Cauti sa alegi cea mai buna agentie de servicii SEO?

cristian ianuarie 26, 2017 0 Comments

Ca o agentie care ofera servicii SEO clientilor nostri, descoperim ca, in mod constant, primim aceleasi intrebari de la persoanele care ne suna si se intereseaza despre serviciile noastre. SEO este un lucru complicat si o agentie nu poate spera sa fie solutia pentru toate companiile.

Asa ca, daca esti ca acei clienti care cauta sa aleaga agentia web care ofera servicii SEO de calitate, in deplina concordanta cu necesitatile si obiectivele afacerii lor, atunci acest mini-ghid ar trebui sa te ajute pentru a lua decizia cea mai potrivita pentru tine.

1. Cercetare

Inainte de a incepe orice cautare pentru un nou partener agentie de servicii SEO, vei dori sa te asiguri ca esti capabil sa tii pasul cu aceasta atunci cand se discuta notiuni SEO de baza. Nu vrei sa pari un novice atunci cand vine vorba despre marketing digital si optimizare SEO sau sa risti sa cazi prada unor persoane care sunt in cautarea de a profita rapid de un client neinformat.

2. Buget

Toata lumea uraste sa vorbeasca despre buget, dar este un rau necesar in orice conversatie intre o companie si un potential furnizor de servicii SEO. Dar, intr-adevar joaca un rol masiv atunci cand esti determinat sa obtii rezultate reale.

Tinand cont de faptul ca fiecare afacere este unica, este recomandat sa alegi o agentie web care ofera servicii de optimizare SEO personalizate, adaptate obiectivelor si nevoilor acesteia, dar si bugetului disponibil.

3. Reputatia

Acesta este un pas important atunci cand alegi sa angajezi o agentie pentru servicii SEO de calitate. Trebuie sa iti faci cat mai mult temele in aceasta directie, atat legat de agentie, cat si de fondatorii  acesteia. De asemenea, este util sa verificati care sunt rating-urile acesteia pe Facebook, Google.

Dupa ce ati verificat suficient de recenzii de la clienti si reputatia lor on-line, este timpul pentru a trece la pasul urmator.

4. Studii de caz

Intreaba potentialul partener de servicii SEO daca iti poate arata cateva studii de caz detaliate ale unora dintre povestile lor de succes anterioare. In acest mod, poti afla despre rezultatele obtinute de companii care sunt intr-o pozitie asemanatoare sau sunt intr-o industrie similara cu a ta. Acest lucru iti va oferi o mai buna intelegere a modului in care lucreaza agentia web respectiva.  

Dar nu te opri aici.

5. Referinte

Acesta este un pas mare. Ai posibilitatea de a apela sau trimite un e-mail catre unul dintre clienti multumiti de serviciile de optimizare SEO primite. Pentru ca, adevarul este ca studiile de caz si marturiile sunt doar cuvinte pe o hartie. Dar, daca poti vorbi cu o persoana reala, atunci poti pune intrebari si afla raspunsuri la intrebarile pe care le poti avea in legatura cu modul de lucru cu potentiala agentia SEO.

6. Fa cunostinta cu echipa

Sunt situatii in care, dupa ce ai discutat cu persoana de la vanzari si vine vorba de a trece la actiuni concrete, afli ca de proiectul tau se ocupa juniorul echipei. Problema este legata aici mai mult de asteptari, care te pot dezamagi, mai ales daca persoana respectiva nu are experienta in SEO si nu iti poate raspunde la toate intrebarile. 

Pentru a evita acest lucru, mai ales ca este vorba de banii tai, cere ca de contul tău de client sa se ocupe un membru senior sau chiar unul din fondatorii agentiei. 

7. Vizibilitate si obiective

In cele din urma, asigura-te ca vei lucra cu o agentie web care are aceleasi obiective ca tine si care doreste sa construiasca parteneriate de afaceri pe termen lung, cum este Oblyo Digital Agency, agentie web care ofera servicii SEO in Bucuresti.

Procesul de optimizare SEO a paginilor web a suferit schimbari masive in ultimii ani. SEO nu inseamna doar cuvinte cheiesi link-uri. Este vorba acum de o intreaga simfonie de marketing de continut, social media, optimizare onsite, optimizare offsite si aproximativ alte 100 aspecte diferite care trebuiesc abordate holistic .

Iar scopurile tale ar trebui sa fie intotdeauna asociate cu veniturile tale. Si nu este vorba despre promisiunea de a fii pe pozitia numarul unu pe Google, Yahoo sau Bing. Adevarul este ca algoritmii de cautare au devenit atat de contextuali, incat clasamentele variaza in functie de locatie, ora din zi, dispozitiv si istoricul de cautare. Deci, doar concentrandu-se pe clasamentele de cuvinte cheie nu va fi suficient.

In schimb, discuta despre ceea ce trebuie sa obtii in termeni de vanzari si de conversii, in scopul de a realiza un ROI solid din eforturile tale de marketing. In cazul in care agentia nu este dispusa sa discute aceste obiective, atunci este timpul sa cauti o alta echipa. Iar, in cele din urma cand vei gasi echipa de specialisti SEO dispusa sa lucreze cu tine in acest mod, vei avea acces la mai multe informatii despre ceea ce se intampla in spatele scenei. 

Concret, este vorba de furnizarea de rapoarte lunare, discutii telefonice saptamanale si, chiar acces la un tablou de bord in timp real, care sa permita monitorizarea si analiza celor mai importante date.

Oblyo poate fi prietenul si partenerul tau de incredere atunci cand te afli la inceput de drum, iti poate fi un bun indrumator atunci cand vrei sa avansezi si iti poate oferi o mana de ajutor atunci cand te afli in impas. Toate aceste lucruri sunt posibile datorita faptului ca Oblyo iti ofera o gama completa si complexa de servicii SEO, se ocupa de optimizarea site-ului, te ajuta in promovare, iar acolo unde este cazul, construieste totul de la zero.

Cere acum un raport de optimizare SEO efectuat de echipa noastra si afla cum poti obtine cresterea traficului, marirea numarului de clienti și, implicit, a veniturilor.

Call Now Button