SEO este istorie- cele mai răspândite mituri despre SEO care trebuie să dispară.
Ca în orice domeniu, există concepții și mituri care nu vor dispărea. Chiar și în timpurile moderne de azi, există o mulțime de convingeri și idei care încă rămân false (pentru că așa le știe toată lumea), indiferent de câte contra argumente se vor aduce. ”Ia-i omului minciuna vieții și l-ai ucis”.
Este mai ușor ca oricând, în ziua de azi, ca oamenii să împărtășească informațiile în toate variantele lor. Și miturile au devenit mult mai accesibile.
Știrile false, informațiile greșite și ideile false se amestecă cu cele adevărate, provocând confuzie și furie.
Nici industria de SEO nu este scutită de mituri. Cum spunea și Tony Wright (CEO al WrightIMC) ”informații greșite despre SEO sunt foarte ușor de găsit”.
De fapt, există multe concepții greșite despre domeniul optimizării motoarelor de căutare. Într-un sondaj făcut pe Twitter de către ”Search Engine Journal” au întrebat care sunt miturile cele mai des auzite- și care sunt miturile care ar vrea să dipară.
Miturile cele mai des întâlnite- și care sunt miturile care ai vrea să dipară?
- Mitul cum că ”SEO este istorie” – 41 %
- ”Cumpărând AdWords crești în clasament” – 21%
- ”SEO este o înșelătorie”- 19%
- ”Rețelele de socializare și social media sunt singurele care te ajută să urci în clasament”.
Ce au răspuns câțiva utilizatori: ”Mă deranjează când se spune că SEO este istorie. Oare realizează ei că atât timp cât există internet, SEO este prezentul și viitorul?” sau ”Gluma cum că ”SEO este istorie” auzită de atâtea ori nici nu mai este distractivă.”, ”Frate, ”SEO este o artă străveche”. Și multe alte comentarii.
Pentru că la Oblyo Digital Agency lucrăm cu SEO (printre altele), știm cum funcționează optimizarea SEO, putem demonta multe dintre miturile care s-au creat, lăsând faptele să vorbească.
Demontând miturile legate de optimizarea SEO prin fapte:
SEO nu este istorie- doar evoluează:
Dacă ar fi să ne luăm după mai multe articole din trecut, SEO ar fi trebuit să fie deja mort. În ciuda acestor lucruri, SEO nu este mort. Optimizarea SEO este una dinte puținele industrii în care schimbarea este percepută ca finalul ei. Dar, ori de câte ori se face o descoperire medicală, este medicina văzută ca moartă? Este ridicol! Aproape totul se schimbă.
Caută pe ”Google” (SEO este mort, dar în engleză. Așa o să îți apară în franceză). Câte pagini sunt? În timp ce mulți ”criminali ai optimizării SEO” își revendică ”crima”, unii autorii încă folosesc ”Ceva este mort” ca titlu. Poate tocmai un astfel de titl ar trebui să fie mort.
Ca idee: – în ciuda faptului că a fost declarat mort de mulți ”experți” în trecut, optimizarea SEO este foarte vie. Doar căile vechi de a face acest lucru au murit.
Cumpărarea de AdWords nu va afecta direct clasarea în motoarele de căutare:
Pur și simplu cumpărarea ”AdWords” de la ”Google” nu înseamnă că te vei și clasa automat sus în SERP-urile lor.
Să vedem ce spune Google despre motivul pentru care marketing-ul PPC (pay per click) AdWords nu va ajuta SEO: ”Principala responsabilitate a Google este aceea de a oferi utilizatorilor cele mai relevante rezultate posibile. În cazul în care firmele ar putea să plătească pentru rezultate mai bune în motoarele de căutare, utilizatorii nu ar mai obține informațiile pe care le caută.”
Ca idee– AdWords nu afectează direct clasarea ta în rezultatele de căutare organică.
Pentru mai multe despre AddWords vezi articolul nostru care se referă strict pe acest subiect.
SEO este importantă și este de viitor:
Ca să înțelegi de ce optimizarea SEO este importantă, trebuie să înțelegi de ce căutarea este importantă.
Cum spunea Ryan Jones de la SapientRazorfish: ”Căutarea contează deoarece utilizatorii contează.
Pe măsură ce tehnologia continuă să evolueze, SEO-urile vor aborda în mod constant noi căi de căutare, noi dispozitive de căutare și noi tipuri de căutări (cum ar fi căutarea vocală), dar singurul lucru care va rămâne constant este motivul pentru care oamenii căută lucruri.”
Ca idee– optimizarea SEO va conta și în viitor.
Social Media nu afectează direct clasarea în rezultatele căutării:
Social Media nu te poate propulsa în clasamentul de sus a SERP-urilor, dar poate:
să fie folosită pentru serviciul cu clienții.
Să ajute la creșterea loialității.
Să îmbunătățească vânzările magazinului tău on-line.
Să îmbunătățească produsul tău.
Și multe altele.
Cum spunea și Ron Don, de la Visiture: ”Chiar dacă social media nu este un factor direct de clasificare pentru Google este una dintre cele mai bune modalități de a promova conținutul și a fi găsit online. În final, despre lucrul acesta este vorba când ne gândim la SEO.
Ca idee– Social media nu o să fie ingredientul minune care te va propulsa pe primul loc în clasament. Dar, o strategie coerentă de social media poate ajuta mult eforturile tale de optimizare SEO.
Care sunt cele mai des auzite mituri legate de SEO? Intră pe pagina noastră și ni le spune care sunt. Poate sunt unele mai puțin auzite, de aceea vrem să știm mai multe de la tine. Te așteptăm cu drag.