De ce este important să ai o strategie puternică de SEO

cristian iulie 30, 2016 0 Comments

Dacă întrebi 10 persoane despre SEO, probabil vei obține 10 răspunsuri diferite. Practic, totul depinde de ceea ce încerci să realizezi cu site-ul tău deoarece este o luptă să ajungi printre primii când la ora actuală, există atât de multe site-uri care oferă un conținut de calitate. Pentru a te asigura că site-ul tău se află pe prima pagină a motoarelor de căutare și va fi accesat, trebuie mai întâi să știi de ce este important să ai o strategie puternică de SEO.

La ora actuală, motoarele de căutare găzduiesc miliarde de vizitatori, fiecare căutând informații din domeniul său de interes, iar asta se întâmplă zilnic. Majoritatea celor care caută o informație au tendința de a accesa doar link-urile apărute pe prima pagină a motorului de căutare.

Majoritatea companiilor care dețin un site sunt de părere că un număr de vizitatori mai mare le va asigura traficul ideal. A avea un trafic mare pe site, bineînțeles că este un lucru foarte bun, însă o strategie puternică de SEO are capacitatea de a asigura și calitatea acestor vizitatori, transformând o mare parte dintre ei în cumpărători ai produsului/serviciului pe care îl oferi.

Campanie de advertoriale

Experimenteaza puterea unei campanii targetate prin intermediul oblyo.ro, pentru o rezonanta maxima in Social Media & SEO. Privita ca un instrument de marketing, campania de advertoriale aduce avantaje foarte greu de ignorat intr-un mediu de afaceri in continua tranzitie.

Ce este SEO?

SEO = Search Engine Optimization. Mai exact, optimizarea pentru motoarele de căutare. Reprezintă procesul prin care site-ul este consolidat prin utilizarea cuvintelor cheie. Site-urile sunt plasate în motoarele de căutare funcție de cât sunt de relevante. Practic, aplicând o strategie inteligentă SEO, optimizând factorii interni și externi, va ajuta la poziționarea site-ului tău pe prima pagină în Google.

Acțiunile SEO sunt împărțite în două categorii:

  1. SEO on site. Reprezintă acțiunile de optimizare realizate pe pagină, cod sursă, structură, design și conținut.
  2. SEO off site. Își are scopul final în obținerea de referințe de pe alte pagini web către site-ul optimizat, acțiune care poartă denumirea de link building. Practic, site-ul trebuie înscris pe motoarele de căutare, trebuie scris conținut de calitate, urmate de share-uirea link-urilor pe rețelele sociale.

Se spune că prima și cea mai importantă regulă SEO este să ai un conținut de calitate. Pe lângă această primă regulă, mai sunt și altele, deoarece SEO nu înseamnă doar conținut și atât.

  • Trebuie să analizezi foarte bine cuvintele cheie și să le identifici pe cele potrivite pentru site-ul tău, să le prioritizezi ținând cont de volumul de căutări pe care l-au generat. Concentrarea pe long-tail keywords este prioritară. Bineînțeles, este ideal să nu se exagereze cu folosirea keyword-urilor deoarece Google penalizează o astfel de acțiune.
  • Este foarte important să vezi care este concurența ta. Astfel vei ști cum să îți direcționezi strategia SEO.

De ce ai nevoie de servicii SEO?

În primul rând pentru că va mări calitatea site-ului. SEO nu te ajută doar să obții vizite și atât, rolul său fiind de a facilita găsirea site-ului la căutări, de a atrage vizitatori și într-un final, de a-i transforma în cumpărători sau utilizatori ai serviciilor pe care le oferă compania ta, ceea ce înseamnă profit.

Procesul de aplicare a unei strategii de SEO este de durată din două motive:

  • motoarele de căutare își updatează conținutul în permanență, ceea ce înseamnă că va dura ceva timp până ce site-ul va fi indexat
  • și concurența ta se ocupă de o strategie de SEO.

SEO joacă un rol foarte important în strategia de marketing, iar beneficiile acestor optimizări sunt:

  1. Plasarea site-ului tău pe prima pagină a motoarelor de căutare.
  2. Atragerea de noi vizitatori pe site.
  3. Evidențierea serviciilor pe care le oferă compania.
  4. Joacă un rol important în atragerea potențialilor cumpărători.
  5. Poate să creeze și vânzări offline.
  6. Costurile serviciilor SEO variază de la caz la caz.
  7. SEO creează credibilitate și încredere, iar în același timp îți face brand-ul mai puternic și mai ușor de recunoscut.
  8. SEO este o strategie ce trebuie aplicată pe termen lung.
  9. SEO este o alegere mai bună decât traficul plătit.
  10. Ajută la plasarea brand-ului tău deasupra competiției.

Când ne referim la SEO știm deja că sunt foarte multe acțiuni de pus în practică, iar cel mai bine poate face acest lucru o companie specializată în servicii SEO, care se va ocupa atât de SEO on site cât și de cel off site. De ce o companie? Deoarece singur nu le poți ști și face pe toate, oricât de mult ai dori să faci asta.

 

Call Now Button