Google: Este mai bine să îmbunătățești conținutul de calitate mai scăzută decât să îl ștergi.

Google: Este mai bine să îmbunătățești conținutul de calitate mai scăzută decât să îl ștergi.

John Mueller de la Google a clarificat orice confuzie referitoare la conținutul de mai slabă calitate atunci când a fost întrebat despre acest lucru în cadrul conferinței Google Webmaster Hangout.

Mueller a dat și o definiție pe înțelesul tuturor: ”Deci, în general, când vine vorba de conținut de calitate mai slabă, este ceva ce motorul de căutare vede că oferă site-ul tău, dar lucrul oferit nu este atât de important.

Ce trebuie să faci dacă ai un conținut de calitate scăzută? Există două adordări, spune Mueller, așa că nu te duce direct să ștergi conținutul, nu aceasta este soluția cea mai bună. Cea mai bună soluție este păstrarea conținutului acolo unde este și îmbunătățirea acestuia.

Există două abordări pentru rezolvarea acestui aspect. Pe de o parte, poți să îmbunătățești conținutul și, din punctul meu de vedere, dacă vei putea să îmbunătățești conținutul, probabil că aceasta este cea mai bună abordare posibilă.

Într-adevăr, uită-te mai bine asupra conținutului și analizează bine de ce l-ai publicat în primul rând. Dacă are un scop, asigurați-vă că adaugă valoare, aduce ceva în plus.

Ai avut în mod clar un motiv pentru care ai scris conținutul în primul rând, așa că vezi cum poți face să devină mai interesant și să aducă valoare.


Mueller adaugă că pot exista circumstanțe atenuante în care ștergerea conținutului este o opțiune mai bună decât să îl îmbunătățești.


S-ar putea ca uneori să nu poți îmbunătăți conținutul de calitate mai scăzută, pentru că este prea mult sau poate pentru că a fost generat automat la un moment dat.

Mai degrabă decât să îmbunătățești anumite aspecte ale conținutului și să nu îmbunătățești altele, Mueller recomandă să le aranjezi pe toate (fără să faci rabat)- ori le ștergi, ori încerci să îmbunătățești tot conținutul. Conținutul de slabă calitate neindexat de motoarele de căutare se poate șterge.

Am scris pe scurt. Dacă pe site-ul tău există conținut care nu este de cea mai bună calitate, și poate să fie îmbunătățit, fă-o! Înceracă să îl faci cât mai bun. Dar, dacă ai un conținut prea mare, este prea mult ca să îmbunătățești, soluția este să îl ștergi.

Pentru o analiză și mai detaliată a site-ului tău nu exita să ne cauți.

Share this post

Lasă un răspuns