fbpx

Densitatea cuvintelor cheie.

Oblyo Digital Agency iunie 28, 2015

Densitatea cuvintelor cheie este un indicator care indică numărul cuvintelor cheie selectate să apară în text. Dar ține minte, cuvintele cheie nu ar trebui să fie folosite peste tot, este suficient să apară în locurile importante. Dacă repeți și înlocuiești cu fiecare alt cuvânt cu cuvintele cheie care apar pe fiecare linie, atunci site-ul tău va fi, probabil, respins de către motoarele căutare afișându-l ca un site artificial sau ca spam.

Să presupunem că aveți 100 de cuvinte pe pagină (nu includem codul HTML folosit care ne scrie pagina), și că utilizezi un anumit cuvânt cheie de cinci ori în conținut. Densitatea cuvintelor cheie o faci pur și simplu prin împărțirea numărului total de cuvinte care apar pe pagină cu numărul total de cuvinte cheie. Deci, aici avem 5 împărțit la 100 = .05. Pentru că densitatea cuvintelor cheie este un procent din cuvintele totale pe pagină, multiplicăm 100 de mai sus exact așa: 0,05 x 100 = 5%

Standardul acceptat pentru densitatea cuvintelor cheie este între 3% și 5%; pentru a fi recunoscut de către motoarele de căutare ar trebui să nu depășești această densitate. Amintește-ți că această regulă se aplică la fiecare pagină în parte de pe site/blog-ul tău. De asemenea, ea se aplică nu numai la un singur cuvânt cheie, dar, de asemenea, la un set de cuvinte cheie care face referire la un produs sau serviciu diferit. Densitatea cuvintelor cheie ar trebuie să fie întotdeauna între 3% și 5%.

Call Now Button