Strategii SEO Last-Minute pentru perioada sarbatorilor de iarna

cristian noiembrie 29, 2016 0 Comments

Ai tot amanat sa folosesti strategii SEO pentru perioada sarbatorilor de iarna din 2016?

Daca este prea tarziu sa folosesti cuvinte cheie cu buget mare, Cristian Ionita iti arata cateva tactici pe care le poti utiliza pentru a castiga pe partea de SEO si in acest sezon. Deci, ai amanat pana la mijlocul lunii noiembrie, iar acum te lupti sa gasesti o modalitate de a impulsiona traficul de cautare organica pentru perioada sarbatorilor. Chiar daca acesta este, probabil, momentul ideal pentru planificarea strategiilor SEO pentru vacanta din anul 2017, acum vreau sa-ti arat cateva sfaturi pentru a te pozitiona mai bine in 2016. Criteriul de baza al oricarei activitati pe care il vei intreprinde in acest moment este simplu: concentreaza-te pe zonele cu castig rapid. Nu vorbim acum despre marile strategii de construirea de link-uri, ca si acelea care nu te vor recompnsa suficient de rapid, fara un impuls masiv.

 

Ne vom concentra pe a pune punctul pe “i” pentru a obtine rezultate rapide.

Sincer sa fiu, doar aceste tactici nu o sa va propulseze in partea de sus a paginii; va trebui sa le folositi si in strategiile SEO din 2017. Aceste sfarturi au rolul de a va ajuta mai mult in clasamentul pentru termeni locali si cuvintele cheie lungi. (long-tail phrases). Acest moment este Last-Minute si, la fel, cum stie fiecare cumparator din ultimul minut, uneori, trebuie sa iei maximum din ceea ce poti obtine si sa planifici actiunile pentru a obtine comenzi ceva mai devreme in anul viitor.

 

A venit momentul sa intram in detalii.

 

Pagina de Afaceri Google My Business

 

Nu ar trebui sa fie listata aici si, sper ca deja ati acoperit deja aceasta sectiune – dar daca aveti o afacere cu prezenta offline, este esential sa creati, verificati si sa optimizati pagina de companie Google.

 

Acest lucru este absolut esential pentru SEO local si are beneficii pentru companiile de orice tip.

 

– Consolideaza catre Google faptul ca sunteti o companie. Acest lucru confirma prezenta fizica a afacerii dvs. si presupunerea ca este mai legtima decat afacerile fara prezenta locala.

 

– O catare dupa brand-ul dvs. va arata cu o mai mare probabilitate un rezultat de tip Knowledge Graph, care include informatii de pe pagina dvs. de afaceri Google.

 

In cazul in care acest lucru nu pare important, imaginati-va o cautare dupa brand-ul dvs. care include anuntul competitorilor din AdWords. Knowledge Graph ajuta la distragerea atentiei de la compania pentru care au inceput cautarea catre afacerea dvs.

 

A configura corect o pagina de afaceri Google My Business dureaza, in general, doar cateva ore, dar este bine sa incepieti chiar acum.

 

Pentru a fi verificata, Google va va trimite o carte postala la locatia dvs. si va trebui sa introduceti codul inscris pe cartea postala pentru confirmare. In acest fel veti putea beneficia de toate functiile pe care Google My Business le ofera.

 

Odata ce a fost solicitata, cartea postala poate ajunge in cateva zile, insa uneori dureaza si mai mult, asa ca este bine sa faceti acest lucru astazi.

 

Daca inca nu aveti o intregistrare verificata pe Google My Business, poti face acest lucru chiar acum de la acest link.

 

Optimizarea titlurilor si a descrierilor

Titlurile au impact direct in pozitionarea in cautari; descrierile nu fac acest lucru. In aceasta situatie, ce anume are mai mult impact? Daca ati spus “numarul de click-uri contorizate”, atunci aveti dreptate. (Mentionez acest lucru pentru a nu trece rapid peste acest aspect si sa optimizati doar titlurile). Deci, alocati-va ceva timp pentru a verifica titlurile si descrierile si pentru a va asigura ca sunt optimizate SEO si pentru cresterea ratele de click. Aceasta inseamna ca titlurile si descrierile pagnilor contin cuvintele cheie, dar sunt scrise intr-un mod care face ca cel care face cautari sa fie atras de pagina dvs.

