fbpx

Nu mai fiţi un snob al link-urilor și nu mai refuzaţi anumite link-uri

Oblyo Digital Agency aprilie 28, 2018

Dacă există un lucru care mă deranjează în privința lucrului de creare a link-urilor, acela este că numai un singur tip de legătură va funcționa și orice altceva va afecta site-ul. Sau…

Clientul nu va accepta “no follow” sau un link de imagine, sau textul-ancoră nu este ceea ce au specificat.

De cele mai multe ori mă ocup de asta după explicarea riscurilor și recompenselor, dar trebuie să fiu un educator mai bun și să susțin un profil de link-uri larg.

De ce?

Când mă uit la profiluri de link-uri sănătoase pentru site-uri clasate bine, primul lucru pe care îl observ este o gamă largă de tipuri de link-uri acolo. Varietatea link-urilor este bună!

Fiecare webmaster are o opinie diferită despre modul în care ar trebui construite link-urile:

Unii nu doresc să se afle pe aceeași pagină cu un concurent.

Aproape tuturor nu le plac link-urile care folosesc atributul “no follow”.

Unii urăsc link-urile aflate pe o pagină cu mai mult de trei link-uri de ieșire.

Unora le place să apară pe pagini împreună cu alte cu 50 (şi mai multe) link-uri.

Întrebați 25 de webmasteri diferiți acest lucru și veți primi 25 de răspunsuri diferite; aceasta este maniera de lucru în construcția de link-uri.

Educația privitoare la link-uri a parcurs un drum lung în ultimii ani, cu foarte multe articole scrise despre link-urile asupra cărora majoritatea oamenilor aveau o bună cunoaştere a problemei.

Dar oamenii continuă sa aibă un anumit tip de link pe care îl doresc şi încă şi mai multe tipuri de link-uri pe care nu le doresc. Acest lucru poate deveni cu ușurință o problemă dacă webmasterii nu îşi deschid atitudinea referitoare la diferite tipuri de link-uri.

Spălați, curăţaţi, repetați

Dacă te uiți la profilul unui link care conține mai multe advertoriale ai putea să gândești: “Ei bine, există unul care merită”. Același lucru ar fi valabil și pentru un profil de link cu nimic altceva decât cu marcaje sociale sau site-uri directoare.

Nu există într-adevăr multe modalități de a construi link-uri care să nu fi fost anterior gȃndite în vreun fel de altcineva, atunci când acea tactică este veche. În calitate de specialiști în optimizarea motoarelor de căutare (SEO), una dintre cele mai mari probleme ale noastre este aceea că, odată ce găsim ceva care funcționează, îl utilizăm în mod exhaustiv, epuizȃndu-l, îl exploatăm pînă la sînge.

Nu desconsideraţi o tactică doar pentru că nu ați făcut-o înainte. Dacă apare o bună ocazie, luaţi-o în considerare.

Pentru a vă da un exemplu, dacă nu ați căutat pagini de resurse pentru a găzdui link-urile dvs., dar găsiţi una puternică, luați-o în considerare și puneți link-ul dvs. acolo. Dacă este o pagină bună, pe subiect și indexată, spuneţi categoric “da”! Nu desconsideraţi sursa de link-uri doar pentru că nu ați folosit tactica în trecut.

Atât de multe tipuri de link-uri intră și ies din modă; într-o zi ne plac guest posturi-le, a doua zi le urȃm. Un Guest Post ar putea fi chiar pariul cel mai bun pentru obținerea unui link pe un website dorit, așa că păstrați-vă mintea deschisă.

Aici intervin interdicţiile

Nu vă bazați pe un singur tip de link sau pe o singură tactică de linking pentru întregul dvs. profil de link-uri. Având un profil cu un singur tip de link sau link-uri din anumite pagini, poate părea “spammy”.

Nu desconsideraţi “no follow”. Aceasta este una dintre cele mai mari atuuri în crearea de link-uri.

Site-urile web care atrag în mod natural link-uri de intrare atrag, de asemenea, linkuri care folosesc “no follow”. Examinați site-urile de la care provin și, dacă vine ocazia să cereți un link neurmărit de la un site popular, făceți-o. Traficul pe care îl generează merită efortul.

Nu urîţi site-urile cu multe linkuri, link-uri de imagine, linkuri directoare, linkuri pe site-uri noi, linkuri pe site-uri Cold Fusion (care este de obicei o glumă), link-uri pe site-uri care arată că au fost proiectate în 2000 și așa mai departe.

Nu toate site-urile web vor satisface ghidul dvs., dar asta nu înseamnă că sunt oportunități proaste.

Nu spun că trebuie să urmăriți în mod neapărat obținerea unui link de imagine sau să participați la o selectare doar pentru că nu aveți aceste tipuri de link-uri. Dacă linkul nu va sta pe o pagină valoroasă, nu merită depunerea de efort enorm pentru aceasta.

Profiluri de link-uri sănătoase

A avea diferite tipuri de link-uri și mențiuni face parte dintr-un profil natural de link și nu ar trebui să vă înspăimȃnte. Iată o listă de tipuri de link-uri (în nici o ordine specială) pe care le găsesc în mod regulat în profilurile de link-uri sănătoase:

Comentarii ale vizitatorilor;

Linkuri utilizând atributele no follow;

Link-uri de imagine;

Menționări fără link;

Citări locale bazate pe o adresă;

Citări locale bazate pe localizatori de resurse universale (adrese URL);

Link-uri sociale;

Postări sponsorizate;

Recenzii;

Pingbacks;

Mențiuni negative;

Menţiuni pozitive;

Redirecționări;

Selectări (colectări);

Interviuri;

Citate;

Forumuri;

Comentarii;

Widget-uri;

Cred că suntem cu toții îngroziți de a fi penalizați de link-urile proaste, iar eu înțeleg aceasta, dar vă recomand să nu refuzaţi un link doar pentru că nu este ceva pe care l-aţi utilizat în trecut.

Call Now Button