Dacă articolele tale îndeplinesc aceste 6 cerințe, înseamnă că sunt GROZAVE!

cristian martie 22, 2020 0 Comments
content concept

Cu toții știm cât de important este pentru orice afacere, un blog bine pus la punct. Conținutul scris nu numai că oferă potențialilor clienți o perspectivă mai amplă asupra lucrurilor care se întâmplă în compania ta, dar și stabilește trenduri, îndeamnă la investiții și nu în ultimul rând, este o metodă de fidelizare.

În ceea ce privește conținutul bun, părerile sunt subiective. Ceea ce place unui grup de utilizatori poate displăcea altuia și tot așa. Dar există și câteva lucruri pe care, în general, articolele grozave, cu multe vizualizări, le au în comun. Iată care sunt acestea:

Ce oferă publicului un articol care se bucură de popularitate?

#1 Videoclipuri

De ceva vreme doar textul nu mai este suficient. Este nevoie de ceva în plus pentru a convinge cititorii unui articol să-l distribuie mai departe și prietenilor lor virtuali. Se pare că mai mult decât orice, în ziua de azi, articolele trebuie să țină pasul cu vremurile. Dar ce înseamnă de fapt acest lucru? La ora actuală se consumă mult conținut live sau sub formă de videoclipuri înregistrate. Gândește-te la propria persoană. Ce cauți de fapt pe rețelele sociale? Blocuri de sute de cuvinte pentru care trebuie să investești câte 10-15 minute ca să le citești și să le rumegi? Sau videoclipuri de câteva secunde care să-ți ofere satisfacție imediată? E simplu! Cu videoclipuri captezi atenția și cu texte, mai apoi, te explici.

#2 Răspunsuri

Chiar dacă nu conștientizează acest lucru, utilizatorii motoarelor de căutare accesează website-urile din SERP pentru că vor un răspuns la o întrebare care îi macină fără să știe sau caută informații cu privire la un anumit serviciu sau produs. De aceea, chiar dacă alegi să optimizezi un articol după un cuvânt cheie care nu arată ca o întrebare, gândește-l totuși în așa fel încât acesta să răspundă și la nevoile pe care le au de fapt cititorii.

#3 Originalitate

Articolele grozave sunt acel tip de articole pe care Google le percepe ca pe ceva nemaipomenit de util pentru utilizatorii săi. Poate fi vorba de un subiect la modă, dar nu cu o abordare răsuflată, de care lumea s-a săturat deja, ci prezentat într-un mod cu totul și cu totul original. John Mueller însuși a spus că motoarele de căutare nu indexează conținut care doar există, ci care înseamnă ceva.

#4 Suflet

Cel mai grozav tip de conținut este cel creat de oameni și nu de branduri. De aceea, pune un accent deosebit pe colaborările cu influencerii și stabilește cu ei un plan de marketing. Motivul pentru care cititorii tăi se simt mai apropiați de influencerii decât de brandul tău este faptul că aceștia sunt oameni ca și ei. Bineînțeles, și în spatele brandurilor sunt tot persoane care coordonează întreaga activitate, dar este mult mai simplu să asociezi numele unui influencer cu un chip cunoscut, decât numele unui brand cu o persoană.

#5 Rezultate

Nu genera conținut doar de dragul de a genera conținut. Este important să-ți stabilești mai întâi un plan și să te ții de el pentru a obține cele mai bune rezultate. Modurile în care poți să afli exact ce fel de conținut dorește audiența ta de la tine sunt următoarele:

  • depistarea subiectelor cu care cititorii tăi rezonează cel mai mult în funcție de reacțiile lor la conținutul postat până acum;
  • analizarea topicurilor cu cele mai multe vizualizări;
  • descoperirea legăturii dintre conținut și conversii.

#6 Personalitate

Mulți experți SEO afirmă că succesul unui articol depinde doar de titlul său. Noi nu vrem să fim atât de aspri în afirmații, dar recunoaștem totuși puterea unui titlu cu personalitate. Pentru a prezenta interes, titlurile trebuie să fie cât mai clare, să nu inducă cititorul în eroare și totuși, să-l facă să se simtă că va rata ceva incredibil dacă nu face click pe articolul tău. Să dăm un exemplu! Dacă ai avea doar un minut la dispoziție să navighezi pe internet și ai fi pus să alegi între două titluri ca următoarele, pe care ai da click?

  • Un modul nou și util pentru website-ul tău
  • Dacă nu ai instalat încă acest modul pe website-ul tău, înseamnă că ai multe de pierdut!

Noi zicem că pe al doilea, iar motivul cu siguranță îl înțelegi și tu, fără alte explicații.

Call Now Button