Google confirmă că actualizarea algoritmului din 7 martie s-a referit la relevanță, nu la calitate

cristian aprilie 25, 2018 0 Comments

Matt Southern

(Reprezentant Google)

Reprezentantul Google John Mueller a confirmat că actualizarea algoritmului din 7 martie nu a vizat neapărat site-uri de calitate scăzută. Mai degrabă, a avut mai mult de a face cu relevanţa conținutului.

Mueller a dezvăluit aceste informații în timpul unei şedinte de Google Webmaster, care a avut loc în 6 aprilie. El a fost întrebat:

“Dacă avem un site care a suferit actualizările de calitate din 7 şi 9 martie, care este un site legitim, generează conținut de calitate de nivel mondial, obţine o mulţime de linkuri – și, din nefericire, cedează. Acum, după actualizare, celelalte site-uri se află în faţa noastră… Ce am putea face pentru a rezolva aceasta? ”

În primul rând, Mueller clarifică o anumită confuzie prin explicarea faptului că majoritatea actualizărilor algoritmului Google se concentrează pe relevanță. Dacă clasamentele au fost afectate de actualizarea din ultima lună, nu înseamnă că materialul conținutului unui site este de o calitate scăzută.

Multe site-uri își pierd relevanţa în timp, spune Mueller, indiferent de calitatea conținutului. Când vine vorba de a afla cum să faci un site mai relevant, Mueller sugerează că importantă este primirea feedback-ului de la utilizatori, referitor la ce ai mai putea face pentru îmbunătăţirea în general a site-ului.

Răspunsul complet al lui Mueller poate fi vizionat în videoclipul de mai jos, începând de la momentul 11:33.

“În cea mai mare parte cred că poate fi înşelător, deoarece multe dintre actualizările pe care le facem se referă la relevanţă. În special acolo unde încercăm să ne dăm seama de relevanţa anumitor probleme, și nu atât de aspectele specific legate de calitate.

Deci acesta ar putea fi un aspect în cadrul căruia nu credem că site-ul dvs. este relevant pentru acele întrebări care se ridică. Nu înseamnă că este un site rău, ci doar că nu este relevant pentru acele întrebări specifice. Acest lucru se întâmplă de multe ori la multe site-uri. Conţinutul ar putea fi cu adevărat de înaltă calitate, dar, în timp, el nu este văzut ca relevant în imaginea de ansamblu a web-ului.

Deci înțeleg că este întotdeauna o situație dificilă ca proprietar de site, deoarece doriți să aflați ce puteți face pentru a vă întoarce la situațiile anterioare.

Uneori, mai ales atunci când vine vorba de relevanță, nu înseamnă că întotdeauna că aţi greşit ceva şi că trebuie să vă întoarceţi pentru a remedia. Ci doar că lucrurile s-au schimbat.

Deci ceea ce aș recomanda să faceți acolo este, pe de o parte, să încercați să obțineți feedback de la utilizatorii dvs. pentru a afla cum se simt în cadrul site-ului dvs. și pentru a încerca să obțineți cu adevărat un feedback obiectiv cu privire la ceea ce ați putea face diferit sau ce ar trebui să gîndiţi şi să configuraţi diferit.

Ca întotdeauna, cu o mulțime de modificări în trafic, vă recomand să verificați toate detaliile tehnice. Lucruri precum: Putem accesa şi străbate tot conținutul dvs.? Putem să vă indexăm corect conținutul?

Toate aceste lucruri, care potenţial s-ar putea schimba, depind de aceste mici modificări pe care le faceți uneori pe un site web.

Call Now Button