fbpx

Conținut și SEO: De ce și Cum să construim Încredere, Autoritate și Reputație

Oblyo Digital Agency aprilie 30, 2018

Să discutăm despre ÎAR. Nu despre alte traduceri şi aplicaţii pe care, desigur, le-ar putea avea acest acronim format din trei majuscule, ci exclusiv despre ÎAR-ul care constituie fundamentul afacerilor de succes:

Încredere

Autoritate

Reputaţie

Fără aceste trei elemente, o afacere este, în principiu, o copie a concurenților săi, înmulțind alegerile pentru clienții potențiali.

Atunci când ÎAR-ul este prezent, perspectivele devin angajate emoțional, ceea ce duce la loialitate.

În ceea ce privește celelalte afaceri care nu dispun de ÎAR, acestea diminuează alegerile, creând decizii mai dure pentru perspectivele care nu doresc să ia decizii dure.

Acest concept se traduce, de asemenea, în lumea marketingului digital.

Încrederea, autoritatea și reputația se întrepătrund pentru a crea ADN-ul celor mai reușite campanii de marketing, SEO și conținut.

Uită-te la locul întâi al oricărui clasament de specialitate, și ÎAR-ul este clar prezent.

Pentru succesul scalabil online, o concentrare accentuată pe construirea (și echilibrarea) tuturor celor trei elemente ÎAR este o necesitate.

Aceste elemente măresc vizibilitatea SEO, deoarece motoarele de căutare își doresc ÎAR-ul, iar tot conținutul de asemenea, conceput cu ÎAR în minte și vizibilitatea sa mai mare vor câștiga în mod natural respectul față de perspective, ceea ce duce la cîştigarea clientelei pe termen lung.

Tactica ÎAR pentru a consolida prezența online a unei companii este simplă și directă. Dar procesul de realizare a ÎAR-ului real în marketingul digital este oarecum provocator, deoarece este contraintuitiv pentru strategiile normale de campanie.

Înainte de cercetarea tipică a cuvintelor-cheie, a auditurilor tehnice și a calendarelor de conținut elaborate, o tactică a ÎAR-ului trebuie să fie țesută în fabricarea oricărui element de campanie.

Și totul începe cu întrebări nesfârșite în faza de descoperire vitală, inclusiv cea mai importantă întrebare: “De ce?”.

Răspunsurile la aceste întrebări ajută marketerii să creeze o campanie de succes care să valideze adevărul din spatele afacerii, care are rădăcina în motivul De ce compania se află în această afacere și De ce produsele lor sunt necesare.

Apple ne vine imediat în minte; brandul său este construit cu ÎAR puternic, care întărește “De ce-u”l ca o afacere. Apple nu se ocupă cu a vinde tehnologie, ci, mai degrabă, inspiră creativitatea. Fiecare dintre reclamele sale de produse întotdeauna indică în mod clar factorul De ce înainte de a-l susține cu celelalte două întrebări necesare: “Ce?” și “Cum?”.

Iată tacticile esențiale pentru a construi și a întări ÎAR -ul campaniilor dvs. de marketing și de SEO.

Gândiți-vă ca un jurnalist tradițional: De ce?, Ce? și Cum?

Mi-am petrecut timpul, la începutul acestui secol, în calitatea de jurnalist de ziar tradițional. Motivul iniţial pentru care care am dorit o slujbă la un cotidian a fost acela de “a-mi culege caimacul” din scrisul meu.

Lucrul care era la fel de important, totuși, cuprindea cele cinci întrebări fundamentale ale jurnalismului tradițional: Cine, Ce, Când, Unde, De ce și Cum.

Acestea au intrat în joc pe tot parcursul vieții, începând de la departamentele de marketing de conținut până la lansarea unei agenții.

Pentru peisajul de marketing digital, focalizarea pe “Cele cinci întrebări” scade din cauza unor motive evidente, iar conceptul se transformă în “Cele trei întrebări”.

Toate tacticile ÎAR ar trebui să explice De ce să captezi emoția, urmată de Ce și Cum să raționalizează aceste emoții.

Întrebărilor Cine, Unde şi Când ale jurnalismului tradițional li se răspunde de obicei pe pagina de prezentare a companiei sau în footer, crescând gradul de conştientizare a celorlalte două întrebări.

