fbpx

Top 5 așteptări SEO nerealiste ale clientului și cum să le rezolvi

Oblyo Digital Agency august 30, 2018

În acest articol vă voi dezvălui câteva așteptări ale clientului despre SEO pentru a vă ajuta să le recunoașteți și să le rezolvați.

Vrem să rankăm pe pagina 1 pe acest cuvânt cheie competitiv

Da, la fel și alte 100 de site-uri concurente care sunt optimizate pentru acesta. Deci, pe măsură ce încercați ca site-ul să rankeze pe prima pagină în motoarele de căutare alegând cuvinte cheie competitive profitabile, nu pierdeți din vedere numărul mare de cuvinte cheie care nu necesită mult efort pentru a câștiga și vă face cunoscută afacerea. Uneori, companiile vor să aleagă  cuvinte cheie competitive irelevante pentru site. Acestea pot adăuga un nou serviciu sau o linie de produse fără vreo legătură cu ofertele lor de bază.

Dacă nu au în plan crearea unui site nou sau adăugarea unei noi secțiuni pe site-ul lor, ați putea pierde timp și resurse doar pentru a obține o poziție pe pagina a treia în motoarele de căutare în cel mai bun caz. Problema reală este recomandarea cuvintelor cheie competitive pe care un site ar trebui și nu ar trebui să le utilizeze în funcție de cantitatea de conținut de calitate, de capacitatea de a câștiga link-uri și de bugetul dedicat afacerii sau subiectului.

Nu vă fie frică să renunțați, chiar dacă știți că o agenție concurentă va profita de asta. Este mai bine să spui “nu” astăzi decât să regreți mâine că ai lucrat cu clientul nepotrivit. 

 Căutarea plătită ne ucide, vrem să o înlocuim cu SEO pe aceleași cuvinte cheie

Da, difuzarea anunțurilor voastre cu privire la cuvintele cheie cu potrivire amplă, nefolosirea de cuvinte cheie negative, de extensii la anunțuri și lipsa conversiilor, vă pot ucide.

Această perspectivă a fost utilizată pentru ca optimizarea SEO să meargă, dar rezultatul lipsește. Clienții trebuie să înțeleagă că SEO va înlocui o parte din bugetul de căutare platit, site-ul va ranka pe o mulțime de cuvinte cheie care se vor alinia perspectivelor lor, îmbunătățind gradul de utilizare și conversie pentru site și completând deficiențele de conținut de-a lungul drumului.

De multe ori traficul de căutare organică depășește traficul de căutare plătit pentru site-urile clienților și devine sursă de venituri de top, dar așteptarea ca SEO să înlocuiască căutarea plătită nu este realistă. Căutarea plătită și SEO funcționează bine împreună.

Plătesc pe cineva să facă acele lucruri pentru mine

Companiile care au o aversiune față de tehnologie pot să cedeze specialiștilor în SEO care le pot în continuare intensifica teama de tehnologie. Cu toate acestea, majoritatea proprietarilor și directorilor au succes în afaceri și nu doresc să învețe chestii de tehnologie.

O modalitate bună de a-i ajuta este să vă stabiliți planul cu o cronologie și să definiți indicatorii cheie de performanță (KPI) care le vor arăta dacă vă faceți sau nu treaba. Apoi urmăriți indicatorii cheie de performanță și realizați rapoarte cu ele în fiecare lună. Acest lucru vă ajută să fiți responsabili, să câștigați încrederea clienților și să comunicați în termenii pe care aceștia le înțeleg deja.

Veți dori să vă ajutați clienții să facă modificări constante în motoarele de căutare așa cum faceți voi, decât să-i lăsați să rămână blocați într-o epoca SEO sau web design trecută. Însă, trebuie să-i faceți să înțeleagă că este periculos să actualizeze site-ul fără permisiunea voastră.

Cu cât traficul este mai mare, cu atât mai bine. Pentru a crește vânzările trebuie să creștem traficul

Dacă conținutul site-ului clientului vostru nu este de bună calitate, ratele de conversie vor suferi. Traficul mare nu va conta în acest caz. Vânzările pot crește atunci când site-ul are un conținut de bună calitate, când are valoare. Cu alte cuvinte, nu contează cât de mare este traficul, contează ca pe site să existe întotdeauna conținut de calitate.

Două luni este suficient pentru a ne poziționa pe locul 1 pe cuvintele cheie dorite, nu-i așa?

O mulțime de clienți nu asociază munca SEO  cu ceva care consumă de timp. Dar consumă. Este nevoie de timp pentru optimizare SEO, indiferent de mărimea sau vârsta site-ului. Site-urile mari și cu vechime pot avea probleme tehnice care se pot rezolva în decurs de câteva luni.

Site-urile noi sau mici trebuie să-și consolideze autoritatea și să creeze conținut care să atragă  vizitatori și  să le ajute să concureze pentru o poziție de top în motoarele de căutare.

Uneori motoarele de căutare, cum ar fi Google cresc autoritatea paginilor sau o scad din motive necunoscute. Nu vă faceți probleme, dacă vă faceți treaba, șansele ca site-ul să fie într-o poziție bună din motive cunoscute, sunt mai mari.

Așteptările realiste privind SEO încep cu obiective solide de afaceri

Obiectivele indică tuturor încotro se îndreaptă afacerea. Unele companii nu-și stabilesc un obiectiv de afaceri clar în ceea ce privește SEO și de aceea trebuie  clarificate așteptările SEO. Cu excepția cazului în care au o idee despre cum se încadrează SEO în obiectivul lor de afaceri,  ei au o opinie neavizată pe care o vor exprima înainte de a vă da șansa, vouă, specialiștilor SEO,  de a le demonstra valoarea voastră.

În prezent, este greu să găsești un om de afaceri care nu a avut o experiență dificilă cu un furnizor de servicii SEO în trecut. Cei mai mulți spun ceva de genul: “Ne-au spus că trebuie să facem X, apoi mai târziu poziția în motoarele de căutare nu a fost grozavă”.

Noi, specialiștii SEO, avem informații despre  Google Panda, Penguin și așa mai departe. Dar, mai degrabă decât să dăm vina pe Google, trebuie să vedem unde greșim. Este vorba în special de cei care îi fac pe clienți să aibă așteptări nerealiste și le ascund intenționat anumite lucruri.

SEO este unul dintre cele mai profitabile canale de marketing în care oamenii de afaceri merită să investească. Din păcate, multe companii se tem să facă asta, deoarece consideră că în această industrie există oameni în care nu pot avea încredere. Ei nu știu în cine să mai creadă.

 Putem schimba această percepție negativă, dacă le vom oferi clienților așteptări realiste și îi vom face să zâmbească ori de câte ori putem.

Call Now Button