 

Inainte de a merge mai departe, sa ne uitam rapid la un exemplu.

 

Ganditi-va la urmatorul scenariu: esti un parinte care cauta cel mai recent joc video pentru adolescenti pentru a-l face cadou sarbatori. Care din exemplele de mai jos sunt mai atragatoare:

 

Titlu anunt: Top 10 jocuri video pentru Craciun 2016 | GamerEmpire.info

 

Descriere: Gamer Empire mobilizeaza entuziastii de jocuri video de top pentru a evalua si vota jocurile video de top din acest an pentru a te ajta sa cumperi un cadou de Craciun mult mai usor.

 

sau

 

Titlu anunt: Cele mai bune jocuri video | Ultima Guardian, Titanfall 2, Pokemon Sun & Moon, Battlefield …

 

Descriere: Cele mai bune jocuri video de Craciun, inclusiv Last Guardian, Titalfall 2, Pokemon O astfel & Moon, Battlefield 1, Call of Duty: Infinit Warfare, Skyrim, PS4, … consola Xbox One

 

Primul titlu este orientat spre atragerea cumparatorului tinta (parinte, indicarea unui mic indiciu cu privire la ceea ce sa cumpere) si, de asemenea, se concentreaza pe cuvintele cheie de pe pagina care ar trebui sa fie in rezultate. Desigur, aceste optimizari ar trebui sa fie pentru fiecare din paginile individuale cu jocuri si console de joc.

 

Aceasta inseamna o situatie castigatoare pentru ambele fronturi.

 

Pagina ar fi clasata mai bine prin utilizarea concentrata de cuvinte cheie, iar numarul de clicuri ar fi, probabil, mai mare. Titlul si descrierea sunt scrise astfel incat sa se concentreze pe comunicarea solutiei la cautarile respective, decat sa fie doar o lista de cuvinte cheie.

 

Focalizarea inversa pe cuvinte cheie

Presupunand ca cititi acest acest articol deoarece ati tot amanat si acum va doriti din rasputeri sa profitati din plin de sarbatori, este timpul pentru a va construi o strategie de jos in sus. Prin aceasta vreau sa spun prin a incepe cercetarea cu cuvintele cheie din partea de jos a listei. Dupa ce trec cele cinci saptamani, daca nu sunteti in clasament pentru cuvantul “SEO”, in situatia in care jucati cartile potrivite, ati putea sa fii in top pentru “Servicii SEO Bucuresti”, sau chiar pentru “Servicii SEO”. Ideea principala aici este ca, mai degraba ati merge pentru fraze lungi si, in lipsa, sa va concentrati pe cuvinte de rang mai mic, inferioare, cu mai putina concurenta, cu scopul de a obtine trafic. Daca aveti o nisa anume, o marca sau oferiti valoare adaugata, atunci veti stii care sunt cuvintele cheie care se potrivesc pentru a va focaliza atentia pe acestea.

Campanie de advertoriale

Experimenteaza puterea unei campanii targetate prin intermediul oblyo.ro, pentru o rezonanta maxima in Social Media & SEO. Privita ca un instrument de marketing, campania de advertoriale aduce avantaje foarte greu de ignorat intr-un mediu de afaceri in continua tranzitie.

Optimizarea continutului

Pastrez aceasta ca fiind ultima recomandare, desi nu ar trebui sa o mai spun. Examinati continutul de pe site si clasamentul curent. In cazul in care mai aveti continut neoptimizat, este necesar sa remediati acest lucru. Mos Craciun nu este singurul care isi verifica propria lista de doua ori. Aceasta etapa implica, in general, sa faceti o lista a tuturor paginilor (sau cel putin a tuturor paginilor potentiale de tip landing pentru cautari organice) si sa verificati daca acestea sunt optimizate in mod corespunzator pentru a viza cuvintele cheie pentru care aveti o sansa de a va clasa in cautari intr-o perioada scurta de timp. De asemenea, este de dorit sa revizuiti topul dvs. de cautari curente (Search Console este un loc minunat pentru a incepe) si sa va concentrati pe fraze care au rang scazut pe prima pagina sau un rang mare pe pagina a doua, astfel ca acesti termeni sa ajunga mai usor in top click-uri. Cu toate acestea, nu este suficient timp pentru acestea acum, astfel incat accentul ar trebui pus pe strategiile de optimizare on site.

 

Call Now Button