Lucruri de care trebuie să ții cont atunci când închei un contract de colaborare cu o agenție care se ocupă cu creerea de legături (link-uri).

Lucruri de care trebuie să ții cont atunci când închei un contract de colaborare cu o agenție care se ocupă cu creerea de legături (link-uri).

Lucruri de care trebuie să ții cont atunci când închei un contract de colaborare cu o agenție care se ocupă cu creerea de legături (link-uri).

Având în vedere că majoritatea firmelor nu mai au timp suficient pentru SEO, este de înțeles de ce majoritatea optează pentru a externaliza integral sau parțial planificarea și execuția SEO.

Firmele optează să îi lase pe partenerii agenției să aibă drepturi depline asupra construirii legăturilor, din simplul motiv că această tactică SEO este considerată foarte dificil de pus în practică.

În cazul în care dorești să angajezi o agenție de creere a site-urilor SEO sau a unei agenții de construire de link-uri, sau deja ești în parteneriat cu una, trebuie să fii precaut.

Externalizarea nevoilor de SEO este o soluție bună, mai ales atunci când nu ai suficientă experiență pentru a o implementa. Dar, dacă faci pasul acesta alături de o agenție nepotrivită, care nu are experiență în domeniu, poți să creezi mult mai multe probleme (erori 404, penalizare de la Google …etc).

Deci, de unde știi dacă ai ales agenția potrivită?

Prin acest articol, Oblyo Digital Agency te va îndruma cum să evaluezi o agenție care se ocupă cu construirea de legături. Vei afla, de asemenea, ce trebuie să iei în calcul când cauți agenția potrivită, de ce trebuie să te ferești, cât și cum trebuie să rezolvi problemele care pot apărea din acest parteneriat.

Ce trebuie să faci înainte de a semna un contract cu o astfel de agenție:

Conștientizează:

Inainte de orice altceva, identifică obiectivele tale și de ce dorești să ai legăturile (link-urile). Ar trebui să fii conștient de rezultatul final și de ce trebuie să ajungi la acest rezultat.

Pune-ți următoarele întrebări:
• De ce am nevoie de legături?
• Care este procesul de obținere a legăturilor?
• Are compania mea expertiza necesară pentru a face lucrul acesta?

Răspunsul la aceste întrebări te va ajuta să înțelegi dacă trebuie într-adevăr să angajezi o agenție care se ocupă cu construirea de legături, să gestionezi așteptările pe care le ai și să păstrezi viitorul parteneriat pe calea cea bună.

Investighează:

Acum că te-ai lămurit de ce ai nevoie să ai link-uri (legături) pentru site-ul tău, urmează căutarea unei agenții specializate în Optimizare SEO. Într-o piață în care activează foarte multe agenții, găsirea celei potrivite poate fi o sarcină dificilă.

Pentru a găsi agenția potrivită, trebuie să înțelegi că fiecare agenție variază în funcție de cum creează acele link-uri, ce strategie și tactică folosesc și care sunt paginile vizate.

Onestitate:
Este agenția sinceră cu tine? Dacă cele spuse de ei sună prea bine pentru a fi adevărat, probabil că nu este.

Dacă vorbești cu o agenție și îți oferă mii de link-uri, mult trafic către pagina ta, cât și o creștere rapidă a site-ului în clasament într-o perioadă foarte scurtă de timp, atunci probabil că minte. În acest caz ar trebui să cercetezi mai bine și să pui cât mai multe întrebări.

O agenție serioasă o să îți spună adevărul după ce evaluează obiectivele tale, îți vor oferi soluții reale pentru zonele cu probleme.
Transparență:

Vrei o agenție care este dispusă să îți arate ce face și cum o face.
Este ceva în neregulă dacă agenția nu îți arată planul, cum realizează legăturile, ori găsește mereu scuze atunci când vrei să vezi rezultatele.

Când cauți, pune următoaele întrebări agenției:

• Aveți un plan clar în realizarea de legături?
• Pot să văd tacticile folosite, cât și țintele urmărite?
• Îmi puteți arăta rezultatele finale?
• Vom păstra legătura tot timpul ca să aflu cum evoluează treaba?

Disponibilitate:

Nu este nimic mai frustrant decât să lucrezi cu o agenție care nu este disponibilă des. Înainte de a încheia tranzacția, ei sunt cei care te vor suna zilnic, se vor pune la dispozițiea ta și vor fi cu tine la pas cu pas – dar după ce au semnat contractul, ele devin aproape invizibili, nu mai poți lua legătura atât de ușor cu ei.