Întotdeauna începeți cu Ce

În cartea “Începeţi cu Ce” (mai mult de 1 milion de exemplare vândute), superstarul Simon Sinek spune: “Oamenii nu cumpără Ce faceți, ei cumpără De ce faceți acest lucru. Un eșec de a comunica DE CE-ul nu creează decât stres sau îndoială”.

Din păcate, atunci când inițiază o campanie de marketing digital, mulți specialiști în SEO și marketeri de conținut se concentrează exclusiv asupra produselor și serviciilor clientului cum ar fi caracteristicile, prețurile și tot ceea ce face diferenţa faţă de concurență.

Acesta este motivul pentru care datele tipice ale cercetărilor pretind că prezența web a unei afaceri are nevoie de succes și nu reușește să vizeze partea emoțională a lucrurilor întrebând mai întâi De ce.

Cum-urile și Ce-urile sunt absolut necesare, dar ca o urmărire rațională a mai emoționalului De ce.

De ce-ul unei afaceri ar trebui imediat adresat. Din nou, gândiți-vă la Apple, dar de data aceasta, mai degrabă decât la povestea companiei, gândiți-vă la produsele sale individuale.

Apple nu vinde doar proiectele MacBook; produsul inspiră creativitatea umană, mesaj clar al ultimei versiuni a proiectului MacBook.

Acest anunț simplu răspunde imediat la întrebarea De ce a produsului și este urmat de obişnuitul Cum și De ce. Pagina Apple începe prin a evidenția “O atingere a geniului” pentru a răspunde la întrebarea De ce a produsului, urmată de Cum și Ce despre produs.

Cealată genială campanie Apple, care începe cu De ce, a fost anunțul simplu iPhone 4: “Acest lucru schimbă totul. Din nou.”

Companiile care întreabă De ce înainte vor atrage în mod firesc emoțiile unei perspective și vor influența cele trei elemente ale ÎAR, care pot începe o relație pe toată viaţa uneori romanţă cu o companie și produsele sale.

“Poate începe” sunt cuvintele cruciale aici pentru că De ce trebuie să fie susținut cu un solid Ce și Cum. În continuare, se vorbeşte despre De ce.

De ce” trebuie urmat de “Ce” și “Cum”

Odată ce apelați la aspectul emoțional al unei perspective, este timpul să vă susțineți aceste sentimente cu date raționale și acesta este locul în care Ce și Cum intră în joc.

Iată locul în care elementele obișnuite de sondare ale campaniilor SEO și de Content Marketing analiza competitivă, cercetarea cuvintelor-cheie, calendarele de conținut și structura site-ului, pentru a numi câteva, apar la suprafaţă.

Ce și Cum sunt vitale, dar trebuie întotdeauna să urmeze De ce.

Apel la emoție în primul rând; urmat de raţionalitate.

Ce și Cum defalchează ofertele unei companii. Răspunsurile la Ce și Cât explică în mod clar ceea ce o companie de servicii realizează din perspectiva strategiei și procesului și ce oferă o companie de produse dintr-o perspectivă a caracteristicilor și a specificațiilor.

Din nou, Ce și Cum sunt absolut necesare pentru a raționaliza emoționalul De ce al unei companii și a produselor sau serviciilor sale.

Produsul natural al acestei strategii este creșterea elementelor ÎAR-ului. Cu cât sunt mai coerent sunt definite Ce și Cum, cu atât mai mult respect va avea un client pentru acele elemente ale ÎAR-ului care ne ghidează emoțiile.

Pe cine întrebați este la fel de important ca și ceea ce întrebați

De asemenea, pe cine întrebaţi este la fel de important ca și întrebările pe care le puneţi.

Majoritatea agențiilor cu care am lucrat au lucrat doar cu departamentele de marketing ale marilor afaceri, deși în unele afaceri mai mici s-au implicat și alte echipe.

Pentru a încorpora cu adevărat ÎAR-ul într-o strategie digitală de marketing, agențiile ar trebui să vorbească nu numai cu echipa de marketing, ci și cu CEO-ul, fondatorul, echipa de vânzări și oricare dintre cei de pe proverbialul front care se ocupă de relațiile cu clienții zilnici.

Fiecare poate oferi o perspectivă unică asupra întrebărilor, ajutând la influențarea factorilor ÎAR-ului asupra perspectivelor cu cât aveți mai multă perspectivă, cu atât mai mult puteți explica în mod corespunzător De ce-ul companiei respective.

