fbpx

Google poate ignora consistenţa cuvintelor-cheie dacă există valoare în conţinut

Oblyo Digital Agency august 19, 2018

John Mueller, de la Google, a dezvăluit că algoritmii motorului de căutare nu pedepsesc prea mult cuvintele-cheie.

De fapt, consistenţa cuvintelor-cheie poate fi ignorată cu totul în cazul în care se constată că există în conţinut valoare pentru căutători.

Aceste informații au fost furnizate pe Twitter ca răspuns la utilizatorii care au întrebat despre consistenţa cuvintelor-cheie. Mai precis, un utilizator a fost preocupat de o clasare a paginii în rezultatele căutării în ciuda unor semne evidente de repetare a cuvintelor-cheie.

Prefaţând declarația sa cu sugestia de a se concentra pe conținutul propriu mai degrabă decât pe altceva, Mueller continuă să afirme că sunt peste 200 de factori folosiți pentru a indexa paginile și “partea frumoasă este că nu trebuie să îi realizezi pe toți perfect.“

Când repetiția excesivă a cuvintelor-cheie a fost criticată și de un alt utilizator, Mueller a spus că această practică nu ar trebui să ducă la eliminarea unei pagini din rezultatele căutării, iar “umplutura de cuvinte cheie plictisitoare” poate fi ignorată cu totul.

“Da, dar dacă putem ignora consistenţa cuvintelor-cheie plictisitoare (acest lucru a fost popular în anii ’90, motoarele de căutare au multă practică aici), uneori există încă valoare suficientă pentru a fi găsită în altă parte. Nu cunosc pagina, dar consistenţa cuvintelor- cheie nu ar trebui să ducă la eliminarea din indexare.”

Există mai multe justificări ale acestui schimb:

  • Timpul unei SEO este mai bine petrecut în îmbunatăţirea propriului conţinut decât în încercarea de a înţelege de ce alt conţinut este indexat mai sus;
  • Consistenţa în exces a cuvintelor-cheie nu va duce la eliminarea unei pagini de la indexare;
  • Google poate ignora consistenţa cuvintelor-cheie dacă conținutul are valoare;
  • Utilizarea cuvintelor-cheie este doar unul dintre cei peste 200 de factori de indexare.

În general, probabil că nu este o idee bună să folosiți cu exactitate cuvintele-cheie, pentru că, fără îndoială, face ca materialul conținutului să fie mai puțin plăcut de citit.

Cu toate acestea, repetarea cuvintelor-cheie nu va afecta o bucată de conținut atunci când vine vorba de indexare în rezultatele căutării.

Call Now Button