7 metode de a creea un conținut fenomenal (și care să aducă autoritate), chiar dacă ești la început de drum.

7 metode de a creea un conținut fenomenal (și care să aducă autoritate), chiar dacă ești la început de drum.

La Oblyo Digital Agency înțelegem că una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă blogger-ii și cei care realizează conținut este să scrie un conținut care să iasă în evidență, să fie atractiv. Dar nu trebuie să îți fie teamă.

Mulți oameni cred că trebuie să fii un expert cu mulți ani de experiență ca să concurezi pe piață. Ceea ce face ca realizarea de conținut să fie și mai dificilă este faptul că nu este suficient să creezi un conținut extraordinar doar o singură dată, ca apoi să realizezi conținut mai puțin extraordinar. Trebuie să o poți realiza conținut extraordinar în mod constant.

Dar, nu te lăsa descumpănit, mulți oameni care au devenit un punct de reper, care îi influențează pe ceilalți acum au început fără experiență și fără relații. Au realizat o comunitate de urmăritori și, în cele din urmă, au devenit un reper în domeniu prin creerea de conținut de calitate în mod constant.

Deci cum au reușit?

Iată șapte (7) metode de a creea conținut extraordinar și care să acapareze, chiar dacă ești la început de drum:

1. Studii de caz:

Unul dintre cele mai importante tipuri de conținut este studiul de caz. Aplicarea unei tactici și obținerea unui rezultat real în cifre care să îl susțină este una dintre cele mai bune modalități de a te prezenta ca expert.

Ingredientele pentru acest tip de articole sunt:

− gândește ce vrei să realizezi.
− Obține un rezultat.
− Pune rezultatele într-un articol.

Pentru unele rezultate o să fie nevoie de mai bine de un an, dar unele rezultate pot fi obținute mult mai repede.

Câteva rezultate rapide:

− sute de abonați (subscribers) la publicarea pe LinkedIn când au deschis platforma lor către un public mai larg.
− Trafic mai mare prin promovarea primei postări pe blog cu ajutorul mesajelor prin e-mail.
− Să ai niște persoane- experți care să îți promoveze conținutul tău (dacă este de calitate) atunci când nimeni nu știe de tine.

Acționarea și împrăștierea (sher-uirea) rezultatelor tale reprezintă una dintre cele mai bune modalități de a creea conținut- reper, chiar dacă aplici tehnici pe care și alte persoane le-au aplicat. Vei învăța lucruri despre care alte persoane nu au scris și, probabil, vei face lucrurile în felul tău unic.

2. Analize (pe un subiect de interes):

O altă modalitate de a creea conținut este de a face o analiză detaliată pe un subiect de mare interes. Dacă ești curios într-un domeniu, cercetarea este, de obicei, primul pas pe care îl faci înainte de a-ți spune punctul de vedere.

Cercetarea și analiza reprezintă un pas pe care îl faci înainte de a pune în aplicare un proiect, astfel încât să poți influența în continuare activitatea scriind despre ceea ce înveți și să împarți conținutul și altor persoane.

3. Raportează-te la tendințe și știri:

Experții în blogging vorbesc mereu despre importanța publicării unui conținut mereu nou și proaspăt, dar scrierea unor subiecte în tendințe sau raportarea la breaking news (știri de ultimă oră) este o modalitate excelentă de a ține cititorii în priză. De fapt, unele publicații se concentrează în principal pe ce este nou și în tendințe, decât pe conținut nou.

Chiar dacă strategia ta de conținut se se învârte în jurul știrilor sau tendințelor, poți totuși să folosești tendințele și știrile pentru a crește eficiența.

De exemplu, un blog din 2015 care se baza pe alternative de instrumente pentru cuvinte cheie, când Google a făcut modificări la ”Planificatorul de cuvinte cheie” și la ”Google Analytics” care au restricționat datele de la un cuvânt cheie, a devenit popular. Pentru că era în tendințe. Tot așa, un blog din 2017 despre același subiect, nu a mai avut succesul celui din 2015, pentru că tendințele erau altele.

