5 motive pentru care ar trebui să evitați pachetele de SEO ieftine
Chiar și în era digitală, există câteva practici de marketing care polarizează opinia destul de asemănătoare SEO-ului.
Există persoane care consideră că investiția în Seo ( optimizarea pentru motoarelor de căutare) este redundantă sau inadecvată, însă există și persoane care investesc o mare parte din bugetele lor în SEO. Discuții despre acest subiect există în întreaga industrie.
Optimizarea pentru motoarele de căutare este, fără îndoială, mai importantă în actuala piață online competitivă decât a fost în orice moment al istoriei sale.
Cheia constă în execuția dvs. și abilitatea înnăscută de a distinge serviciile SEO bune de cele care sunt doar ieftine sau accesibile.
Mai jos, vă vom explica acest lucru detaliat, în timp ce vă vom dezvălui motivele cheie pentru care ar trebui să evitați pachetele SEO care sunt comercializate ca fiind “ieftine” sau cu “câștig rapid”.
Importanța SEO
Să începem cu evaluarea importanței SEO, care rămâne cea mai eficientă tehnică de marketing pentru scalarea traficului on-line.
Cu toate acestea, practica este din ce în ce mai dificilă, în special în industriile extrem de competitive, în care un număr mare de branduri continuă să se lupte pentru o cotă de piață viabilă.
Este clar faptul că brandurile care investesc în SEO de bună calitate și se clasează bine în mod constant vor obține un avantaj competitiv față de rivalii lor.
Acest lucru conduce la schimbarea comportamentului clienților, care a evoluat considerabil, pe măsură ce Internetul s-a bucurat de o creștere exponențială. Mai exact, consumatorii furnizează surse, fac referințe și achiziționează bunuri online, utilizând internetul și instrumentele sale pentru a căuta puncte cheie de informare, cum ar fi prețurile și disponibilitatea comparativă.
Acest lucru este confirmat de statistici, cu peste 3,5 miliarde de căutări pe zi numai pe Google. Așadar, brandurile care se clasează bine în rezultatele de căutare organică ale Google în ceea ce privește cuvintele cheie și frazele pivot se află în poziția ideală de a educa clienții și a concura pentru afacerea lor, punând bazele încrederii și creând șansa unei relații pe termen lung.
De ce ar trebui să evitați pachete de SEO “ieftine” sau “accesibile”
Ținând cont de aceste aspecte, este greu să punem la îndoială relevanța sau eficiența SEO de înaltă calitate în era digitală.
De fapt, apariția continuă a Millennialilor tech-savvy (care a reprezentat 54% din toate achizițiile online în 2017) ca și consumatori dominanți va servi din punct de vedere demografic doar la creșterea relevanței marketing-ului digital și a SEO-ului pe termen scurt. Acest grup este cunoscut pentru dorința sa de a cerceta produsele în mod independent și de a-și curăța propriul conținut.
Așa cum am spus deja, execuția este esențială dacă doriți să valorificați astfel de tendințe și să utilizați SEO cu succes în numele afacerii dvs. Acest lucru înseamnă că trebuie să investiți în SEO personalizat și de înaltă calitate, mai degrabă decât să încercați să reduceți costurile prin alegerea unui furnizor ieftin, cu o mentalitate unică pentru toți.
Dacă încă nu sunteți convinși, iată câteva motive importante pentru evitarea pachetelor SEO ieftine și accesibile.
Pachetele ieftine nu pot furniza nici cerințe de bază SEO
În termeni de bază, cei doi factori cheie ai SEO sunt conținut de înaltă calitate și backlink-uri.
După cum v-ați aștepta, aceste două activități sunt, de asemenea, cele mai solicitate, ceea ce înseamnă că acestea reprezintă un procent semnificativ din cheltuielile SEO.
Chiar și în acest moment, propunerea tipică prezentată de pachetele SEO accesibile începe să-și piardă credibilitatea. Acest lucru se datorează faptului că firmele care oferă servicii ieftine fac acest lucru din cauza lipsei de capital, fiindu-le imposibil să creeze un conținut de înaltă calitate, de lungă durată sau să asigure postarea de articole pe site-uri cu autoritate mare.
Conținutul pe termen lung trebuie să fie bine structurat și plin de informații valoroase. De asemenea, realizarea lui necesită multe abilități și timp suficient.
