Google confirmă- furtul (plagiatul) de conținut poate provoca efecte adverse (negative).

Google confirmă- furtul (plagiatul) de conținut poate provoca efecte adverse (negative).

Sunt multe persoane care se întreabă dacă articole copiate, cu (probabil) conținut furat (plagiat), pot avea un efect negativ asupra unui site web. Există multe dovezi în care conținutul furat poate afecta clasarea site-ului. John Mueller de la Google a scris un articol în care confirma că există cazuri care afectează clasarea site-urilor.

Se poate să te afecteze conținutul furat?

Există foarte multe discuții pe forum-urile Google pentru webmasteri care se plâng de hoții de conținut care au mai mult succes decât autorul articolelor. Uneori, plagiatorii pot depăși site-ul original în privința fragmentelor mici de conținut, dar nu neapărat pentru cuvintele cheie pe care utilizatorii le folosesc.

Acest lucru poate da impresia că partea preluată de la altcineva depășește conținutul original, aceste ”căutări pe fragmente” pot fi considerate extrem de lungi și nu vor fi clasate corespunzător deoarece Google nu se bazează pe căutări extrem de lungi. De aceea a fost inventat ”Rank Brain”.

Cea mai bună modalitate de a vedea dacă conținutul furat afectează în mod negativ clasamentul este dacă site-ul afectat a pierdut clasamentul și / sau hoțul de conținut se clasifică cu expresii de cuvinte cheie pe care utilizatorii le folosesc efectiv.

Conținutul furat și efectul negativ asupra clasamentului.

Este un fenomen vechi. Cu toate eforturile depuse de Google, editorii web încă raportează că sunt afectați de furtul de conținut. Să vedem câteva plângeri făcute de editori:

Conținutul copiat de pe site-ul meu se află în topul clasamentului, originaul nu este vizibil. De ce?”

Conținut furat de cineva, am pierdut din trafic și din clasarea cuvintelor chei. Ajutor!”

Ajutor! Site-ul care m-a copiat este clasat mai bine decât site-ul meu cu conținut original.”

Cei care au copiat și rescris articolele mele sunt peste mine în clasamentul Google. Ce se întâmplă, Google?”

Acestea sunt câteva dintre plângerile trimise către Google de către editorii web. Tu ce ai face într-o asemenea situație în care ai vedea că ți-a fost furat conținutul de pe site (Articole) și că site-ul te depășește?

Confirmarea că poate afecta negativ site-ul tău conținutul furat.

“Articolele duplicate cu aceleași link-uri sunt ignorate de Google sau au un efect negativ în căutările Google?”

Întrebarea este oarecum vagă. Dar John Mueller de la Google vine cu un răspuns legat de acest lucru din punctul de vedere al conținutului furat. Iată ce spune John Mueller: ”Este ca și cum alți oameni copiază conținutul dvs. și vă întrebați dacă acest lucru are un efect negativ asupra site-ului dvs.? Prin urmare, presupunând că alți oameni copiază conținutul dvs., în cea mai mare parte este ceva cu care ne descurcăm destul de bine. Uneori există cazuri marginale care sunt mai greu de depistat…”

Impactul avut asupra editorilor web.

Google sfătuiește pe toată lumea care vede că are pierderi din cauza conținutului furat să urmeze opțiunile legale, cum ar fi procesul DMCA. Sigur, există și cazuri marginale care pot afecta modul în care Google se ocupă de conținutul furat. Cu toate acestea, așa cum am arătat mai sus, doar pentru că Google clasifică un hoț de conținut în top pentru fragmente de conținut nu înseamnă neapărat că plagiatorul depășește site-ul original.

Este o poveste diferită în cazul în care hoțul de conținut depășește site-ul original cu expresii de cuvinte cheie reale, dar aceste cazuri par a fi rare, ceea ce înseamnă că Google face o treabă bună, ținând plagiatorii blocați Ar trebui ca Google să interzică la indexare coonținutul furat: Ce părere ai despre conținutul furat? La Oblyo Digital Agency avem grijă ca plagiatorul să nu beneficieze de pe urma muncii tale. Nu ezita să ne contactezi pentru mai multe detalii.

Share this post


 

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?