Cum creați un brand personal
Marketing direct
Pentru orice afacere, brandul personal este un pas cheie spre succes. Iată ce puteți face pentru a îmbunătăți imaginea afacerii dvs.
Învațați să vă diferențiezi de ceilalți, făcându-vă brandul să iasă în evidență față de cele care prevalează pe piața afacerilor.
Ce este branding-ul?
În 1999, conceptul de “personal branding” (branding personal) a fost creat în Statele Unite de către expertul în literatura de afaceri Tom Peters cu scopul de a studia impactului mărcilor asupra pieței forței de muncă și a afacerilor.
Funcția sa este de a construi și de a îmbunătăți brandul personal cu scopul de a atinge obiective specifice. Toți, într-un fel sau altul, suntem un brand, care proiectează lumii o imagine despre cine suntem și cum suntem.
Avantajele creării brandului personal
- Vă ajută să vă cunoașteți din punct de vedere profesional
- Vă pune în valoare experiența dobândită în profilul dvs. de activitate
- Trasează un profil care facilitează strategia de publicitate
- Facilitează găsirea de parteneri cu aceleași interese
Cum să creați un brand
Piața forței de muncă a devenit o mare turbulentă. În cazul în care furtuna ajunge și vă descoperă în picioare, este necesar să țineți seama de gama largă de oferte care există pe piața muncii și a afacerilor. Cunoașterea acestora vă va permite să vă creați brandul personal într-un mod corect.
Trebuie să știți exact ceea ce doriți în ceea ce privește viața profesională. Vreți să câștigați bani sau să faceți ceea ce vă place? Obiectivele dvs. trebuie să meargă puțin mai departe, să preluați frâiele propriului destin.
Concentrați-vă pe un anumit domeniu și studiați-l bine. Acoperirea mai multor zone generează uzură și defocalizare.
Faceți-vă cunoscuți ca specialiști într-un singur domeniu. După ce veți putea demonstra că sunteți competenți într-un anumit domeniu, vă puteți extinde și către alte domenii.
La cine vreți să ajungeți? Trebuie să știți exact la ce clienți vreți să ajungeți și ce fel de potențiali parteneri sau investitori doriți să atrageți.
Tabăra de bază. Locul dvs. de muncă trebuie să aibă impact asupra pieței. Indiferent dacă este vorba despre un loc fizic, cum ar fi un cabinet sau un birou, fie un loc în lumea rețelelor informatice.
Identificați-vă ușor brandul dvs. Nu vă complicați cu nume ciudate sau extravagante. Asta complică asocierea brandului dvs. cu diferite produse.
O imagine bună este fundamentală. Indiferent dacă este vorba de persoana dvs., de design-ul brandului dvs. sau al locului de muncă. O imagine face mai mult decât o mie de cuvinte.
Creați un logo simplu și de impact. Pe lângă faptul că aveți o imagine care vă caracterizează, trebuie să aveți și un logo simplu pentru a atrage atenția în orice mediu.
Investigați piața. Este fundamental, poate cel mai important, să țineți cont de gusturile clienților potențiali. Investigațiile ar trebui să fie periodice, deoarece piața se schimbă în mod constant.
Păstrați o campanie de diseminare activă. Cel mai bun mod pentru o persoană de a păstra un anumit brand este realizarea unei campanii de diseminare constantă. De asemenea, este esențial un slogan bun.
Alte instrumente de marketing personal
Iată alte câteva elemente cheie care vă pot ajuta să vă faceți cunoscut brandul, să creșteți productivitatea companiei dvs. și să generați vânzări sau rezultate mai bune.
Utilizați rețelele de socializare pentru promovarea brandului. În prezent, cel mai bun canal de difuzare pe care îl puteți utiliza sunt rețelele de socializare, care vă permit să ajungeți cât mai departe și într-un timp mai scurt. Profitați la maxim de ele pentru a obține beneficii.
Dacă vreți să progresați în orice afacere, este esențial să dați dovadă de disciplină și seriozitate. Astfel veți spori eficiența afacerii.
Nu îi ascultați pe cei care spun că nu puteți reuși. Când ceva nou, aproape ciudat, apare în viața unei persoane, va fi judecat și ridiculizat. Motivul este, de obicei, același lucru, frica. Mulți oameni se tem de ceilalți. Astfel apar tot felul de comentarii: Nu veți reuși. Nu faceți asta pentru că veți pierde etc.
În astfel de cazuri, cea mai eficientă opțiune de a renunța la temeri este să nu-i ascultați pe cei care vă spun că nu veți reuși, chiar dacă aceștia fac parte din familie.
Credeți în propriile forțe și în restul echipei. Uitați-vă în oglindă și priviți dincolo de prima imagine. Încercați să surprindeți valoarea din spatele imaginii, persoana care ați devenit dincolo de ceea ce pot vedea ceilalți. Insuflați această viziune întregii echipe. Coeziunea echipei oferă sprijin și forță, recunoașterea de sine și echipa conferă încredere în sine. Acum ia naștere actul credinței.
Utilizați-vă talentele naturale și recunoașteți-vă valorile personale. Când o persoană recunoaște cine este, ce lucruri sunt importante pentru ea și își folosește talentul natural este momentul recunoașterii puterii maxime. Atunci când încrederea în sine devine realitate, puteți face orice. Numai atunci când drumul spre visele dvs. coexistă cu valorile dvs. personale, puteți avea parte de succes și vă puteți bucura de el.