4. Controverse:

O altă metodă este aceea de a lua o poziție care este împotriva tendințelor, care contravine convingerilor populare și să susții articolul cu argumente logice, dovezi, exemple.

De exemplu, foarte mulți oameni cred că un conținut duplicat face rău SEOului. Ca rezultat, mulți oameni evită să apară conținutul indexat pe alte site-uri web. De exemplu, în nișa de pierdere în greutate, dieta Atkins, unul dintre cele mai controversate planuri de dietă atunci când a fost introdus.

Practic, dieta Atkins implica un consum de alimente bogate în grăsimi saturate și proteine. Mulți experți nu au crezut că planul ar funcționa deoarece dieta avea o cantitate mare de grăsimi saturate, dar cercetările au arătat mai târziu că grăsimea saturată nu era dăunătoare pentru oameni. Într-un studiu publicat în Search Engine Jornal ( Dezbaterea mitului conținutului lung: Un caz de date cu conținut scurt. – am tradus titlul original) apre că mulți oameni cred că un conținut cu formule lungi depășește conținutul scurt, dar apar multe exemple în care cinținutul scurt poate să fie mai bun.

5. Distrează și întrigă:

O altă metodă este aceea să distrezi oamenii prin articole, sau să îi intrigi. Divertisementul tinde să fie mai puțin utilizat, în special în ceea ce privește ”cum să” sau rezolvarea problemelor în nișa marketing-ului digital.

Dar trebuie să ții cont că divertismentul este eficient, chiar și în nișele ”non-divertisment”, oamenii au o nevoie naturală de a fi distrați. Oamenii sunt atrași de lucruri amuzante și distractive – este modul în care funcționează creierul nostru.
Blog-urile scrise de Neville Medhora au făcut o treabă excelentă în a-și distra publicul. Într-un blog vorbește despre modul în care expresia feței poate afecta percepția oamenilor asupra ta și că zâmbetul poate crește încrederea oamenilor în tine ca furnizor de servicii profesionale.

Spunând o poveste (celebrul ”stay awhile and listen” – din jocul ”Diablo”) este un alt mod de a folosi divertismentul pentru a-i atrage pe oameni. Articolul cu o poveste o să fie mult mai mult citit.

6. Abordează subiectul dintr-un unghi diferit:

Una dintre cele mai mari provocări din lumea conținutului este că majoritatea subiectelor au fost deja scrise în mod excesiv. O modalitate de a atrage atenția este aceea de a scrie conținut dintr-un unghi diferit.

Despre un subiect care interesează publicul, poți să îl abordezi dintr-o altă perspectivă, astfel deschizând noi posibilități (despre care publicul nici nu știa dacă nu citea perspectiva ta).

7. Ultilizează videoclipuri:

Conținutul video este o altă metodă de a face conținut de calitate. Mulți oameni se tem să facă videoclipuri deoarece simt că este multă muncă sau că au nevoie de abilități tehnice. Dar camerele web și microfoanele sunt necostisitoare, iar software-ul de editare video nu este greu de folosit (există și versiuni gratuite).

Videoclipul îți permite să te conectezi cu publicul într-un mod mai personal decât conținutul scris. De asemenea, permite să demonstrezi ideile într-o manieră vizuală, în timp ce arăți siguranță pe subiectul tratat. Vei atrage oamenii care acordă mai puțin timp citirii unui articol, fiind mai ușor de atras și partea care consumă conținut video.

Concluzii:

La Oblyo Digital Agency înțelegem că scrierea unui conținut de calitate este una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă marketing-ul. Dar, cu puțin timp și efort suplimentar, poți realiza un conținut care să iasă în evidență și care să devină un punct de reper. Te așteptăm!

Share this post

Lasă un răspuns