Fără resursele necesare pentru crearea unui astfel de conținut, furnizorii de servicii SEO de proastă calitate folosesc adesea software-uri pentru a elimina articolele online existente și pentru a le transforma în postări “noi”, adesea în detrimentul structurii și a gramaticii precise.
Având în vedere că acest conținut este o reflectare directă a brandului dvs. și a site-ului, este o practică care vă poate afecta grav reputația printre consumatori.
Aceste companii pot să-și piardă timpul cu obținerea de linkuri de bază prin outreach. Acest lucru duce adesea la crearea de linkuri de proastă calitate care oferă o valoare minimă.
Acest lucru ar trebui evitat cu orice preț, deoarece dezvoltarea multor linkuri de calitate îndoielnică este o tactică depășită, care poate afecta performanța online a brandului dvs. în epoca modernă.
Link building-ul sub-standard nu mișcă acul
Atunci când concepul de link building a apărut pentru prima dată ca o tactică de marketing viabilă, s-a pus accent pe cantitate nu calitate. Destul de simplu, companiile care asigură cele mai multe linkuri către site-ul lor ar obține rezultate favorabile de căutare organică, ceea ce înseamnă că nu este nevoie de un conținut atractiv sau de link building de tip outreach susținut.
Problema este că, în timp ce furnizorii de servicii SEO accesibile tind să vândă un serviciu similar, în prezent, natura link building-ului a evoluat considerabil în conformitate cu actualizările algoritmului continuu al Google.
Prin urmare, investirea într-un astfel de serviciu supune brandul dvs. unui risc considerabil, având în vedere probabilitatea ca Google să sancționeze din ce în ce mai mult link building-urile de proastă calitate și companiile care folosesc aceste strategii.
Dacă ați semnat un contract cu o firmă care vă promite livrarea unui serviciu SEO ieftin, probabil că vor încerca să se vândă pe baza premiselor de a oferi o cantitate mare de link-uri.
Acest lucru înseamnă puțin și de proastă calitate, deoarece șansele sunt ca link-urile menționate mai sus să fie construite folosind un software automat și apoi să fie publicate pe site-uri de proastă calitate, cu o autoritate mică.
Nu faceți nicio greșeală: consecința cea mai probabilă a unei astfel de strategii este doar o risipă de resurse financiare, deoarece Google tinde să ignore astfel de linkuri în prezent.
Totuși, cu o astfel de activitate de volum mare, acest lucru poate pune brandul dvs. în pericol. Acesta riscă o penalizare din partea Google, care ar putea duce la eliminarea completă a site-ului dvs. din rezultatele căutării organice.
O singură dimensiune în mod definitiv nu se potrivește deloc
Când aveți de-a face cu pachete SEO accesibile, probabil veți descoperi că furnizorii oferă opțiuni fixe și prețuri peste limită.
De fapt, există un număr foarte mare de variabile care vor determina ce tip de pachet și strategie de creștere este potrivită pentru dvs.
Acestea includ factori de bază, cum ar fi bugetul dvs. și industria în care lucrați (și nivelul său de competitivitate), împreună cu statutul SEO actual și dacă încercați să vă reveniți în urma unei sancțiuni sau penalizari primite de la Google.
În mod similar, furnizorii de servicii de renume vor dori, de asemenea, să înțeleagă structura și domeniul pe care se axează afacerea dvs. și dacă vă desfășurați activitatea local, la nivel național sau în străinătate.
De asemenea, aceștia vor încerca să determine cererea pentru produsul sau serviciul dvs. și să vă îndrume cu privire la obiectivele dvs. de bază, astfel încât să poată măsura propria lor performanță și să obțină rezultate reale în numele dvs.
Acest tip de misiune de cercetare în profunzime este esențială pentru campaniile SEO de succes, deoarece vă ajută să vă optimizați cheltuielile și să permiteți furnizorilor de servicii să își adapteze strategiile în consecință.
Furnizorii care au astfel de preocupări pot furniza un serviciu mult mai eficient și recunoașterea acestui lucru vă poate ajuta să luați o decizie în cunoștință de cauză.
Nu uitați că agențiile de SEO ieftine pur și simplu se axează pe atragerea unui număr cât mai mare de clienți pentru a crește profitabilitatea, astfel încât aceștia vor avea un interes redus pentru afacerea dvs. sau pentru obiectivele sale principale.
