fbpx

Top 9 obiceiuri SEO bune și cum să le construiți

Oblyo Digital Agency noiembrie 30, 2018

Doriți să vă îmbunătățiți strategiile și abilitățile SEO pentru ca lucrurile să avanseze și mai mult pentru organizațiile și clienții dvs.?

Atunci este timpul să scăpați de obiceiurile rele și să începeți să creați noi obiceiuri – sau să le consolidați pe cele existente.

Deși, avem tendința de a gravita spre anumite zone ale SEO (tehnice, on- page, off- page), bazate pe interesele noastre sau familiaritate, de obicei nu ne putem concentra pe SEO 100% din timp.

Focusul nostru este slab.

Iată cum puteți să vă construiți obiceiuri care vă ajută să vă lărgiți domeniul de aplicare al SEO-ului bazat pe context și conținut – fără a lucra de două ori mai mult!

1. Cercetare mai profundă

Cuvântul “cercetare” înseamnă lucruri diferite pentru diferite persoane.

În industria noastră, aceasta se referă adesea la cuvinte cheie, concurenți și link-uri.

Deoarece focalizarea SEO continuă să avanse mai mult pentru a se concentra asupra detaliilor întregi decât asupra detaliilor granulare, este mai important ca oricând să existe procese și obiceiuri bune pentru realizarea cercetării.

În timp ce m-am străduit să folosesc termeni precum “audiență”, mai degrabă decât “cuvânt cheie” atunci când apar în proceselor mele de cercetare la capătul campaniilor SEO, constat că o parte din profunzimea termenilor și subiectelor provine din eforturi concentrate de utilizarea de instrumente și date disponibile.

Folosesc mai multe instrumente, petrec mai mult timp în SERP și mă concentrez pe găsirea modalităților de a înțelege mai bine publicul decât în ​​trecut, în timp ce nu abandonez nici principiile cercetării cuvintelor cheie de tip vechi.

Trebuie să cercetăm mai în profunzime în timp ce ținem, de asemenea, cont de faptul că exploatarea pentru acel cuvânt cheie cu coadă lungă este puțin vizibilă în contextul erei SEO în care ne aflăm.

2. Măsurați mai mult

Sunt dispus să pariez că 9 din 10 persoane responsabile de SEO pentru compania sau clienții lor ar admite că petrecem mai puțin timp în Google Analytics, Google Search Console și alte instrumente de analiză decât ne dorim.

Acum este momentul să găsiți modalități de a primi numere care vin la dvs. sau de a dedica timp aproape zilnic să cercetăm numere.

Cu cât petrecem mai mult timp printre date, cu atât mai mult putem măsura, adăuga dimensiuni personalizate, ajusta modelele de atribuire și găsi statistici pe care nu le vom obține dacă nu ne ocupăm săptămânal sau lunar de producerea unui raport.

3. Studiu zilnic

Avem surse bune de căutare, cum ar fi Search Engine Journal, care trebuie folosite atunci când trebuie să găsim un răspuns sau să aflăm ce se întâmplă în lumea SEO.

Acest lucru nu este de ajuns!

Cu viteza în care se schimbă tehnologia site-ului, tendințele și marketing-ul digital, trebuie să găsim modalități de a învăța zilnic.

O modalitate excelentă de a construi acest obicei constă în găsirea unor modalități de urmărire a surselor preferate din industrie și de a veni în întâmpinarea știrilor.

Învăț de zi cu zi din feed-uri de articole livrate prin e-mail și pe canale sociale.

Am constatat că abonarea și urmărirea selectivă a canalelor care nu sunt atât de aglomerate cu zgomot mă ajută să mă concentrez asupra articolelor pe care trebuie să le văd fără a trebui să ies de pe fiecare site în parte – ceea ce nu se va întâmpla organic- ziua mea avansează prea repede pentru acest tip de timp liber.

4. Lucrați la tacticile vechi

Suntem mai buni la asta pentru că trebuie.

SEO face parte din mixul de marketing digital și are un loc la masă.

Cu toate acestea, suntem în competiție cu canalele și zgomotele legate de blockchain, AI, voice, chatbots și multe altele.

Trebuie să concentră pe elementele la care țin părțile interesate – modul în care căutările îndeplinesc obiectivele de afaceri.

Pentru a ne asigura că ne concentrăm pe ce trebuie, trebuie să începem cu obiectivele de afaceri și să lucrăm la tacticile vechi.

Când începem cu KPI-urile noastre (de exemplu, ranking-uri, media poziției, trafic), pierdem mesajul important al vânzărilor, oportunităților, veniturilor și rentabilității investiției pe care C-suit-ul și clienții pun cel mai mult accent și să profităm de ocazia de a-i educa pe parcurs.

