5 modalități dovedite de a vă îmbunătăți clasarea în Google

5 modalități dovedite de a vă îmbunătăți clasarea în Google

Toată lumea își dorește să își îmbunătățească vizibilitatea paginii lor web. Mulți dintre ei caută în acest scop tot felul de scurtături.

Realitatea este că SEO-ul este mai mult un parcurs lung și oricine promite rezultate rapide ar trebui să fie privit cu scepticism.

În acest articol vom vorbi despre pașii ce trebuie parcurși pentru a crește vizibilitatea site-ului vostru în motorul de căutare Google și rezultatul în paginile de căutare ale acestuia. (SERPs).

Acestea fiind spuse, știm că sunteți la fel de interesați să cunoașteți un lucru.

Cât timp durează îmbunătățirea în clasamentul Google?

Nu vom despica firul în patru pentru a oferi un răspuns definitiv legat de cât de mult durează implementarea unei strategii SEO: Depinde.

În timp ce recunoștem că acest lucru este frustrant și pare un pic nerealistic, este adevărat.

În strategiile de SEO nimic nu este lăsat la voia întâmplării. Fiecare situație oferă un set unic de variabile.

Deci, având aceste lucruri în minte, haideți să despicăm în modalități mult mai cuantificabile ceea ce puteți face pentru ca lucrurile să se dezvolte mai devreme decât mai tarziu.

Îmbunătățirea continuă este crucială.

În timpul Google Webmaster Central Office Hours Hangout ce a avut loc luna trecută, una dintre întrebările care au stârnit interes a fost cât durează să vezi rezultatele în clasificarea Google.

John Mueller, Webmaster Trends Analyst pentru Google a subliniat că este nevoie de ceva timp. Pe scurt, deoarece algoritmul motorului de căutare trebuie să efectueze o reevaluare a întregului vostru site după implementarea modificărilor.

Datorită numărului mare de factori aflați în joc, schimbările rapide din SERP nu ar trebui să fie așteptate prea curând.

Mueller a confirmat de asemenea, că dacă chiar vei face schimbări radicale asupra design-ului site-ului tău și al funcționalității acestuia, procesul ar putea dura tot câteva luni sau poate chiar un an până când va avea impactul dorit.

Acesta a avertizat că nu trebuie să stați și să așteptați rezultate după ce faceți upgrade-ul site-ului vostru. Este mai bine să continuați să lucrați pe site, îmbunătățirea continuă a acestuia fiind scopul final.

Îmbunătățirea continuă este importantă, deoarece poate avea un impact pozitiv asupra modului în care site-ul vostru este accesat cu crawlere și indexat. URL-urile slab calitative sunt accesate cu crawlere mai rar de Googlebot, care ar putea, teoretic, să prelungească perioada de reevaluare.

Acestea fiind spuse, nu este o idee bună să eliminați automat paginile cu crawlere neaccesate. Unele dintre aceste pagini ar putea fi clasate pentru cuvinte cheie valoroase și eliminarea ar putea afecta în mod negativ clasamentul și traficul.

Riscul respectiv este un motiv principal pentru care Google recomandă îmbunătățirea consecventă a eliminării paginilor.

Cât timp durează să te clasifici pe Google?
Un studiu realizat de Ahrefs a scos la iveală o serie de informatii interesante în ceea ce privește cât timp durează să ajungi să fi clasat pe Google.

Printre principale puncte, s-a discutat despre:

În medie, o pagină ce a fost clasată în top 10 avea o vechime de peste 2 ani de zile. Cu atât mai mult, media de vârstă a paginilor clasate printre primele era de aproape 3 ani de zile.

Printre paginile clasate în top 10, doar un procent de 22% dintre acestea aveau o vechime mai mică de un an de zile.

Dintre toate paginile incluse în acest studiu, doar aproximativ 6% dintre ele au apărut în top 10 al rezultatelor motoarelor de căutare pentru cel puțin un singur cuvant cheie, pe parcursul unui an întreg.

Referindu-ne la cele mai importante 6% din pagini, majoritatea au reușit să ajungă în top 10 de nicăieri în 2 până la 6 luni.

Deci, pe baza constatărilor lor, aproximativ 94% din paginile studiului nu au reușit niciodată să ajungă în topul primelor 10 clasate ale motorului de căutare în decurs de un an.

