De ce evaluarea conținutului este cheia pentru succesul marketingului de conținut

cristian noiembrie 29, 2018 0 Comments

Văzând că marketingul de conținut generează mai multe oportunități decât marketing-ul tradițional, în timp ce costă mai puțin, nu este deloc surprinzător faptul că firmele creează conținut.

Dar cum sunt aceste organizații capabile să determine rentabilitatea investiției în eforturile de marketing ale conținutului?

Deși valorile standard de marketing de conținut pot oferi echipei dvs. o mai bună înțelegere a performanței conținutului dvs. (afișări de pagină, timp petrecut pe pagină, conversii), acestea nu indică neapărat motivul pentru care conținutul dvs. este performant.

Deci, cum ar trebui să vă dați seama care elemente specifice ale conținutului dvs. generează performanță?

Evaluarea conținutului este cea mai eficientă modalitate de a identifica de ce funcționează conținutul dvs.

Ce este evaluarea conținutului?

Evaluarea conținutului este procesul de evaluare și cuantificare a potențialului real al conținutului prin urmărirea modului în care piesele individuale de conținut funcționează în generarea și convertirea oportunităților.

Diferitele tipuri de conținut oferă o valoare diferită pentru client. Prin urmare, acestea ar trebui distribuite în diferite etape ale canalului.

De exemplu, o postare pe blog este mai relevantă pentru un vizitator care intră pentru prima dată pe acel blog, iar un studiu de caz este mai relevant pentru o perspectivă calificată.

Acestea fiind spuse, odată ce recunoașteți că diferite tipuri de conținut ar trebui să aibă caracteristici diferite, este mai ușor să identificați motivul pentru care conținutul dvs. este performant.

De ce evaluarea conținutului este un pas crucial în crearea de conținut

Întrucât marketing-ul continuă să se bazeze în mare măsură pe marketing-ul de conținut și mai puțin pe anunțurile plătite, este esențial să vă maximizați cât mai bine eforturile de marketing în materie de conținut.

Evaluarea conținutului ajută la eficientizarea proceselor de creare a conținutului și vă asigură că echipa dvs. îndeplinește obiectivele de creare a conținutului.

Acțiune perceptibilă

Analizând și revizuind conținutul dvs. înainte de publicare, echipa dvs. nu mai trebuie să facă presupuneri privind conținutul, adică dacă este pregătit pentru publicare.

Folosirea datelor vă asigură că ceea ce ați scris este de înaltă calitate și că echipa dvs. va publica conținutul cu încredere.

Crearea unui conținut de înaltă calitate

Astăzi, volumul mare de conținut creat este astronomic.

Cum influențează acest lucru afacerile?

Înseamnă că firmele trebuie să creeze conținut de înaltă calitate, dacă doresc ca publicul să se angajeze.

Evaluarea conținutului dvs. vă oferă o înțelegere mai profundă a performanței conținutului dvs. și vă permite să utilizați apoi informațiile obținute pentru a crea conținut similar de înaltă calitate.

Stabilirea leadership-ului gândirii

Crearea unui conținut extraordinar vă poate face o autoritate în industria dvs. Prin evaluarea conținutului dvs., veți putea stabili coerența sa și stăpâni  subiectul sau cuvântul cheie despre care creați conținut.

Acest conținut va determina audiența dvs. să fie atrasă din nou de afacerea dvs. și să-și amintească de ea ori de câte ori se întâlnește cu acel subiect.

Beneficiile utilizării AI pentru crearea conținutului

AI este o tehnologie cu creștere rapidă și, în anii următori, ne putem aștepta ca aceasta să fie mai încorporată în procesul de creare a conținutului.

Procesele de automatizare

Cât timp consumați de fapt pentru a crea conținut?

Probabil un timp corect.

Răspunzând la e-mailuri, scrierea de note, analizarea datelor – toate acestea necesită timp pe care altfel ați putea să-l consumați pentru următoarea campanie virală.

AI vă poate ajuta să automatizați o mare parte din sarcinile lumești pe care dvs. și echipa dvs. le faceți în fiecare zi, oferindu-vă timp să vă concentrați pe ideație și creație.

Analiza datelor de marketing de conținut

Ar fi nevoie de mult timp pentru analizarea fiecărui conținut pe care l-ați scris, dar utilizând platformele AI, cum ar fi Atomic Reach, puteți analiza rapid conținutul pentru a stabili tendințele din cadrul acestuia.

Analizând date cum ar fi timpul pe pagină, conversiile, ratele de clic și chiar numărul de cuvinte, este ușor să descoperiți tendințele și să înțelegeți succesele.

Puteți apoi să activați aceste informații, utilizând evaluarea conținutului și să aveți parte de succes în marketing-ul de conținut.

Gânduri finale

Dacă aveți o strategie de marketing pentru conținut care nu oferă rezultate, evaluarea conținutului vă va ajuta să analizați temeinic conținutul înainte de a-l publica.

Acesta este un proces continuu și pe măsură ce începeți să vedeți îmbunătățiri, trebuie să continuați să evaluați conținutul.

Call Now Button