5. Concentrați-vă cu adevărat atenția asupra contextului

Dacă sunteți în lumea SEO de o perioadă lungă de timp sau dacă vă ocupați de SEO doar cu jumătate de normă, ca parte a unui rol mai mare, plus o serie de alte motive, este ușor să vă concentrați pe tactici vechi sau pe actualizări mici.

Deși pot să vorbesc despre studii de caz specifice despre actualizări ale unei singure etichete și despre îmbunătățirea ranking-ului, acestea sunt mai rare decât în ​​trecut.

Obținerea unui context corect și concentrarea asupra relevanței și statutului de autoritate pentru subiectele în ansamblu este esențială pentru succesul SEO.

Dacă sunteți blocați pe tactici vechi sau dacă din când în când faceți mici actualizări, veți duce o bătălie urâtă.

Trecerea la o mentalitate a contextului este importantă, iar gândindu-vă la context în primul rând și cuvintele cheie, tehnic și apoi la link-uri vă va ajuta la determinarea priorității corecte în planul dvs. de SEO.

6. Din punct de vedere tehnic jucați inteligent

Acum că am vorbit despre context, trebuie să echilibrez acest aspect asigurându-vă că jucați inteligent când vine vorba despre aspectele tehnice ale SEO.

Deși este posibil să obțineți foarte mult conținut sau să construiți o mulțime de link-uri și să vă poziționați bine, nuanțele SEO-ului tehnic joacă încă un rol important.

Chiar dacă vă axați pe conținut și creativitate din punct de vedere SEO, există aspecte ale tehnicii SEO pe care le puteți stăpâni.

Rezolvarea problemelor cu conținut duplicat, url-urile canonice, indexarea, dezaprobarea link-urilor proaste, optimizarea vitezei paginilor și alte aspecte tehnice ale SEO sunt încă importante.

De fapt, se pare că abilitățile tehnice SEO se estompează puțin.

7. Implicați părțile interesate

Cu excepția cazului în care sunteți designer, scriitor, coder și persoană IT în plus față de rolul dvs. de SEO, nu vă puteți face singur treaba.

Implicați-i pe alții în strategia dvs. și în cercul dvs. Angajarea celor de care depindeți vă poate ajuta să obțineți exact ceea ce aveți nevoie.

În plus, găsiți modalități de a implica echipe de produse, comercianți din alte canale, oameni de vânzări, cercetare, PR, C-suite și clienți reali, pentru a vă ajuta să învățați și să vă dezvoltați strategia.

Nu spun să le dați oamenilor controlul sau să le spuneți cum se face SEO, dar puteți să:

– Îi educați

-Aflați toate informațiile pe care le pot furniza despre concurență și despre segmentele de public vizate.

-Aflați despre etapele parcurse de client.

Utilizați aceste informații valoroase pentru a vă schița planul.

8. Integrați-vă în alte canale de marketing

Putem să învățăm multe și să folosim informațiile despre cum se lucrează în alte domenii de marketing și publicitate. Este adesea ușor să realizați conexiunea cu căutarea plătită și să distribuiți datele despre un cuvânt cheie.

Pătrundeți dincolo de zona dvs. de confort și găsiți modalități de a obține informații din experiențele tradiționale de marketing, imprimare și offline.

Putem face multe pentru a sprijini celelalte canale, care ne pot ajuta cu conținut, link-uri și alți factori externi pe care nu îi putem influența în mod normal pentru a ne alimenta SEO.

9. Echilibrați-vă concentrarea în SEO

Cu toții suntem puternici în unele zone și mai slabi în altele. Sau, poate că sunteți niște unicorni sau staruri rock și vă pricepeți la toate.

Chiar dacă așa este, există aspecte ale SEO care ne plac mai mult decât altele.

Indiferent dacă suntem mai puternici sau preferăm conținut foarte tehnic, optimizare Seo on page și off- page de înaltă calitate etc., trebuie să creăm obiceiuri care să ne echilibreze atenția.

Da, vă puteți concentra pe un singur lucru, o puteți face foarte bine și puteți obține rezultate. Cu toate acestea, aceasta este o strategie riscantă care poate apărea în urma unei actualizări majore a algoritmului sau atunci când un concurent își schimbă concentrarea sau intră în industria dvs. și are o abordare echilibrată care vă zdrobește.

Asigurați-vă că vă concentrați pe toate aspectele SEO și faceți alegeri intenționate referitoare la de ce vă concentrați asupra anumitor aspecte și care e ordinea prioritară.

Construiți un echilibru suficient și o redundanță în strategia dvs. de atenuare a riscurilor.

Concluzie

Multe elemente intră în SEO. În timp ce aceasta este o declarație simplă, este, de asemenea, foarte adevărat.

Așdar, începeți acum să construiți obiceiuri noi. Completați lacunele pe care le aveți în ceea ce privește cunoștințele dobândite sau în ceea ce privește rutina dumneavoastră.

Call Now Button