutile, utilizarea HTTPS pentru securitate și UX-ul general, și valorificarea memoriei cache a browserului în avantajul dvs.

  • Îmbunătățiți experiența utilizatorului și în cele din urmă conversiile prin remedierea tuturor legăturilor rupte.
  • Optimizați pentru mobil prin crearea paginilor AMP.
  • După ce vă ocupați de identitatea vizuală și site-ul dvs. este optimizat în ceea ce privește performanța și experiența utilizatorului, este timpul să treceți la conținut și SEO.
  • Concentrați-vă pe modul de a spune povestea
  • Având în vedere faptul că în universul online conținutul domnește, este important ca acesta să fie:
  • Suficient de convingător încât să capteze atenția tot mai redusă a publicului modern.
  • Relevant atât pentru brand-ul dvs., cât și din punct de vedere demografic și capabil să furnizeze informații concrete care oferă o valoare reală.
  • Capabil să spună o poveste interesantă care va trezi mereu interesul cititorului, transformându-vă în final vizitatorii în adepți ai brandului pe tot parcursul vieții și în clienți plătitori.
  • Capabil să ofere o valoare reală și o soluție completă la problemele lor.
  • Optimizat pentru motoarele de căutare pentru a pune site-ul dvs. pe hartă.
  • Creați conținut cu SEO în minte

SEO este coloana vertebrală a tuturor eforturilor dvs. online, și nu puteți spera să vă intensificați strategia SEO dacă nu devine o parte indispensabilă a procesului dvs. de creare de conținut. Prin combinarea SEO cu conținutul de calitate, puteți pune brand-ul dvs. în fața unei audiențe globale, puteți atrage audiența cu povești impecabile, iar brandul dvs. va deveni lider în industrie.

Pentru a realiza acest lucru, trebuie să alegeți cuvinte cheie de nișă și să ajustați conținutul în jurul lor pentru un efect maxim. Acest lucru este legat direct de faptul că trebuie să vă alegeți nișa ideală și să vă construiți brand-ul pentru a deveni autoritatea principală în acea nișă. Acum puteți găsi cuvintele cheie relevante lungi și să creați conținut informativ pe care oamenii îl vor asocia imediat cu brandul dvs.

Diversificați conținutul

Există o varietate de forme de conținut și ar fi rușinos să nu folosiți alte tipuri de conținut pentru a extinde audiența brand-ului dvs. și pentru a face apel la un public mai larg. Mai mult, diversificarea conținutului va face posibilă distribuirea conținutul dvs. (SEO) pe toate platformele relevante pentru mediile sociale. Vedeți cum toate au legătură unele cu altele?

Luați în considerare următoarele tipuri de conținut pentru prezența dvs. online și strategia de SEO:

  • Videoclipuri de brand creative
  • Videoclipuri explicative
  • Clipuri promoționale
  • Infografice informative
  • Implicarea imaginilor
  • Podcasturi informative
  • Evenimente live și chestionare.

Nu numai că acest lucru vă va oferi mai multă expunere, dar va crea, de asemenea, o identitate distinctivă a brandului pe care audiența mondială este obligată să o cunoască și să o iubească.

Dominați jocul social media

Nu în ultimul rând, este important să înțelegeți dimensiunea absolută a universului social media din ce în ce mai mare și potențialul de creștere pe care acesta îl oferă fiecărui brand care profită de mediile sociale. Având în vedere că există aproximativ trei miliarde de persoane care folosesc zilnic social media, este indicat să utilizați site-ul și conținutul optimizat pentru a obține o expunere mai bună pe toate canalele SM relevante și pentru a atrage trafic către site-ul dvs. uimitor.

Pentru a realiza acest lucru, concentrați-vă pe:

Găsirea canalelor SM unde se află cea mai mare parte a publicului

Străduiți-vă ca identitatea vizuală să se remarce pe toate platformele

Realizarea unui program detaliat de postări adaptat platformei și publicului

Folosiți seturi de instrumente SM pentru afaceri, pentru o poziționare mai bună din punct de vedere demografic

Postați în mod regulat pentru a menține ridicat nivelul audienței

Încurajați publicul să vă distribuie conținutul

Invitați publicul să afle mai multe printr-un mesaj call-to-action după fiecare postare.

Branding-ul este numele jocului în fiecare aspect al afacerii moderne, mai ales atunci când încercați să construiți o strategie cuprinzătoare de conținut care va pune compania dvs. pe harta online și va crește gradul de cunoaștere a brand-ului în industrie. În acest scop, concentrați-vă asupra construirii unui website excelent și creării unui conținut optimizat pentru motoarele de căutare și pentru publicul care vă va vedea în partea de sus a fiecărei liste de căutare.

Share this post


 

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?