SEO Tehnic. De ce este foarte important.

SEO Tehnic. De ce este foarte important.

SEO Tehnic sprijină site-ul așa cum blocurile de piatră sprijină o clădire, de aceea este un proces foarte important. Aici se face diferența între o firmă de SEO serioasă, care este atentă la toți factorii, vs. o firmă care doar face o treabă rapidă, fără a se uita la viitorul și eviciența site-ului pe termen lung.

O strategie SEO bună trebuie să acopere atât factorii ce țin de optimizarea paginii (conținut bun…etc), cât și de cei tehnici. Cu toate acestea, un studiu realizat de către SEMrush a constatat că un număr destul de mare de site-uri web sunt afectate de problemele tehnice SEO. Este necesar să fac destul de regulat un audit tehnic în profunzime a site-ului tău, pentru a te asigura că motoarele de căutareau capacitatea de a-l accesa cu crawler-e și indexează paginile fără probleme.

Ruth Burr Reedy, director de strategie la UpBuild, a subliniat importanța investirii în SEO tehnic pe termen lung atunci când a vorbit la PeepCon 3.0 din Manila, Filipine. Potrivit lui, SEO tehnic contează foarte mult, dar și cum să te asiguri că elementele tehnice SEO ale site-ului tău sunt puse la punct.

De ce să te concentrezi pe SEO tehnic.

”SEO este ca un proiect in construcții”, spune Burr Reedy, ”Pentru lucruri complicate, trebuie să angajezi un profesionist”. În timp ce motoarele de căutare devin din ce în ce mai bune la accesarea cu crawler-e, indexarea și înțelegerea informațiilor, ele nu sunt perfecte. Și, dacă dintr-un motiv anume, au probleme în a înțelege site-ul tău sau ce vor cei care caută, vor sări peste tine.

Doar să creezi conținut bun nu mai contează dacă nimeni nu îl va putea vedea, găsi. Așa că trebuie să te asiguri că partea tehnică a SEO a site-ului este făcută profesionist.

Cum arată un SEO tehnic bun.

Sunt trei elemente care trebuie să fie luate mereu în considerare:

  • performanța

  • indexarea

  • web crawler.

Performanța:

Ideal, o pagină ar trebui să se încarce sub 2 secunde. În plus, verifică cum este ”cascada” site-ului web folosind site-uri precum webpagetest.org sau Gtmetrix. Acestea îți vor arăta cum arată site-ul în timp ce se încarcă.

Există, de asemenea, alte valori ale vitezei paginii care merită urmărite și optimizate, cum ar fi:

  • primul byte

  • încărcarea conținutului DOM

  • încărcarea paginii

  • interacțiunea

Coduri de mult uitate:

Foarte multe site-uri au coduri de mult uitate care continuă să existe. Cu ajutorul Chrome Developer Tools poți vedea, apoi șterge, orice cod CSS sau JavaScript nefolosit.

Ia în calcul implementarea AMP (Accelerated Mobile Pages) și un design optimizt al site-ului. Utilizatorii se așteaptă ca site-urile să se încarce foarte repede.

Implementează un design receptiv.

Un design pe placul tuturor face ca experiența utilizatorilor să fie mai bună pe toate dispozitivele, așa că trebuie să iei în calcul orice dispozitiv, mai ales pe cele mobile. Nu uita să testezi și să folosești (accesezi) site-ul tău pe cât mai multe dispozitive posibile, astfel încât să poți detecta și remedia problemele care pot avea un impact negativ asupra utilizatorilor.

Crawl-erele și indexarea.

Crawl Budget este cantitatea de timp, bani și resurse pe care Google este dispus să le cheltuiască pe site-ul tău. Un lucru care poate afecta negativ este faptul că ai mai multe adrese URL cu o valoare scăzută. Câteva exemple:

  • parametrii și identificatori de sesiuni

  • conținut duplicat pe site-urile

  • spațiul infinit ( evenimente din calendar care se vor desfășura peste 100 de ani)

Monitorizează periodic raportul privind acoperirea indexului și statisticile de accesare cu crawler-e în noua consolă de căutare Google, astfel încât să poți detecta și rezolva cu ușurință problemele de indexare și de accesare cu crawl-ere.

Viitorul.

Acum, când Google începe să lanseze indexarea paginilor mobile pentru prima dată și web-ul modern nu utilizează întotdeauna o tastatură, o adresă URL sau chiar Internetul, ideea principală de care ar trebui să ne amintim este informația despre dispozitivele agnostice.

Există o mare oportunitate dincolo de conceptul tradițional de căutare web.

Trebuie să optimizăm informațiile despre dispozitive și să ne întrebăm: “Cât de ușor este ca conținutul meu să fie extras de motoarele de căutare și afișat de la dispozitiv la dispozitiv?”
Clasarea pentru fragmente recomandate este o modalitate bună de a afla dacă conținutul tău depășește punctul, deoarece indică faptul că Google extrage cu succes date de pe site-ul tău.
De asemenea, prin utilizarea marcajului semanticeste mai ușor pentru Google să interpreteze conținutul pe care îl publici și ce să facă cu el.

SEO tehnic care funcționează.

Pentru a face munca tehnică SEO, profesioniștii SEO, dezvoltatorii și designerii trebuie să se înțelegaă foarte bine. Experții SEO ar trebui să știe cum să vorbească cu dezvoltatorul, să înțeleagă funcționarea interioară a unui site și să învețe mai multe lucruri legate de coduri.
Dezvoltatorii ar trebui să învețe cum să vorbească SEO și să afle cum codul lor afectează profitul site-ului.
Designerii ar trebui să înțeleagă UX. Un site frumos proiectat este inutil fără el.
Scopul principal al SEO este de a câștiga bani – îmbunătățirea experienței utilizatorului ne va ajuta să realizăm acest lucru.

SEO-ul tehnic nu este totul, nu este finalul SEO-ului. Este nevoie de multe pentru a reuși, dar o tehnică SEO bine pusă la punct face totul mai ușor.

De aceea, la Oblyo Digital  înțelegem toate aceste aspecte. Unde are probleme site-ul tău? Nu ezita să ne contactezi, îți vom răspunde cu profesionalism unde este problema.

Share this post


 

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?