fbpx

Axează-te pe o gamă variată de cuvinte cheie.

Oblyo Digital Agency octombrie 8, 2017

La Oblyo Digital Agency te îndrumăm cum să ai SEO de succes. Hai să vorbim despre Yoast SEO , o extensie care te va ajuta cum să optimizezi căutările pentru cuvintele cheie. Îți spunem cum să utilizezi această extensie corect, astfel încât textul tău să fie optimizat până la cinci cuvinte cheie. Vom explica de ce este important să te focalizezi pe mai multe cuvinte cheie asemănătoare, cu mai multe trimiteri, în timp ce acest lucru optimizează textul.

Explicarea cuvintelor cheie multiple de focalizare:

Plugin-ul Yoast SEO te ajută să optimizezi fiecare text, postare, pagină scrise. Să zicem că ai un blog despre călătorii. Pentru blog vei scrie un articol despre călătoria pe urmele ciocolateriilor din Europa. (Eu sunt fanul ciocolateriilor din Spania). Cuvântul cheie pe care te axezi este cel pe care publicul tău o va folosi în motoarele de căutare și pentru care dorești ca postarea ta să fie clasificată.

Pentru a alege cuvintele cheie corecte, ar trebui să faci niște cercetări. În exemplul nostru de mai sus, cuvintele cheie ar fi (Europa, turism, ciocolaterii). Uneori este greu să alegi un cuvânt cheie deoarece vrei ca articolul să fie clasificată pentru mai mult de un anumit cuvânt cheie pe care te focalizezi. Poate dorești să clasifici un sinonim sau un cuvânt cheie puțin diferit. Aici își face apariția gama variata de cuvinte cheie! Să analizăm 4 exemple în care optimizarea pentru mai multe cuvinte cheie este cea mai bună strategie.

Sinonime:

Oamenii caută lucruri diferite. În timp ce unii oameni vor folosi termenul de ”călătorie” când caută unde să petreacă vacanța, alții ar putea foarte bine să folosească ”vacanță”, ”drum” sau ”ieșiri”. Pentru a ajunge la mai multe grupuri de persoane, ar trebui să te asiguri că postarea ta va fi clasificată pentru aceste cuvinte cheie diferite.

Mai multe subiecte:

Uneori, o postare se referă la mai multe subiecte sau la câteva subteme. Articolul despre călătorie ar putea fi despre planificarea călătoriei, cât și despre vizitarea ciocolateriilor, despre istoria lor, cum s-au fondat…etc. Aceste subiecte ar putea fi foarte bine incluse într-un singur articol. În acest caz, vei dori ca articolul să fie claasificat pentru (vizitarea ciocolateriilor), precum și pentru (planificarea călătoriei). Și, bineînțeles, vrei ca să te poziționezi pentru cel mai important cuvânt cheie (Călătorie în Europa pe urmele ciocolatei).

Variante de cuvinte cheie lungi:

O strategie bună pentru a duce conținutul cât mai sus la Google este să te concentrezi pe cuvintele cheie lungi. Cuvintele cheie lungi vor avea concurență mult mai mică și vor fi relativ ușor de clasat.

Dacă ai reușit să poziționezi articolul pentru mai multe cuvinte cheie, acest lucru ar fi mai bine. Abordarea a mai multor variente de cuvinte cheie lungi este o strategie minunată. Optimizarea postării pentru diferite variante de cuvinte lungi îți va oferi posibilitatea de a fi găsit pentru mai mulți termeni de căutare. În exemplul nostru, s-ar putea să ne concentrăm, de exemplu, asupra călătoriei pe ruta ciocolatei în Europa (Spania) și asupra a două variante lungi : [călătoria spre sudul Spaniei] și [călătoria spre nordul Spaniei].

Fraze cheie:

Oamenii tind să folosească expresii cheie, când caută ceva specific. Uneori, ordinea cuvintelor din cadrul acestor expresii cheie (și folosirea cuvintelor frază) este importantă. Dacă ordinea cuvântului și utilizarea cuvintelor frază sunt importante, sfătuim să optimizezi postarea pe diferite variante ale cuvântului cheie de focalizare.

Google gestionează cuvintele cheie cam așa, un termen de căutare (excursie în Europa) este tratat în același mod ca și ”Europa, excursie”. Ordinea cuvintelor este irelevantă pentru Google. Cu toate acestea, pentru căutarea [drumul ciocolateriilor în Europa], Google încearcă să găsească potrivirea exactă, iar ordinea cuvântului este importantă. Deci, interogările de căutare cu cuvinte cheie par a fi tratate un pic diferit de Google.

Cum să utilizezi mai multe cuvinte cheie:

Optimizarea postării tale pentru mai multe cuvinte cheie de focalizare este foarte ușoară! Ar trebui să folosești Yoast SEO Premium și să faci click pe fila din caseta ”Yoast SEO Premium” pentru a adăuga un nou cuvânt cheie, se va deschide o nouă casetă și poți introduce cel de-al doilea cuvânt cheie de focalizare pe care dorești să-l optimizezi. Pluginul va efectua o verificare a conținutului pentru a vedea dacă postarea ta este optimizată pentru toate cuvintele cheie de focalizare pe care le-ai introdus.

Oblyo îți oferă sfaturi gratuite. Obține sfaturi săptămânale despre cum poți optimiza SEO, utilizarea și conversia site-ului tău. Ești primul care află despre noile caracteristici și alte pluginuri gratuite. Te așteptăm cu drag!

Call Now Button