Ce este SEO?
SEO este acronimul pentru Search Engine Optimization (optimizarea pentru motoarele de cautare) si consta in optimizarea site-urilor astfel incat sa atinga o pozitie cat mai inalta in rezultatele cautarilor pe Google – sau alte motoare de cautare. SEO se centreaza pe rezultatele cautarilor organice (neplatite). Mai jos vrem sa raspundem la intrebarea „Ce este SEO?”, explicand cum facem noi SEO la Oblyo Digital Agency.
Algoritmul Google
Pentru a face ca paginile web sa apara printre primele rezultate ale motoarelor de cautare, SEO incearca sa le modeleze in functie de algoritmii Google. Desi acestia sunt secreti, anii de experienta in SEO ne-au format o idee destul de clara asupra celor mai importanti factori care contribuie la o cat mai buna pozitionare.
Astfel, avem doua categorii:
Factori On-page SEO
Factorii On-page SEO sunt totalitatea factorilor din site care au un rol activ in SEO, printre acestia numarandu-se si diferite aspecte tehnice al site-ului. De exemplu, platforma WordPress este creata in vederea optimizarii SEO, iar in combinatie cu know-how-ul Oblyo Digital Agency, majoritatea provocarilor tehnice sunt ca si rezolvate.
Structura site-ului, viteza site-ului si continutul site-ului sunt alti factori importanti on-page SEO.
Factori Off-page SEO
Acesti factori sunt mai greu de influentat. Cel mai important este dat de linkurile catre site-ul tau. Cu cat sunt mai importante site-urile care au linkuri catre site-ul tau, cu atat te vei situa mai sus in rezultatele motoarelor de cautare.
Alt factor off-page este concurenta si nisa. In unele niste este mai usor, in altele mai greu sa iesi in topul cautarilor. De asemenea, dimensiunea pietei in domeniul tau este un alt factor important.
La Oblyo Digital Agency credem ca SEO nu este despre trucuri. De fapt, este o strategie pe termen lung. Trucurile pentru a te alinia algoritmului Google au numai efect imediat. Misiunea Google este sa organizeze informatiile virtuale si sa le faca universal accesibile si folositoare. Google vrea ca utilizatorii sa se bucure de cele mai relevante rezultate organice pentru un anume cuvint cheie. Daca vrei sa iesi in topul cautarilor in functie de acel cuvint cheie, trebuie, pur si simplu, sa fii cel mai bun rezultat.
Fii rezultatul!
Sa fii cel mai bun rezultat inseamna sa te centrezi pe excelenta tehnica, experienta memorabila pentru utilizator, siguranta fara cusur si continut de calitate.