5 metode prin care afacerea ta să arate foarte bine pentru clienții din mediul online.

5 metode prin care afacerea ta să arate foarte bine pentru clienții din mediul online.

Cum poți face ca marca ta să fie mult mai atractivă pentru clienți decât concurența?

Toți proprietarii de afaceri, la început de drum, își pun întrebarea aceasta. Cum poți atrage clienții fără să arăți ”ieftin”. Propietarii de afaceri se tem de faptul că difuzarea de materiale promoționale sau oferirea de reduceri, în special în anunțurile de pe rețelele de socializare, ar putea să transmită o imagine mai puțin dorită a produsului, sau a altor elemente (cum ar fi un restaurant- să nu dea impresia că locul unde se află nu este printre cele mai bune). Cu toate acestea, mulți reușesc să realizeze oferte foarte atrăgătoare, cu mult succes.

Întrebarea este: cum pot unele firme să facă astfel de oferte, păstrând în același timp intactă reputația lor?

 

Oferte în marketing:

Această problemă, numită ”dilema reducerii” este modul în care poți oferi stimulente (oferte) publicului tău prin canalele de marketing, fără a face ca produsul tău să pară ieftin. Acest lucru se extinde în orice domeniu de afaceri.

Într-un interviu acordat de directorul general al afacerilor de consum O2, Philip Maple, pentru ”Marketing Week”, a declarat:

”La nivel macro, ritmul inovării pe tot cuprinsul peisajului digital este foarte rapid, în special în zona tehnologiilor mobile…. Când vorbim cu clienții, vedem că nevoile lor se schimbă și, sincer, dacă nu evoluăm și nu ne schimbăm odată cu ei, afacerea noastră o să fie depășită.”

Continuă să spună cum ofertele și micile stimulente (reduceri) coduc la descoperirea produsului, în final înfluențând alegerile pe care oamenii le fac într-o lume cu multă publicitate online.

Concluzia- reducerile, ofertele ajută potențialii clienți să vadă afacerea ta și să vină spre tine. Și, atâta timp cât le oferi un produs care face ca afacerea ta să arate de calitate, atunci reducerile și ofertele sunt un lucru benefic pentru tine.

 

Cum se face o reducere care să aducă valoare?

Să ai grijă ca afacerea să nu pară una ieftină. Trebuie să te asiguri ca fiecare efort de marketing îți crește afacerea și te face să ieși în evidență dintre concurenți.

La Oblyo Digital Agency îți prezentăm, printre altele, câteva moduri de a atrage clienții prin reducerile și ofertele orientate către ei:

 

  1. Nu sunt disponibile în orice zi:

Indiferent dacă este vorba de o ofertă o dată pe săptămână pe care o poți promova pe canalele de media social sau o ofertă ”semestrială”, cheia este să arăți că ofertele nu apar în fiecare zi, că nu ”trăiești” numai din oferte. Clienții trebuie să simtă că atunci când este o ofertă este ceva special. Din momentul în care clienții simt că ofertele sunt zilnice, standard, încep să înțeleagă că nu a existat niciodată o ofertă.

 

  1. Clienții vor să facă economii:

Oamenii iubesc să economisească bani pe lucrurile pe care le iubesc, în special la articolele de lux pentru care costul se poate justifica mai greu.

În cazul în care ai un preț stabilit pentru produse sau serviciile pe care le vinzi, oferind o reducere mare din preț de câteva ori pe an, sau chiar să atragi oameni cu oferirea de cupoane sau printr-un anunț publicitar, este o metodă foarte bună de a menține valoarea serviciilor oferite de tine.

Cheia este să te asiguri că prețul inițial este cunoscut și este afișat alături de reducerea pe care o oferi.

Din nou, acest lucru nu trebuie să fie ceva ce oferi în fiecare zi, altfel oamenii vor echivala prețul de vânzare cu prețul real. Este ceva ce ar trebui perceput și prezentat ca o oportunitate rară.

 

  1. Oferte personalizate, exclusivități și recompense pentru clienții care au mai cumpărat de la tine:

Cliențiilor le place să se simtă ca și cum ar face parte dintr-un club exclusivist cu brand-urile și serviciile pe care doresc.

Ca să faci ofertele și mai valorose, poți să oferi reduceri clienților care au cumpărat mai mult de la tine, cât și persoanelor care iubesc produsul tău.

Poți stimula trimiterea către mai multe pagini din mediul social a mărcii tale prin oferirea de reduceri (la urma urmei, zvonurile și promovarea ”din gură în gură” sunt lucurui importante pentru marketing). Poți face un club de recompense, în care clienții loiali se pot alătura pentru recompense.

Prin acordarea de reduceri exclusiviste sau personalizate, eviți ca reducerile să arate neconvingător, că produsul nu este atât de valoros, iar persoanele care nu fac parte dintre clienți să se alăture clubului select.

 

  1. Evită ca reducerile să arate neconvingător:

Reducerile nu ar trebui să aibă loc în fiecare zi. Oamenii nu se vor simți legați de produsul tău dacă simt că reducerile pe care le oferi sunt o practică standard. O reducere este valoroasă atunci când oamenii simt cu adevărat că sunt răsplătiți pentru alegerea făcută.

 

  1. Profită de platformele mobile din mediul online:

Odată ce ai decis să oferi recompense, reduceri și te-ai asigurat că aduc valoare, și vezi că publicul vrea, este timpul să începi să te promovezi. În unele cazuri, cupoanele din aplicații mobile sunt ceea ce vrei, ideal ar fi ca oamenii să devină mai apropiați mărcii tale prin abonarea la canalul tău media și să te urmărească în mediul social, astfel încăt eforturile tale să fie dispuse pe mai multe zone.

Dacă vrei să ai multe persoane care te urmăresc, rocomandăm să pui reducerile și ofertele la Instagram și Facebook. Și publicitatea pentru reduceri trebuie să fie la fel de importantă precum este produsul, nu poți face o reclamă pentru reduceri care nu arată satisfăcător.

Share this post

Lasă un răspuns