Cât de mult contează tag-ul H1 în SEO?
Tag-urile H1 în SEO sunt unele dintre cele mai importante părţi când vine vorba de SEO.
Denumit ca forma cea mai simplă de: antet găsit pe o pagină web. Prin utilizarea etichetelor H1 veţi da detalii despre conţinutul paginii pentru motoarele de căutare. Dacă este folosit cum trebuie, cu un text ancoră şi titlul corect…vă puteţi aştepta la creşterea masivă de vizite de pe urma motoarelor de căutare.
Deşi caracteristica tag-ului H1 nu este nouă şi este folosită de ceva vreme, importanţa ei a crescut foarte mult în ultimul timp. H1 are o importanţă mult mai mare decât meta tag-urile şi descrierea meta tag. Cea mai bună poziţie pentru a plasa H1 este în header-ul situat deasupra conţinutului. Experţii recomandă excluderea href link din tag. Când păstraţi un link în tag-ul H1, dă impresia motoarelor de căutare că link-ul din pagina respectivă este mult mai important decât pagina în sine.
Tag-urile produse de H1 sunt necesare şi importante într-o pagină HTML. Tag-urile, de asemenea au şi anumite atribute. Cum ar fi “class”, “align”, “ID”. Păstraţi întotdeauna în antet tag-ul H1.
Ar trebui să ştii asta – Când Google scanează o pagină, începe din stânga sus până în partea dreaptă jos a paginii. Motoarele de căutare vizualizează, în general, din perspectiva text în loc din punct de vedere grafic.
Poţi, de asemenea, să construiţi “sub-cuvinte cheie”. Ele sunt făcute cu ajutorul tag-ului BOLD.
De obicei, motoarele de căutare sunt interesate şi caută text important, autentic şi relevant pe o pagină. Când tag-urile sunt folosite corect motorul de căutare va considera pagina importantă oferind o vizibiltate mai bună pe web