Studiu de caz Euramis.ro: SEO On-page +Off-page = Succes!

Studiu de caz Euramis.ro: SEO On-page +Off-page = Succes!

Vom prezenta un studiu de caz relevant, despre efectele pozitive generate de conținul concentrat pe SEO, creat de către influenterii localii și felul în care acest lucru poate genera trafic.

În postarea de astăzi, vorbim despre un studiu de caz al unui site al unei companii ce are ca domeniu principal de activitate protecția și securitatea în muncă, site al cărui plan de afaceri încorporează o abordare simplă și deschisă, în ceea ce privește crearea de conținut diversificat pe site-ul lor, ca apoi să promoveze efectiv conținutul. Aceștia cred în crearea și marketarea de conținut, concentrat cel mai puternic pe utilizatorul final, așa cum veți vedea, rezultatele sunt impresionante.

Despre această afacere

Euramis.ro este o companie de securitate si sănatate în muncă, fondată de o echipă formată din antreprenori experimentați și ingineri care au jucat un rol important în rândul companiilor mari de pe piata din Romania. Misiunea companiei este aceea de a împinge industria și să creeze o cultură a securității și sănătății în munca în cadrul organizațiilor din țară, către o formă mult mai autentică, cu experiențe locale, în vreme ce păstrează un nivel ridicat al calității și al încrederii clienților. 

Această formă de abordare cu siguranță nu are o acoperire globală, dar permite companiei să se concentreze în livrarea de conținut superior pentru client. Noi suntem de părere că, acest tip de filosofie este un mare atuu în realizarea acestei povești de succes. În SEO, este mult mai bine să excelezi în puține lucruri decât să fi mediocru în mai multe.

Planificarea și execuția procesului SEO

Arhitectura pentru acest site a fost creată pentru a putea porni cu un conținut minim, ca apoi acesta să crească gradual, în timp. Pe măsură ce mai multe postări sunt adăugate site-ului, se începe identificarea acelor experți locali ce realizează postările în acele zone, și astfel, avându-i la dispoziție pentru crearea de conținut pentru client.

Odată ce site-ul a fost pus în funcțiune, a fost efectuat un audit exhaustiv al acestuia, inclusiv utilizarea instrumentelor de accesare, și extragerea și analizarea datelor din Google Analytics și din Google Search Console. Aceste verificări sunt repetate în mod constant pentru a se asigura că site-ul rămâne ușor de găsit în rândul motoarelor de căutare, și să analizeze totul astfel încât să nu inceapă să apară probleme pe site și să se extindă.

Din perspectivă promoțională, experții locali contribuie, de asemenea, la dezvoltarea vizibilității site-ului, iar acest lucru contribuie adesea la atragerea multor link-uri. O parte importantă din strategia SEO

Acțiunea a fost apoi efectuată la nivel local, pentru a comunica ceea ce euramis.ro oferă.

Euramis.ro a observant o crestere graduala în traficul organic, cum nu a fost văzută la lansarea acestuia. Site-ul apare acum în topul primelor cinci, pentru că folosește cuvinte-cheie cu valoare ridicată, precum “Firmă protectia muncii Bucuresti” “Protectia muncii Bucuresti””Servicii SSM” “Securitatea muncii” etc…

Euramis

Am reușit o creștere extraordinară a traficului, așa cum se poate vedea mai jos:

euramis-ro

În prezent, traficul continuă să crească într-un mod stabil, cu ocazionalele vârfuri și scăderi, așa cum se vede în ianuarie 2018.

Este nevoie de dedicare pentru a oferi utilizatorilor o experiență superioară, cu ajutorul unui site bine construit, iar apoi prin promovara conținutului într-un mod cât mai eficient.

Share this post


 

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?