Trebuie să afli cât de disponibili sunt atunci când vei avea întrebări și cu cine poți vorbi atunci când ai anumite îngrijorări.

Agenția reflectă prin mesajul său valorile companiei tale?
Cel mai bine este să colaborezi cu o agenție al cărei mesaj este aliniat la valorile pe care le ai ca organizație.Verifică site-ul agenției și vezi ce propune agenția.

Pune întrebările corecte:

Știind ce întrebări să pui, te va ajuta să identifici agenția potrivită. Mai jos propunem o listă de întrebări pe care să le pui:
• Care este experiența dvs. în industria SEO / Link Building?
• Ce tactici folosiți pentru a asigura legături?
• Cine dictează strategia în timpul unei campanii?
• Care tactici vor funcționa cel mai bine pentru situația mea? De ce?
• Care este procesul dvs. de cercetare?
• Ce instrumente folosiți pentru a vă ajuta să vă asigurați legăturile?
• Cum monitorizați și raportați rezultatele?
• Când trebuie să mă aștept să vad rezultate pentru proiectul meu?
• Cum se aliniază tacticile dvs. cu regulamentul Google pentru webmasteri?
• Cum îmi veți reprezenta marca online?
• Cum evaluați posibilele site-uri de legătură?
• Cum definiți un proiect de succes?

Ce trebuie să faci după ce ai angajat o agenție?

Evaluare:

Chiar și atunci când ai semnat contractul cu cea mai bună agenție, implicarea ta activă nu ar trebui să se termine acolo. Comunicarea cât mai frecventă și în timp util pentru ambele părți este o necesitate.

Modul în care agenția comunică munca pe care o face este, de asemenea, importantă. În rapoartele de realizări, trebuie să te uiți la următoarele lucruri:
• Rezultatele sunt clare pentru toată lumea?
• Sunt clare obiectivele?
• Rapoartele lor reflectă aceste obiective?
• Își îndeplinesc obiectivele?

În timpul parteneriatului, trebuie să ai grijă la lucrurile care pot merge prost, astfel încât să poți împiedica dezastrele. Când întâmpini oricare dintre următoarele lucruri cu agenția angajată, este timpul să porți o discuție cu ei:

• Întâlniri pierdute.
• Nu îți arată cum evoluează proiectul.
• Lipsa de comunicare.
• Mereu se găsesc scuze.
• Nu fac cele spuse.
• Se concentrează asupra unui singur lucru.

Rezolvarea problemelor:

Nici o agenție nu este perfectă. Știind cum să adordați provocările comune vei obține un succes pe termen lung.

Cheia este de a rezolva problemele. Doar pentru că apar probleme nu înseamnă cu nu se și pot rezolva.

Să vedem câteva lucruri de care trebuie să ții cont atunci când apar probleme:

Vezi partea bună:

Când simți că există probleme cu agenția angajată pentru creerea de link-uri, încearcă se le oferi statutul de nevinovăție. Să presupunem că nu au vrut să greșească raportul sau că greșeala pe care au făcut-o a fost neintenționată.

Plecând de la acest lucru (greșeala este omenească) construiești legături strânse cu agenția.

Sună!

Dacă ești supărat că agenția cu care lucrezi a greșit, evită să trimiți mesaje (e-mail-uri). În schimb, sună-i! Vei rezolva mult mai rapid problemele.

O agenție serioasă trebuie să fie întotdeauna dispusă să gestioneze orice tensiunea apărută și să rezolve problemele.

Agenția Oblyo Digital Agency te poate ajuta să îți atingi obiectivele SEO propuse.
Întotdeauna vor exista obstacole în orice parteneriat. Acum, că ai aflat cam ce probleme să eviți și cum poți lucra cu agenția noastră pentru a le depăși, vei reuși să obții succes pe termen lung.

Creerea de legături este o provocare. Durează. Pentru a obține cele mai bune rezultate posibile, trebuie să gestionezi așteptările, să comunici mereu cu agenția care se ocupă cu legăturile și să ai răbdare în abordarea problemelor.

Experiența noastră te scapă de multe bătăi de cap. Cu toții ne-am lovit de ele, dar am căpătat experiență. Te alteptăm cu drag să îți oferim cele mai bune soluții!

Share this post

Lasă un răspuns