Firmele de SEO ieftine nu dau dovadă de responsabilitate
Dorința furnizorilor de servicii SEO de a acorda prioritate unui volum mare de afaceri este una interesantă, deoarece acest lucru creează un model de afaceri simplist care nu permite cultivarea relațiilor de afaceri pe termen lung.
Așadar, nu numai că cele mai ieftine companii de SEO au un interes scăzut pentru afacerile pe care le deservesc, dar nici nu dau dovadă de responsabilitate și nici nu le este teamă să ofere servicii de proastă calitate.
De fapt, când serviciul lor vă va cauza neplăceri și veți încerca să reziliați contractul, vor avea noi clienți asigurați și vor fi încântați să înceteze contractul cu dvs.
Acest lucru poate fi extrem de frustrant pentru proprietarii de afaceri, care trebuie să facă față perspectivei de a pierde capital financiar și de a fi nevoiți să-și asume responsabilitatea pentru această greșeală.
Acest lucru este în contradicție cu relația de afaceri tipică, unde există o dorință reciprocă între toate părțile de a cultiva interacțiunea pe termen lung și de a rezolva orice problemă care amenință această uniune.
Amintiți-vă, dacă primiți un e-mail generic de la un furnizor de servicii SEO, este posibil ca acest mesaj să fi fost trimis fiecărui contact pe care compania îl are în baza de date.
Această abordare este concepută exclusiv pentru a construi un volum mare de afaceri și pentru a asigura plăți unice cât mai repede posibil. Este un mesaj de la o firmă care nu este interesată de o colaborare pe termen lung sau care nu prețuiește deloc banii.
Furnizorii de servicii SEO ieftine nu pot oferi o strategie pe termen lung
Se spune că răbdarea este o virtute, iar acest lucru este cu siguranță adevărat în ceea ce privește SEO.
De fapt, poate dura mult timp pentru a obține rezultate pozitive prin intermediul SEO, în special în industriile competitive sau în cazul firmelor care au fost penalizate de Google în trecut.
De fapt, etapele formale ale unei campanii de SEO necesită, de obicei, o investiție financiară semnificativă fără a oferi niciun fel de recompense, ceea ce poate fi frustrant pentru cei care sunt noi în practică.
Deși este posibil ca clasările dvs. de căutări organice să crească pe termen scurt, adesea durează mult mai mult pentru a câștiga un loc râvnit pe prima pagină a Google în relație cu cuvintele dvs. predeterminate.
Brandurile care sunt plasate pe prima pagina a Google au parte de cele mai mari beneficii din punct de vedere al cantității și calității traficului, astfel încât rezultatele vizibile pot să apară mult mai mult târziu.
Acesta este un alt argument convingător pentru contractarea unor furnizori de servicii SEO de calitate, deoarece o astfel de investiție va susține o campanie pe termen mai lung, care va produce mai multe rezultate.
În schimb, pachetele SEO ieftine nu vor putea furniza nimic în afara unei campanii de bază pe termen scurt, una care va oferi o valoare scăzută sau nicio valoare din punct de vedere financiar.
Ultimul cuvânt
Deși este ușor de înțeles alegerea pachetelor SEO ieftine în mediul de afaceri și climatul economic actual, este important ca firmele să respecte regula principală de stabilire a priorității în raport cu costul.
De fapt, acest lucru este și mai important în cazul SEO, unde suma pe care o cheltuiți și tipul de furnizor de servicii are o influență directă asupra rezultatelor pe care le puteți obține.
Acest lucru demonstrează că SEO-ul bun și eficient nu ar trebui să fie niciodată ieftin, deoarece factorii cheie, cum ar fi crearea de conținut de înaltă calitate și obținerea de autoritate prin link building de tip outreach, costă mult timp și sume importante de bani.
Sperăm că argumentele din acest articol vă vor convinge să alegeți servicii SEO de calitate în viitor și să îi ocoliți pe furnizorii de servicii SEO ieftine. Acest lucru vă va oferi șansa să beneficiați de servicii de o calitate excepțională și să aveți parte de rezultatele pe termen lung pe care vi le doriți. Astfel veți putea optimiza un procent cheie din cheltuielile dvs. de marketing.