Cum puteți îmbunătăți clasarea Google

După cum vedeți, pentru a ajunge la primele 10 SERP-uri în mai puțin de 1 an, este nevoie de multă muncă, abilitate și uneori noroc. Și acest lucru ne duce înapoi la subiectul discuțiilor de astăzi cu privire la modul de îmbunătățire a clasamentului Google.

Deci, dacă doriți să creșteți vânzările și conversiile, lansând site-ul vostru pe prima pagină a Google, trebuie să urmați cinci pași.

1. Începeți cu o fundație solidă.

Structura slabă a site-ului web și arhitectura informațiilor pot fi o provocare chiar și pentru cele mai bune campanii de SEO.

Dacă site-ul vostru este dificil pentru utilizatori pentru a naviga și pentru Google să îl acceseze cu crawlere, clasamentele voastre vor avea cu siguranță de suferit.

Gândiți-vă la “utilitate și funcționalitate” pe o platformă mobilă. Aceasta este calea spre succes.

Efectuați un audit tehnic SEO

Algoritmul Google include sute (dacă nu chiar mii) de semnale, plus învățarea mecanismelor pentru a determina clasarea căutărilor.

Acestea fiind spuse, tendința către elementele de bază ale SEO-ului vă va oferi un avantaj față de mulți concurenți.

Iată un proces de urmat pas cu pas.

Reparați conținutul duplicat.
Problemele cauzate de conținutul dublu sunt de cele mai multe ori legate de probleme de natură tehnică. Cea mai comună dintre acestea fiind existența mai multor versiuni ale aceleași pagini.

De exemplu, http://www.yousite.com, https://www.yousite.com, http://yousite.com, și https://yousite.com ar putea fi considerate de Google, 4 pagini diferite cu conținut identic.

Acest lucru poate fi rezolvat prin setarea regulilor de redirecționare corespunzătoare în fișierul .htaccess.

2. Optimizați pentru mobil.

Odată cu lansarea de către Google a indexului mobil pentru prima dată, site-ul vostru Web trebuie să treacă testul Mobile-Friendly . Potrivit Google:

“… sistemele noastre de accesare cu crawlere, de indexare și de clasificare au utilizat de obicei versiunea de desktop a conținutului unei pagini… Prima indexare înseamnă că vom folosi versiunea mobilă a paginii pentru indexare și clasare…

“Pentru a evita colapsul clasamentului mobil, trebuie să vă adaptati în funcție de sarcinile și performanțele mobile.

Sarcini

Gândiți-vă la ceea ce doriți să facă utilizatorii pe site-ul vostru, odată ce l-au accesat. Ei trebuie să fie capabili să îndeplinească sarcinile de bază fără probleme și fără dificultăți, chiar și în timpul multitasking-ului.

Care sunt primele trei-cinci obiective ale vizitatorilor site-ului? Asigurați-vă că pot fi realizate fără efort pe site-ul vostru mobil.

Performanţă

Vizitatorii dau scroll la nesfârșit pentru a accesa serviciile sau produsele pe care le oferiți?

Imaginile de pe site-ul vostru fac ca timpul de logare să fie mai mare?

Știați că Google va utiliza viteza paginii ca factor de clasificare pentru căutare mobilă, începând cu luna iulie 2018?

Timpul de încărcare a paginii este un factor esențial pentru dispozitivele mobile, în mod particular de când majoritatea conexiunilor mobile au tendința să fie mai lente decât cele ale PC-urilor.

3. Optimizați pentru viteză.

Pentru ambele dispositive, mobil sau desktop, trebuie să monitorizați continuu viteza și să continuați să o îmbunătățiți.

Utilizați instrumentul Google PageSpeed pentru a compara performanța.

Iată cum puteți executa optimizarea vitezei paginii:

Dimensiunea imaginilor

Utilizarea programul preferat de editare a imaginilor. Înainte de încărcare, puteți optimiza imaginea utilizând un instrument de optimizare a compresiei imaginilor.

În cele din urmă, întotdeauna confirmați faptul că dimensiunile imaginii se încadrează în spațiul rezervat imaginii pentru a păstra aspectul curat și structurat pe pagina voastra web live.