Odată ce răspunsul la De ce este dat, și corectele Ce-uri şi De ce-uri sunt în acțiune, prezența online a mărcii va deveni mai puternică și mai rapidă.

Amplificați cea ce funcționează

Căutarea răspunsurilor la aceste tipuri de întrebări permite, de asemenea, marketerilor să amplifice comentariul asupra serviciilor care sunt punctul forte al unei companii, mai degrabă decât să-și petreacă timpul stabilind lucruri care pur și simplu nu funcționează.

Întrebările De ce sondează adânc în strategia unei afaceri, influențând uneori o redirecționare a concentrării asupra produselor sau serviciilor de tratat în mod amplificat și, câteodată, chiar pe subiectul în sine al materialului dvs. Acest lucru ajută, de asemenea, la impunerea factorului 80/20, astfel încât timpul să nu fie irosit.

Ar putea suna contraintuitiv, dar amplificând ceea ce funcționează în loc să-și petreacă timpul pe lucruri care nu sunt materialul dovedit al multor companii de succes din lume.

Gândiți-vă la Apple și la iPhone: aceste platforme funcționează, astfel că are mai mult sens să construim și să amplificăm această realitate şi tehnologie în mod continuu, decât să o neglijăm și să acordăm mai multă atenție unui model complet nou de telefon.

Da, Apple construiește cu succes alte linii de produse, dar observă ce primește cea mai mare atenție în cadrul campaniilor lor de marketing. Toate acestea decurg din ÎAR. Apple a construit deja în marketing.

Singura modalitate de a atinge cu adevărat ÎAR-ul este cu întrebări de la oameni reali, de la început întrebări despre De ce să expuneți factorul emoțional, urmat de întrebări despre Ce și Cum să raționalizați acest factor emoțional.

Acest tip de strategie poate schimba drastic rezultatul campaniilor de SEO și de marketing de conținut.

Iniţiaţi întrebări ‒ mai ales “De ce” ‒ sufletul Trinităţii content marketing-ului dumneavoastră

Când mă angajez în relaţie cu clienții, consolidez în mod constant crearea unei “Trinităţi a aontent markenting-ului “ una care le va inspira dorinţa de a fi povestitori și de a-şi construi o prezență optimă online.

Această trinitate include:

Conținut constant, atrăgător și emoțional, găzduit pe site-ul afacerii lor;

Postările oaspeților pe site-uri autoritare din cadrul afacerii lor;

Hrănirea în mod constant a mașinii de social media.

Valoarea SEO în această trinitate nu are nevoie de nici o explicație și nici nu îşi implică substanţa în marketingul de conținut în timp ce căutați să construiți o voce puternică în industria dvs.

Dar cum faceți să funcționeze? Simplu: începeți cu primul motiv pentru care apelați la emoții și raționalizați aceste emoții cu Ce și cu Cum.

Această “Trinitate de marketing al conținutului” are, de asemenea, în mod natural, o sinergie cu cele trei elemente ale ÎAR-ului: Încredere, Autoritate, Reputaţie.

Acesta este locul unde 3 + 3 este egal cu 6 pentru marketerii convenționali, care nu încep cu De ce, şi care este egal cu “inovația” pentru cei care încep cu De ce.

Concluzie

În bestseller-ul “Zero la unu“, Peter Thiel spune:

“Făcând ceea ce deja știm să facem duce lumea de la 1 la n, adăugând mai mult ceva familiar. Dar de fiecare dată când creăm ceva nou, mergem de la 0 la 1. Actul creației este unic, ca moment al creației, iar rezultatul este ceva nou și ciudat”.

O misiune de top a unui marketer ar trebui să se concentreze asupra livrării unor acțiuni “proaspete” la campaniile clientului (și uneori ciudate), aducând prezența online a clientului său de la “0 la 1. “

Soluția rezidă în exploatarea celor mai puternice elemente. O misiune de top a unui marketer ar trebui să se concentreze asupra livrării unor acțiuni “proaspete” la campaniile clientului (și uneori ciudate), aducând prezența sa online de la “0 la 1″.

Soluția, de asemenea, rezidă în exploatarea puternicelor elemente ale ÎAR-ului, și totul începe cu a pune întrebările corecte, întotdeauna începând cu De ce.

Call Now Button