5 moduri de a fi mai bun la optimizare SEO decat concurenta

cristian martie 6, 2017 0 Comments

SEO este un joc cu suma zero si analiza site-urile concurente este un pas important pe care ar trebui sa il faci foarte devreme in procesul de optimizare SEO. Gandeste-te doar ca exista circa 10 site-uri web (excluzand hartile si paginile locale) pe prima pagina cu rezultatele motoarelor de cautare si ca cei mai multi cautatori nu se aventureaza sa mearga mai departe de prima pagina. Pentru ca site-ul tau sa fie prezent in prima pagina a motoarelor de cautare, fie ca aceasta este Google, Yahoo si/sau Bing, este esential sa ai un site mai bine optimizat SEO decat concurenta. 

Optimizarea site-lui pentru motoarele de cautare (SEO) este o cursa constanta pentru a ramane cu un pas inaintea concurentilor. Pentru a castiga cursa, ai nevoie ca in permanenta sa iti imbunatatesti propriul site si sa monitorizezi activitatea SEO a competitorilor tai. Acest lucru face ca analiza concurentilor sa fie un factor critic pe care trebuie sa il vedere in procesul de optimizare SEO.

In continuare, sa discutam despre 5 moduri prin care site-ul tau poate fi mai bine optimizat SEO astfel incat sa isi mentina, in mod constant, pozitia pe prima pagina a motoarelor de cautare.

1. Concentrarea pe crearea de continut

Fie ca urmaresti optimizarea SEO, pay-per-click sau orice alta strategie de marketing digital pentru a atrage noi vizitatori pe site-ul tau, calitatea si cantitatea continutului este primordiala. Adaugarea de continut nou si relevant pe site-ul tau, face ca acesta sa fie mai atragator atat pentru motoarele de cautare si pentru programelor lor de indexare automate, cat si pentru persoanele care citesc paginile site-lui. Un continut de inalta calitatea poate duce, de asemenea, la partajarea virala a paginii respective, ceea ce conduce la cresterea numarul de backlink-uri externe care duc catre site-ul tau si, in acest fel, imbunatatirea factoriilor de optimizare SEO.

Deci, crearea de continut este un proces  “win-win-win”. In cazul in care esti preocupat de concurentii care se afla in topul motoarelor de cautare, atunci investeste timp pentru crearea de articole blog, articole informationale, produse si alte tipuri de continut valoros care pot fi descarcate de pe site-ul tau.

2. Planul de directionare in functie de cuvinte cheie cu atentie strategiile

Pe masura ce creezi continut, vei dori sa acorzi atentie cuvintele cheie pe care le ai in vedere in procesul de optimizare SEO. Doar pentru ca ai ajuns in pagina cu top  rezultate Google pentru un anumit cuvant cheie nu inseamna ca mentinerea acestui clasament este o utilizare valoroasa a timpului.

Ceea pe ce trebuie sa iti concentrezi atentia sunt interogarile de cautare care au randamentul cel mai mare din traficul total. Pentru a determina ce cuvinte cheie sunt cele mai eficiente si cele care pot fi cedate competitorilor, uita-te la datele de trafic pentru diferite interogari de cautare utilizand Google Analytics sau programul Instrumentele Google pentru webmasteri. 

3. Stai la curent cu noutatile despre SEO

SEO este un domeniu care este in continua schimbare. Daca esti capabil sa folosesti o tehnica noua sau sa urmezi o tendinta de crestere inaintea competitorilor tai, ai putea sa iti mentii pozitia in rezultatele cautarii organice.

Aloca-ti timp, in fiecare saptamana, pentru a monitoriza site-urile web care ofera stiri despre SEO, citeste articolele de pe blogul nostru si intreaba-ne, atunci cand vrei sa stii mai multe.

Oblyo Digital Agency, agentia ta de servicii SEO Bucuresti, iti poate fi prietenul de nadejde atunci cand te afli la inceput de drum, iti poate fi un bun indrumator atunci cand vrei sa avansezi si iti poate oferi o mana de ajutor atunci cand te afli in impas.

4. Monitorizarea profilurilor concurentilor

Desi este important sa monitorizezi backlink-urile de pe propriul site web pentru a preveni atacurile negative, o strategie SEO profesionista urmareste, de asemenea, aproape orice modificare a link-urile pe care competitorii le construiesc pe site-urile lor.

De multe ori, cele mai bune tehnici SEO nu sunt cunoscute publicului larg. In schimb, oamenii se impiedica in mod accidental pe o combinatie castigatoare, care conduce, pe termen scurt, la rezultate pozitive pentru site-ul lor. Prin monitorizarea profilurilor backlink-urilor concurentilor, folosind softuri dedicate, cat si experienta specialistilor SEO in analiza si interpretarea datelor, poti identifica atat potentialii parteneri de link-uri pentru site-ul tau, dar sa descoperi si noi strategii pe care competitorii tai le pot fi utiliza pentru a incerca sa te bata.

5. Monitorizarea activitatilor SEO on-site ale concurentilor

De asemenea, monitorizeaza eforturile de optimizare SEO on-page a competitorilor tai. In cazul in care oricare din concurenti isi schimba dramatic activitatile lor de optimizare SEO, ar putea fii vorba despre unul din urmatoarele doua scenarii posibile: 

  • este posibil sa fii descoperit un nou mod de a optimiza paginile lor in rezultatele de cautare
  • isi actualizeaza paginile lor ca raspuns la o penalizare a motoarelor de cautare.

Oricare din acestea ar fi, este o idee buna sa iti pastrezi atentia pe structurile tag-urilor, utilizarea cuvintele cheie, optimizarea antetelor si alte activitati SEO pe care le intreprind concurentii tai.

Toate aceste informatii, precum si multe alte activitati de marketing digital, iti sunt puse la dispozitie de  echipa de specialisti de la Oblyo, care iti ofera o gama larga de servicii SEO, iti optimizeaza site-ul, te ajuta in promovare ar acolo unde e cazul, construieste totul de la zero.

Solicita acum un raport de optimizare SEO si afla cum poti obtine cresterea traficului, marirea numarului de clienti si, implicit, a veniturilor si profitului in afacerea ta online.

Despre Tine

 

Verificare

 
Call Now Button