Browser Caching

Când un browser web încarcă o pagină, acesta încarcă o serie de resurse. Browser caching stochează aceste fișiere de resurse la nivel local pe computerul utilizatorilor. Astfel, atunci când un utilizator navighează către o pagină nouă, acele resurse nu trebuie să fie încărcate din nou.

Pentru cele mai multe site-uri, cel mai bun mod de a activa cache-ul browser-ului este prin adăugarea de cod la fișierul webhost / server web .htaccess.

Pentru WordPress există plugin-uri disponibile ce pot să realizeze acest lucru.

Manipularea scripturilor

Înainte de a încărca nenumărate fișiere JS și CSS pentru a îmbunătăți site-ul vostru, asigurați-vă că aveți de fapt nevoie de acele creșteri suplimentare, deoarece acestea sfârșesc prin încetinirea site-ului.

Puteți, de asemenea, să vă micșorați fișierele prin îndepărtarea comentariilor, de exemplu, pentru a menține viteza de rulare.

Dacă este posibil să îmbinați mai multe scripturi într-un singur fișier, folosiți-l. În acest fel, va exista doar un apel de preluare la server pentru a încărca toate scripturile.

4. Lucrați asupra link-urilor.

Ambele link-uri interne și externe continuă să aibă o influență foarte mare asupra modului în care este clasat site-ul tău.

Iată câteva sfaturi pentru link-urile voastre:

Fixați link-urile întrerupte.

Mulți proprietari de site-uri au un obicei de a ignora aceste link-uri. Acest lucru poate crea o experiență de utilizare mai mică decât cea ideală.

Dacă rulați un crawl pe site-ul vostru cu instrumente cum ar fi W3C Link Checker, puteți observa cu ușurință erorile 404 și le puteti remedia.

Textul de ancorare cu potrivire exactă

Abuzând textul de ancorare exactă poate fi o piedică pentru strategie externă, dar joacă încă un rol important atunci când selectează textul ancoră intern.

Ar fi de preferat să nu faceti spam, dar dacă este relevant – utilizați-l.

Convertiți menționarea site-ului în link-uri

Luați notă de mențiunile referitoare la site-ul vostru prin setarea unei Alerte Google.

Acest lucru vă va ajuta să țineți evidența mărcilor voastre de pe internet.

În cazurile în care mențiunile sunt deconectate, contactați-l pe webmaster și solicitați să transforme mențiunea într-un link.

5. Optimizarea pe pagină.

Google vrea să te ajute in această privință. Ei au creat un Ghid de pornire pentru optimizarea motorului de căutare (SEO) destinat oricăror persoane interesate să promoveze conținut online prin intermediul căutării Google.

Asemeni arhitecturii din spatele site-ului tău, doar parcurgând pașii de bază, așa cum este explicat în acest ghid, veți ajunge să vă poziționați cu mult deasupra multora dintre competitorii voștri de pe piață.

Cele mai bune practici

Transmite-i lui Google despre ce sunt paginile tale.
Faceți acest lucru adăugând date structurate pe întregul site. Astfel, Google poate înțelege cu ușurință despre ce este vorba pe fiecare pagină.

Schema este formatul preferat de Google.

Tipurile de scheme includ rețete, companii, produse, autori și multe altele.

  • Creați titluri unice, scurte și descriptive.
  • Creați un titlu care este natural și descriptiv, spre deosebire de cuvinte cheie.
  • Fiecare pagină are nevoie de un titlu unic.

Șlefuirea descrierilor Meta ce pot primi click-uri.

Chiar dacă meta-descrierile nu au un impact direct asupra clasamentului site-ului vostru, acestea joacă un rol semnificativ în CTR. Acest lucru, la rândul său, vă poate mări traficul.

Deci, asigurați-vă că toate descrierile sunt atât unice cât și irezistibile pentru a da click pe ele. Dacă nu utilizați o descriere sau dacă lui Google nu ii place descrierea voastră, acesta va genera automat una.

Concluzie

Pe măsură ce Google continuă să închidă ușa tehnicilor și schemelor spam, oricine este serios în legătură cu marketingul digital trebuie să aibă o viziune pe termen lung.

Strategiile menționate mai sus nu sunt sexy sau noi. Cu toate acestea, ele necesită muncă și o investiție continuă a resurselor.

Share this post


 

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?